Olet täällä

Parhaat bentsot

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Parhaat bentsot

ViestiKirjoittaja Rutto » 7.10.2008 04:12:59

Xanoreita xanoreita, nytkin juomassa virkistävää 1,5mg xanorkahvia et jaksaa duunia mättää. Kyllä paskimatki työt maistuu ku tarpeeks xanoreita ottaa :lol:
Pitäs olla kaikissa paskaduuneissa ilmanen bentsotarjonta.
Viimeksi muokannut Rutto päivämäärä 26.8.2008 12:15:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Rutto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vuorivaa » 8.10.2008 11:42:38

Xanori/Alprox 2-3x 0.5mg toi aikanaan niin monta euforiaa oikein käytettynä krapulaan, tuli ihan sellanen olo ku olisi ollut pikkupoika hiekkalaatikolla, ei mistään huolenhäivää eikä stressiä, sairastan Määrittämätöntä ahdistuneisuus ja paniikki häiriötä. Mutta olen saanut 1-3x 10mg Diapameista ja 2-4x 2mg Rivoista myös mukavat olot, tämä oli joskus 3vuotta sitten, nyt olen pilannut/syönyt kaikkia bentsoja että kokemusta on noista... ja muuta paskaa.....

ALPRATSOLAAMI ON PARAS, joskus krapulaan nautittuna saattaa aiheuttaa unihalvauksia ja rebounduniheräämistä.
vuorivaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja taika81 » 9.10.2008 11:03:02

Mulle tulee ainakin Xanorista nopeesti "high" ja sitä kestää n.1-2 tuntia. Silloin ei tosiaan huolet paina, on vaan hyvä olo, hymyilyttää vaan ja on täysin tyytyväinen olotilaansa. En oo huumehuumeita harrastanu, mutta vertaisin vaikutusta lähinnä pilveen. xanoreissa ei oo musta mitenkään aktiivinen olotila, päinvastoin haluis vaan istua sohvannurkassa ja kuunnella jotain friikkimusaa, nautiskella olostaan. Muista ihmisistä varmaan näyttää et toinen toimii kuin hidastetussa filmissä, puhe hidastuu ja vaan hymyilee silmät puoliummessa.. :)

Sit parin tunnin päästä tulee väsymys, joka kestää jonkin aikaa ja sit taas sen jälkeen sellainen tosi energinen olo, ADHD-meininkiä. Mut parasta on tietysti "lääkinnällisesti" että jos on paha olo tai ahdistaa, niin x:llä saa ihan oikeesti huolet pois noin vain 5 min.. Nyt tuntuu että vois kestää mitä vaan xanoreitten avulla.

Temesta taas tekee mulle (tyhjään mahaan otettuna) sellaisen ihanan fiiliksen koko illaksi. Ja mulle riittää 1mg siihen. Haittapuoli noissa molemmissa on se, että ei tuu oikeen tehtyä mitään järkevää jos noita nappailee.. Että en tiedä onko se oikeen sen arvoista pidemmällä aikavälillä. Mut silloin tällöin kyllä on paikallaan pieni pään tyhjennys... :)
taika81

ViestiKirjoittaja malibu » 9.10.2008 17:31:29

Sellasee viitee vuotee ei oo benet toiminu. Nyt otin 20mg santtuja ja muutaman kymmenen millin pameja ja nyt sentää vähän virtaa riittää :D . Eihän täs oo ooteltukaa ku 5 vai 6 kesää et toimis :mrgreen: ...
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja LoisLane » 9.10.2008 18:15:37

malibu kirjoitti:Sellasee viitee vuotee ei oo benet toiminu. Nyt otin 20mg santtuja ja muutaman kymmenen millin pameja ja nyt sentää vähän virtaa riittää :D . Eihän täs oo ooteltukaa ku 5 vai 6 kesää et toimis :mrgreen: ...

Ole nyt malibu silti varovainen, ettet esim dokaile tohon päälle hirmusesti, ettei tuu hengityslamaa tms.. Koska olet niin huippu, en toki toivo sitä sinulle, hyvää kuosia kuitenkin :D !!
"I am a deeply superficial person" -A. Warhol
LoisLane
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mikey79 » 9.10.2008 18:35:33

Itsellä kokemuksia vain temestasta ja sinisistä ja tenoxeista mutta kyllä tästä ryhmästä minun mielestä paras on temesta
Mikey79

ViestiKirjoittaja LoisLane » 9.10.2008 18:55:09

Mikey79 kirjoitti:Itsellä kokemuksia vain temestasta ja sinisistä ja tenoxeista mutta kyllä tästä ryhmästä minun mielestä paras on temesta

Sinisiä on monenlaisia, mutta tarkoitatko kymppipameja vai?
"I am a deeply superficial person" -A. Warhol
LoisLane
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Benzopää » 9.11.2008 07:39:56

kyl musta alprazolam on paras.
Benzopää

parhaat benzot

ViestiKirjoittaja nitee » 26.7.2010 23:16:44

mä nostan tän ! jotenki tuli tosi benzoisa fiilis, sry jos ootte enemmän joku vastaan :)))))))

alpratsolaami, midatsolaami, tematsepaami sekä klonatsepaami.
eli ne perus:
telarit.
ja kumit ! (15mg..)
ja sit tennarit on jees (20mg..)
jajaja. noi kakkosen rivat... :mrgreen:

nii ja onhan ne smurffit jne hätätilabenzoja kanssa.

ja hei !!
ei sovi unohtaa fenatsepaamia ! :wink:

nii ja sitte ne halcionit sunmuut.
mut emmä suosittele kellekää ku ne on koukuttavii noi benzot kovin niin ja äh.
mutta itse pidän niin, vaikka reilu kuukausi sitten hirmuisista benzorefloista kärsin :(
parhaat olot? kun on combonnu (met)amfetamiinin kanssa ja hörppässy pikkupullon alkolonkkua niiden kanssa.
yleensä siis kaikkia käsissä olevia ja hirmusia annostuksia :roll:

"se mielihyvän määrä, se on hirvittävä, vaa niinkun mikään muukaan, sekään ei kestä"

että jos on valmis kusettamaan itseään olojen takia, joo.
mutta käteen se ei jätä niin mitään.
randomisarjan rappionuori
Kuva
don't do drugs so there will be more for me.
nitee
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja naksu » 26.7.2010 23:52:47

jos kysymys kuuluisi, että minkä yhden pillerin ottaisit, kun sitä eniten tarvitset, niin vastaus olisi telaketjun, mutta en mä sitä parhaana pitäisi. vahvin, tehokkain jne se kyllä voi olla, mutta ei paras. 10 mg diapam on jotenkin tuttu ja turvallinen.
naksu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 26.7.2010 23:58:49

Ois muuten mahtava löytää oikein kunnon krapulanpoisto-pilleri. Joka antas tutinan sijalle euforisen olon ilman että korjaus-viinaa tarvitsisi ottaa :lol: :lol: :lol:
Kuva
Pärinä-Perttu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1+1=3 » 27.7.2010 02:26:33

Pärinä-Perttu kirjoitti:Ois muuten mahtava löytää oikein kunnon krapulanpoisto-pilleri. Joka antas tutinan sijalle euforisen olon ilman että korjaus-viinaa tarvitsisi ottaa :lol: :lol: :lol:

[poistettu suosittelua - Päihdelinkin toimitus]
kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa.
1+1=3
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 27.7.2010 07:24:24

Alpratsolaamista olen saanut parhaimmat olot, mut kahesti veemäinen riippuvuus. Tokal kerral 10mg/d, överit, muistinmenetys ja teekoosta muistihäiriöisten osastol -mikä ihastuttava paikka...- tarkkailuun ja k e r t a k a t k a s u. Sain yhden 15 mg oksatsepaamin. Ai ai ku maistu makial...
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Eazy » 28.7.2010 16:25:40

Parhaat benstot: Rivatril, Xanor, Tenox.

Ei yksikään noista yksin, vaan kaiken kolmen kimppakiva ;)
Hollywood Holocaust
Eazy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja satanus » 28.7.2010 17:35:02

Xanor & Halcion!
toimii molemmat itselläni juuri mihin on tarkoituskin
The smell of opium and fertile wombs is wafting all around
satanus
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna