Olet täällä

"RAKKAUS-topic"

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

"RAKKAUS-topic"

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 17.11.2006 03:10:44

Kaikki raggaus-huolet tähän... te raggarit, rakastavaiset, hömpelipömpelit... :!:
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 17.11.2006 03:15:45

Eli siis kertokaa jos on rakkaushuolia, niin ei tarvi muualla vuodattaa... oottek IN LÖÖÖV? Mullakin on huolia, on ainakin kax... mut en teille niitä kerro... koska ootte homoja!

Rauli Herttua kirjoitti:Olen joutunut parisuhteellisuuden inhaan vetovoimakenttään ja kadonnut mustaan aukoon. Musta-aukko on ahdistava mesta ja haluun poist tästä agoniasta... mut minkä mä teen, kun ei pysty sanomaan suoraan, kun silloin pahoittaa toisen mielen ja tuottaa surua voi muna... hmmm.

Maailman Vanhin Ongelma: Sä tykkäät musta mut mä en tykkää susta ja drugsit on loppu... (ja vice versa)... miten selvitä? Nyt kosminen tiu munia paistumaan, se on jeejee.

PS. Mä oon "in luurve" w/ Jeesux koska ylihuomenna hän antaa mulle teh DrUgS!!
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja Fever1 » 17.11.2006 03:37:42

moon ainanki ihan ihqsti in lööööv dragseihi ja muuhu jabaaaa ;;;;>
Fever1

ViestiKirjoittaja Miffy » 17.11.2006 10:55:52

Pentu on rakastunu "tyylikkääseen poikaan" päiväkodissa Ö_Ö
Miffy

ViestiKirjoittaja nes » 17.11.2006 11:07:14

aina voi ollalööv ei kukaan löövimua kuiteskaa sniif nsiffsniff... eikä oo mulkaa päihteit. sometimes life just sucks...
:evil:
nes

ViestiKirjoittaja DrNormison (poistunut käyttäjä) » 17.11.2006 11:19:03

Miffy kirjoitti:Pentu on rakastunu "tyylikkääseen poikaan" päiväkodissa Ö_Ö

Isona se sit nai porvarin penikan, ihq :P
DrNormison (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 17.11.2006 15:27:38

DrNormison kirjoitti:
Miffy kirjoitti:Pentu on rakastunu "tyylikkääseen poikaan" päiväkodissa Ö_Ö

Isona se sit nai porvarin penikan, ihq :P

Pitäs mennä tohon vallankumoustopikkiin varmaan, kun on off-topik, mutta siis taas tuli mieleen näitä omituisia yleistyksiä, että jos on tyylikäs niin on myös porvari.

Musta tuntuu että päinvastoin meillä Suomessa vallitsee sellainen kulttuuri pukeutumisessa, että vaikka rahalla saisi niin sitä ei osata käyttää.

Mut kertokaa lisää rakkausjuttuja! Ne on elämän suolakivi jota lehmät nuolee. Ne on kedon keltainen kukka jonka lehmä päihtyäkseen syö.
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja RyyniPuuro » 17.11.2006 16:01:11

Mä olen ihastunut savuttelevaan puoli-julkkishomoon. Dangerous? No kaikki on, mut antaa mennä nyt. Kuollaan sitä kuitenkin. :D

Kaikille uteliaille tiedoksi, että ollaan vasta deittailtu, tällä kertaa livenä. Puhelinsuhteet no more, thank you. Mut kumpikin pidetään toisistamme ja on se kerrottu toisillemme. :)
RyyniPuuro
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jeahjeah » 17.11.2006 16:27:27

Rakkaus on yliarvostettua. Mun mielestä vasta kun on ollut vaikka jonkun 5 vuotta toisen kans voi miettiä jotain rakkautta.
jeahjeah

ViestiKirjoittaja durak » 17.11.2006 16:58:12

jeahjeah kirjoitti:Rakkaus on yliarvostettua.

Ei ole.
durak

ViestiKirjoittaja MrPilvi » 17.11.2006 17:37:44

Rakkaus on yliarvostettua.

Rakkaus on huume jonka saatavuus saattaa yllättäen olla kyseenalaista. Jos siihen sitten jää koukkuun niin voi voi. Oma näkemykseni.
MrPilvi

ViestiKirjoittaja Burjoliisa » 17.11.2006 18:02:11

Rakkausasiani ovat huonolla tolalla...Haluaisin rakastua tai oikeastaan ihastua, koska olen ehkä jo rakastunut, mutta se tuottaa vaan harmaita hiuksia ja sydämen rytmihäiriöitä.

Rakkaus on rankkaa, mutta rakkaudettomuus vielä rankempaa... :cry:

Loooooooooooooooooove teille kaikille!! Puspus! <3 8)
Burjoliisa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Muukalainen » 17.11.2006 19:20:22

Rakkautta sain ihanalta tytöltä, mutta kun ihminen osaa niin harvoin olla tyytyväinen mihinkään, niin meninpä sitten hukkaamaan senkin. Nyt vasta ajan jälkeen sitä tajuaa, että mitä helvettiä tuli tehtyä. Ja harvoin näissä asioissa enää kerran hajotettua saa korjattua entiselleen. Eipä taida onnistua tälläkään kertaa.
Muukalainen

ViestiKirjoittaja Sanja » 17.11.2006 19:39:26

Voiks tänne kirjottaa jos ei ole rakkaushuolia ? :lol:

Sanja :roll:
En enää muista kuinka tähän ollaankaan luisuttu,
mut en oo unohtanut mitä me joskus oltiin. -Apulanta
Sanja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HyperBorea » 17.11.2006 19:46:13

Minulla ei ole koskaan ollut rakkaushuolia, pitäisikö huolestua? :shock:

Olenpas tunneköyhä, nyyh.... @___X
HyperBorea