Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 13.7.2006 11:27:30

Oli ihan positiivista kun nukuttiin suht pitkään mun äijän kaa.
Mut loppupäiväs nyt en sit nääkään mitää positiivista. Pitäis mennä työkkäriin uusii työnhaku ja jauhaa jotain paskaa ja selittää miks en oo ettiny mitää töitä vieläkään - vittu että kiinnostaa! Kelasin et meen hakee saikkua taas pitkästä aikaa. Mä en tee enää päivääkään sellasta työtä mikä mua ei oikeesti kiinnosta! Hermot vaan menee siinä ja sit vituttaa kaikki asiat ja vähän ajan päästä lopetan sen työn.
Toinen mikä vituttaa, on se, että pitäis mennä käymään kotona ja siellä on varmaan saatananmoinen laskupino oottamassa. Perintätoimistot karhuaa saataviaan, mut turha luulla et laitan viimeset eurot tollaseen paskaan! :evil:
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja mustikka » 13.7.2006 12:25:19

en löydä nyt tällä hetkellä mtn positiivita, heräsin poliisien soittoon ja
kuulusteluun käskyhän sieltä tuli.. ei oo yhtää rahaa, ei töitä ja lääkkeetkin ovat loppumaisillaan.. jätkän kanssa meni poikki edellispäivä kun juon ja napsin kuulema aivan liikaa... vaikka vähensinkin aika paljon päivä annoksia... :?

sit pitäis tilata aika lääkäriin ja sit soitella tuonne sossuun päin..

positiivista: kaljaa on! :DD
mustikka

ViestiKirjoittaja Steve » 13.7.2006 13:08:58

Oon pärjänny ainoastaan 200mg Tramadolilla. Aurinko paistaa ja TJ 18 :D
Steve

ViestiKirjoittaja Fever1 » 13.7.2006 14:25:43

Nonni, eilen en keksiny mitn positiivista, mut nyt: B-kortin teoria: Kokeesi on................. HYVÄKSYTTY!! :D :D :D
Fever1

ViestiKirjoittaja Flow » 13.7.2006 15:05:35

Tämän päivän positiivisin asia on, että huomenna taas pääsen reissaamaan. Ah, minä se en vaan osaa olla aloillani. :D Ja vielä positiivisempaa on, että matkani varrella on kaikkia kivoja yllätyksiä...!

Sekä tänään on ollut paljon kevyempi mieli, koska sain eilen parannettua maailmaa oikein kunnolla. Pystyin avautumaan asioista, joista en ole pystynyt puhumaan aikaisemmin kenenkään kanssa. Taakka putosi harteiltani, hetkeksi.
Flow
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sanja » 13.7.2006 15:23:45

Että huomenna alkaa loma.
Tulee Lost.

Sanja :roll:
En enää muista kuinka tähän ollaankaan luisuttu,
mut en oo unohtanut mitä me joskus oltiin. -Apulanta
Sanja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Steve » 14.7.2006 10:38:57

Tänää pääsee kalaan :D son kivaa vaan istuskella rannalla kiven päällä kuunnella lokkien ääntelyä ja tuijottaa kohoo. Se on yks tapani millä pääsen rentoutumaan ja mietiskelemään. Tosin opiaateissa on vieläkin kivempaa kalastaa. Tulee sellanen tuijotus (silmä olo) pystyy tuijottaa vaik kuinka kauan pelkkää kohoo :D :D

- Elämä on ihanaa kun sen vain oivaltaa -
Steve

ViestiKirjoittaja jalmar » 14.7.2006 11:08:18

Mulla + : - tunne siitä että NA-pelittää
- en ole yksin ongelmani kanssa
- muija taitaa ihan oikeesti rakastaa minua (tälläsella päihdevammasen itsetunnolla ei todellakaan itsestäänselvyys)
- ei itseaiheutettua tuskaa (oloja tai krapulaa)
- arska paistaa
- saan turvautua Jumalaan ongelmineni
jalmar

ViestiKirjoittaja geraldine^ » 14.7.2006 11:25:15

ettei tarvitse olla yksin täällä isossa kämpässä.
että illalla tiedossa dokaamista ja hyvää seuraa + kanawok.
että rahaa tilillä.
että olen hengissä.
geraldine^

ViestiKirjoittaja hollowlife10 » 14.7.2006 11:25:29

Eipä oikein mieleen tuu muu kun toi ettei oo ni kuuma ja lintujen laulu :)
hollowlife10

ViestiKirjoittaja Talisman » 14.7.2006 11:30:13

positiivista on jo etta saa herata taalta damista :lol:
voisi kuvitella etta on muutakin tekemista kun tanne kirjoitella, mutta tasta kahvilasta saa niin pirun hyvat kahvit, eika tulla kiukuttelemaan hiisauksesta :wink:
vielakin positiivisempaa on tanaan alkavat dance valley-bileet,
minne luonnollisesti ollaan menossa. jippii :D
Talisman
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja beyootch » 14.7.2006 12:11:51

viiminen päivä tätä saatanan paskakonetta!!!!!

äs in viiminen työpäivä. nyt on loma. ^^
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja unna » 14.7.2006 12:34:54

Värjäsin hiukset ja nyt ne on oranssit. Siis ihan KIRKKAANoranssit. Se on melko hauskaa :lol:
unna

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 14.7.2006 12:44:26

- Hulvattoman hyvä mieli ilman mitään varsinaista syytä.

- Raha-asiat taitavat järjestyä sittenkin itsekseen eli taidan kumminkin saada tämän kuun vuokrani maksettua. (Tässä kohtaa koputan maalaamatonta puuta otsaluu ryskyen koska vain taikauskoisuuteni ylittää pessimismini. Tai jotain.)

- Ihan perkeleen hyvää sukupuoliyhdyntää läpi yön. Post-apokalyptiseen maailmaan sijoittuva raiskausfantasia oli aika totaalisen intensiivinen ihan kahden hengen voimin ja ilman tehosteita toteutettuna. Kannattaa seuccaa larppaajan kanssa. :) Istuminen on tosin hippasen kivuliasta.

- Ja kaiken lisäksi alan vihdoin sekä viimein tottua tähän pirulliseen helteeseen.
nölliäinen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 14.7.2006 14:29:32

Positiivista on se, että sain DC++:n toimii ja sain Infected Mushroomin kaks vitun hyvää biisiä :D
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna