Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Askarruttavat asiat

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 28.8.2021 06:07:12

Eipä tullu purkkia luettua, paskaa oli, mulle neurologi selitti jotain paskaa vaponisaattorista ja muusta ihan käsittömästä. Kun lopetin polttamisen ei se ollut lakko vaan loppu. Olkoon mikä tahansa aine niin sitä on noissa kaverin kukissa. olen maannut sairaalassa jossa anestia lääkäri annosteli tippaan ja totesi et nyt ei enään isompaa annosta, antoivat lehden luettavaksi ja hämmästyivät kun pystyin lukemaan ja sisomaan yhdellä jalalla ja nämä simmut kiinni ja sormet yhteen plus muut paska testit meni läpi. Totesi ettei opiaatit kaikilla toimi, ihmettelin miksi fentanyyli toimii ja siihen et sitä on niin vaikea annostella. Siittä sitten tuli neurologi koittamaan puudutusta ja kipu lakkasi tosin en pysynyt jaloillani, nyt seuraavaksi koittavat jotain sähköistä sydeemiä noihin hermoihin. Sanoin että pian koska lopetan kärsimykset itse ja pian. En saa olla kärsimätön vain kärsivä oli vastaus.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 28.8.2021 17:47:46

NeuroKipu kirjoitti:mulle neurologi selitti jotain paskaa vaponisaattorista ja muusta ihan käsittömästä. Kun lopetin polttamisen ei se ollut lakko vaan loppu.

Siellähän on ollut ihan fiksu neurologi. Kannabista tosiaan ei kannata polttaa vaan nimenomaan höyrystää keuhkoihin tai syödä. Vaporisoinnin ja polttamisen kanssa ei ole mitään yhteistä. Toisessa muodostuu savua ja toisessa taas ei.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 29.8.2021 03:43:05

Mut ei toiminut syötynä ja kaverin kasvattamat toimi.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 29.8.2021 20:49:55

NeuroKipu kirjoitti:Mut ei toiminut syötynä ja kaverin kasvattamat toimi.

Paras arvaukseni on, että kaverisi on saanut testiin Bediolia (THC 6.5% CBD 8%) ja se on sativaa. Eli ei todellakaan mitään varsinaista kipulääkettä. Ja yleensä uusilla lääkekannabispotilailla lääkärit aloittavat juuri tuolla valmisteella joka on sikäli sääli kun ei heillä ole tietotaitoa tarpeeksi miten eri lajikkeet/vahvuudet/käyttötavat mahtavat antaa vasteita eri sairauksiin.

Itse onneksi sain päättää heti omat purkkini/laatuni kun satun ymmärtämään aiheesta enemmän kuin hoitavat psykiatrini :mrgreen:
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ihmisen Lapsi » 7.9.2021 18:23:23

Natsit olivat kristillisiä, eli 6 miljoonan kansanmurha tapahtui kristinuskon merkeissä:

https://www.google.fi/search?q=gott+mit ... 366&bih=64
Joulu saapuu
Ihmisen Lapsi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vanamo » 7.9.2021 23:46:29

Kuuluuks subun vaikuttaa näin? tai miten teillä? nään valveunia ja säpsähtelen (ja säpsähdän koska tuntuu et kaadun/jään auton alle tms. oon tokkurassa ja tuntuu etten nää kunnolla. tärisen ja jännitän mun kaikkia lihaksia. menetän sekunteja sillee et blackouttaan ja sit palaan jos oon esim puhelimella nii oon vaa iha et häh en mä tärä ollu tekwmässä
vanamo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 8.9.2021 07:27:37

vanamo kirjoitti:Kuuluuks subun vaikuttaa näin? tai miten teillä? nään valveunia ja säpsähtelen (ja säpsähdän koska tuntuu et kaadun/jään auton alle tms. oon tokkurassa ja tuntuu etten nää kunnolla. tärisen ja jännitän mun kaikkia lihaksia. menetän sekunteja sillee et blackouttaan ja sit palaan jos oon esim puhelimella nii oon vaa iha et häh en mä tärä ollu tekwmässä

Otahan vähän varovaisemmin sen buprenorfiinin kanssa. Kuulostaa olotilat siltä, että annokset mitoitettu aivan liian suureksi ja kroppa alkaa taistelemaan vastaan.. Täysin normaaleja yliannostelunoireita. Onneksi subussa on kattovaikutus tai ihmisiä kuolisi kuin kärpäsiä.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.9.2021 14:27:44

^^ Tuo kertoo vain siitä, että sulla ei ole toleranssia. Buprenorfiinin voimakkaasti huumaava vaikutus lakkaa suurillakin annoksilla(Dontin jo mainitsema kattovaikutus) hyvin nopeaan, jos käyttö on säännöllistä. Itse en ole koskaan onnistunut pääsemään valveunitilaan buprella. En siis matalillakaan toleilla ja isoilla annoksilla. Se on kuitenkin varsin mieto oppari ja katto tulee nopeasti vastaan.

Yksi mahdollisuus on tosin se, että bupre reagoi yhdessä jonkin muun käyttämäsi aineen kanssa, jos sulla siis on samaan aikaan käytössä jokin lääkitys. Näistä yhteisvaikutuksista kannattaa ottaa selvää. Voivat olla hyvinkin riskaabeleita, vaikka buprenorfiini yksinään ei hengenvaarallinen aine olekaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vanamo » 10.9.2021 15:57:52

Joo oon vetäny tosi pieniä määriä , toki nollatoleilla vielä. Mut mulla on lisäks masennuslääke, ahdistuslääke, psykoosilääke ja loratsepaami niin se varmaan selittää. Kiitos kun vastasitte!
vanamo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 10.9.2021 16:09:00

vanamo kirjoitti:Mut mulla on lisäks masennuslääke, ahdistuslääke, psykoosilääke ja loratsepaami niin se varmaan selittää.

Selittääpä hyvinkin.. Ota ihmeessä selvää yhteisvaikutuksista/combojen lääkemääristä ja riskeistä ettei käy oikeesti köpelösti.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Syyskuu » 11.9.2021 15:25:34

Yleensä en ole Perussuomalaisten kanssa, oikeastaan ollenkaan samaa mieltä mistään asioista. Mutta se minua ja heitä yhdistää on koronarokoite vastaisuus. En allekirjoita sitä että se on vaan tavallinen "räkätauti" mutta ainakin kolme ihmistä jotka tunnen on saanut terveydellisiä haittoja rokotuksen jälkeen. Yks sai sydämmen rytmihäiriön eli flimmerin. Pulssi oli joku 140 ja sitten yhtäkkiä lisälyöntejä ja pulssi laski 30 tasolle. Eli rytmit ihan sekaisin.
Viimeksi muokannut Syyskuu päivämäärä 12.9.2021 13:12:22, muokattu yhteensä 3 kertaa
Syyskuu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Blood-Drunk-84 » 15.9.2021 18:41:49

Minkälainen meno on Lahen kuupeessa sijaitsevassa Nastolassa? Onx se hyvä mesta?
Joulu saapuu
Blood-Drunk-84
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vapahtajan Käsi » 18.9.2021 09:31:13

vanamo kirjoitti:Joo oon vetäny tosi pieniä määriä , toki nollatoleilla vielä. Mut mulla on lisäks masennuslääke, ahdistuslääke, psykoosilääke ja loratsepaami niin se varmaan selittää. Kiitos kun vastasitte!

Nyt kun opiaatit ovat alkaneet maistumaan sinulle, niin sanoisin että jos joskus tulee etee Tramadolia niin kannattaa välttä jos on SSRI/SNRI kuurilla. Siinä vasta voi käydä todella hassusti. Potentiaalinen serotoniinioireyhtymän riski.
Päihteettömänä since 1939
Vapahtajan Käsi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vapahtajan Käsi » 18.9.2021 09:51:07

Toinen lääkeryhmä mitä kannattaa myös välttää jos on masareilla ovat kaikille tutut lihasrelaksantit, jota nykyajan vasta valmistuneilla lääkäreillä on taipumusta määrätä, paljon tehokkaimpien lihaksia rentouttavien bentsojen sijaan.
Päihteettömänä since 1939
Vapahtajan Käsi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 18.9.2021 17:01:11

Saakeli mulla on tiukka diabetes lääkäri joka sanoi ettei uusi mun ajokorttia jos en vähennä pameja, kirjoittaa kumminki 1-3 5mg tabua mut vain yhden 5mg tabun. No haen korttiin luvan mehiläisestä, eihän ne sekoita päätä.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna