Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Askarruttavat asiat

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 3.11.2019 12:10:18

Winston-84 kirjoitti:^ Mihin vaivaan/vaivoihin tuon pitäisi tepsiä? Alkaa moinen coktaili kuulostaa jo aika tarkoitushakuiselta sekakäytöltä(Oletan, ettet ole toipumassa isosta leikkauksesta, terminaalivaiheen syöpäpotilas tmv.) ja siinä hommassa ei tietyn pisteen jälkeen kyllä tepsi enää mikään. En minä sillä, vedä ihan kaikessa rauhassa mitä lystäät ja kuinka paljon lystäät. Kunhan olen vain utelias.

Mitenhän Nnaanalla on alkanut elämä sujua siviilissä :? ?

Pahaan Ahdistushäiriöön ilman akuuttia vihreää lääkettä/<--- on kytköksissä myös siihen syyhyn miksi depressioon lääkecanna akuutisti auttaa.. mukana oireissa unettomuutta ja kolotusten lisääntymistä. Kukka mukana tekstis oli aikasemmin oma moka, sillä silloinhan mies sekakäyttäisi mennen tullen :D

Saisin vaikka heti hei morfiinia, barbeja, ketkua tai oxyy. Aika lievil viel siis mennään.. Diatsepaamiakin muuna kuin pillerinä. Ja oon heikko kodeiinin metaboloija. Tramaliakin vaan 150mg meni depottina. Testaan jossain vaihees niitä depot sirdaludeja, en pidä siitä "noususta".

Nyt vaan sormet ristiin, ettei Riva ala menettää vasteitaan eli toleranssit tarkkailuun. Superylläri kun muistin, ettei muka toimi juurikaan. Lääkkeen alotuksen jälkeen en ole käyttänyt myöskään lainkaan Nikotiinia kun ei vaan tee mieli.

Kahvikin maistuu paremmin ja Medikinetin lievät haitat käytännössä täysin poissa. Tenox lähtee roskiin kun ei siittä oikein ole edes buusteriks. Jos pakko saada taju joskus pois ja mikään ei tehoo vähään aikaan niin sit Dormicum kylkeen.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Stesolid Haukka » 3.11.2019 18:01:24

Itselläni on ahdistus ja masennus lääkkeinä: Optipar (SSRI), Peratsin 2 mg ja tarvittaessa Diapam jota nykyään käytän pääosin krapulan hoitoon. Eli säästän niitä ryyppyputkien varalle.
Stesolid Haukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Stesolid Haukka » 3.11.2019 18:25:09

Sometimes less is more.
Stesolid Haukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Stesolid Haukka » 3.11.2019 19:32:40

Näillä lääkkeillä olen pärjännyt ihan hyvin työ ja arkielämässä vaikka tulevaisuus näytti aika synkältä teininä kun sairastuin. Tuo Optipar (Paroxetiini) taitaa olla melko vahva SSRI? Kokemuksia?
Stesolid Haukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Stesolid Haukka » 3.11.2019 20:11:48

Nnaana kirjoitti:^ Moikka, W! Mulla ei tää siviiliin Sainpa sitten jo matkalla bussissa kauheita kuuloharhoja, niin, että kotona mun oli pakko soittaa lanssi kun pelotti niin perkeleesti.

Oliko se palolaitoksen kirra tai punaisen ristin lanssi? Yleensä punainen risti hoitaa kiireettömät psyyke-kuljetukset.
Stesolid Haukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 3.11.2019 20:49:33

Laitoksesta "pahaan mualimaan" lähtö on joskus hieman orpoa.. Monet ovat kokeneet "laitostuneen" j viikossa.. Oliha itsellä kuin Orvolla Purula olo, kun lähdin katkolta viikon jälkeen :D :D
KAIKKI ALKOHOLISMISSA KULMINOITUU KRAPULAAN
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Stesolid Haukka » 4.11.2019 15:52:00

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Stesolid Haukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Särkynyt Lasienkeli » 7.11.2019 13:30:14

Jorg.Buttgreit kirjoitti:Laitoksesta "pahaan mualimaan" lähtö on joskus hieman orpoa.. Monet ovat kokeneet "laitostuneen" j viikossa.. Oliha itsellä kuin Orvolla Purula olo, kun lähdin katkolta viikon jälkeen :D :D

Tämä on hyvin totta. Se on aika karua saapua tyhjään kotiin laitos hoidon jälkeen.
Särkynyt Lasienkeli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 8.11.2019 20:26:08

Mua askarruttaa sellainen , että Kreikassa oli katkeamatonta terassia oluineen 1,5km matkalla :D eikä yhtän rähinää,tappelua eikä örinää... KOIVUKYLÄSSÄ on 5m pätkä terassia, jossa on AINA rähinä,huuto,tappelu ja paskanjauhanta.. onko kaikella universumissa tiivistymisominaisuus??? :shock: :shock: :shock: Kusipäistä ihmisistä mahtaviin Galaksi Struktuureihin? olen myös ihmetellyt www.suomi24.fi sivustoa.. :shock: :shock: :shock: sinne tuntuu kaikki K-päät myös kasaantuvan virtuaalisesti, kuten siihen 5m terassinpätkään Kivukylässä.. :shock: :shock: :shock:
KAIKKI ALKOHOLISMISSA KULMINOITUU KRAPULAAN
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Särkynyt Lasienkeli » 9.11.2019 12:51:54

Hakunilasta löytyy samanlainen terassi kuten myös Myllypurosta, Kontulasta ja Mellunmäestä. Maailman pisin olut tiski löytyi aikoinaan Lontoon Wembley stadionilta joka oli yli satametriä pitkä.
Särkynyt Lasienkeli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.11.2019 06:57:16

Pitäisiköhän hankkia sellainen kirkasvalolamppu kaamosmasennusta/-angstia torjumaan/helpottamaan? En vain sapekkaan nuukana paskiaisena tahtoisi työntää rahojani sellaiseen, mikä ei sitten toimikaan ja mä olen vähän skeptinen sen suhteen mahtaako moinen valohoito tepsiä ensinkään. Eihän keinovalo, oli se sitten millaista tahansa, voi koskaan auringon valoa korvata ja nimenomaan auringonvalosta mulla puute on. Kyllä multa kämpästä lamppuja löytyy moneen lähtöön ja monella erisävyisellä valolla, eivätkä ne mitään auta siihen, että ulkona on pimeää, se pimeys tunkee sisään ikkunoistakin, eikä aurinko paista ulkoillessakaan. Jos tuo kirkasvalolamppu on kehitetty sitä varten, että herääminen helpottuisi kaamosaikaan, niin ei mulla sen asian suhteen mitään ongelmaa ole. Olen aamuvirkku, oli vuodenaika ja valon määrä mikä hyvänsä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.11.2019 05:51:47

Mietin niitä taudinkuvaan kuuluvia retkahduksia ja sitä, ovatko ne niin yleisiä osittain sen vuoksi, että retkahduksen taudinkuvaan kuulumista rummutetaan niin vimmalla joka tuutista. Tietenkin kuiville yrittävät päihdeongelmaiset retkahtelisivat paljon muutenkin, koska se kuuluu taudinkuvaan :mrgreen: , mutta retkahtaako useampi ja useammin sen vuoksi, että siitä on tehty tämä kuuluisa itseään toteuttava ennustus ja ikään kuin sääntö, jonka mukaan tässä "pelissä" nyt vain on edettävä :? . Jos joku retkahtaa, niin sen ei tarvitse, eikä pidäkään olla kaiken hyvän loppu ja pahan alku ja valtaväylä suoraan päihdehelvettiin, mutta sitä ymmärrystä ja armollisuutta voi ja saakin antaa sitten, kun vahinko on jo tapahtunut. Ei sitä tarvitse etukäteen niin äärimmäisen vuolaasti jaella, jos kerran kaikki menee hyvin. Vähän sama, kuin opettaja sanoisi aina opiskelijoille, että ette te tätä kurssia varmastikaan ensimmäisellä kerralla läpäise, mutta yrittäkään nyt kuitenkin. Tai valmentaja sanoisi urheilijalle, että todennäköisesti tulet tässä kisassa viimeiseksi, mutta mene nyt silti yrittämään. Joidenkin tapausten kohdalla tuo lienee silkkaa realismia ja näin ollen ihan aiheellistakin sanoa :mrgreen: , mutta ei nyt sentään minään yleisenä ja yleispätevänä elämänohjeena.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja unekas » 28.11.2019 04:11:06

Hei!
Mietin että olen ollut nyt useita viikkoja ilman huumeita ja perjantaina pitäisi antaa puhdas seula niin pääsen yksityiselle päihdehoitoon.
Muutama tunti tyhmyyksissäni otin 0,5 depot xanorin ja murskasin sekä nielasin,nyt mietin uskallanko mennä seulaan vai lykkäänkö jollain tekosyyllä ensiviikon puolelle.
Haluan pelat varman päälle tän homman koska oon sellaset liskot kärsiny läpi päästäkseni tähän.
En ole syönnyt bentsoja lainkaan raittiina ollessa ja tämä on se missä nyt mokasin.
Netistä löytyy niin ristiriitasta tietoa asiasta että en tiedä mihkä voi luottaa. :|

Olisin kiitollinen vastauksista :!:
Moi.
unekas
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja unekas » 28.11.2019 17:48:50

Ei kukaan osaa sanoa asialle mitään?
Netistä löytyy niin ristiriitasta tietoa. :?
Moi.
unekas
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.11.2019 12:36:16

^^ Jos varman päälle haluat pelata, niin siirrä sitä seulaa viikolla. Xanor häviää sen verran nopeasti elimistöstä, että se ei näy enää viikon päästä ja tästä voin "melkein" jo pantata pääni. Vuorokauden päästä ottamisesta se kyllä vielä näkyy erittäin todennäköisesti, ellet sitten ole joku lääketieteellinen ihme tai seulassa tapahdu jotakin kämmiä/väärää negatiivista tulosta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna