Olet täällä

Mitä teet nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt

ViestiKirjoittaja resukka » 10.8.2009 19:29:41

Hakkaan tatskaa jalkapohjaan ja kuuntelen musiikkia...
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 10.8.2009 20:26:16

Kotiuduin, poltin blossit (taas), ja tulin just ihmettelee netin kiehtovaa maailmaa .
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Aada » 10.8.2009 20:35:22

Polttelen partsilla ja surffailen netissä.
Aada
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja panda » 11.8.2009 10:28:34

nousi aikasin ylös huonosti nukutun yön jälkeen. mitä sitä sängyssä pyörimään, kun tuntuu taas siltä ett on loputtomat energiavarastot -> joten siivoon ja kelailen samal diippeijuttui +tietty kuuntelen musaa. pienes darras mega ADHD olois :lol: :lol: alottaa jonkun jutun ja saa siirrettyy jonkun tavaran johonkin ja huomaa jo tekevänsäkin jotain ihan muuta jne :roll: 8) ois hyvää kukintookin, mut säästää illemmaks nyt sählää ympäri kämppää :lol:
panda

ViestiKirjoittaja malibu » 11.8.2009 14:20:42

panda kirjoitti:nousi aikasin ylös huonosti nukutun yön jälkeen. mitä sitä sängyssä pyörimään, kun tuntuu taas siltä ett on loputtomat energiavarastot -> joten siivoon ja kelailen samal diippeijuttui +tietty kuuntelen musaa. pienes darras mega ADHD olois :lol: :lol: alottaa jonkun jutun ja saa siirrettyy jonkun tavaran johonkin ja huomaa jo tekevänsäkin jotain ihan muuta jne :roll: 8) ois hyvää kukintookin, mut säästää illemmaks nyt sählää ympäri kämppää :lol:

Mul on lähes sama juttu, mut mul on ADHD:see Dexeä, mä oon jo polttan kukintoo ja mä en oo darras. Musa on todella psykedeelist trancea tänää, sellast "floating free"-meininkiä; pystyy samal keskittyy sekä siivoo, et tähä kirjottamisee. On vaatteet osittain kääritty kaappii, pyykit märkänä konees (toinen tai kolmas koneellinen viäl), oon silittääs muka jo kaitaliinoi ja sit oon ainakii viäl muka alkaas syömää (2 tuntii jo) täs samaa aikaa. Jatkuvast pyörin kosteen tiskirätin ja suihkutettavan, tosi raikkaan suihkutus-aineen kans, pölyhuiskast ei oo havaintoa :o ja jonkuu verran on rikkaimurikii kädes, ku eilee on siivottu kunnol, mut mies ei oo siivon kaikkien huonekalujen alta, päältä, sivuilta tai sisältöä :shock: . Mä OIKEESTI yritän sitä saada tehtyä.. :shock. Viäl lattiat pitäis pestä ja vaihtaa parin hyllyn paikkaa, pyyhkii pölyt kolmest-neljäst erikokosest hyllyst ja imuroida esim. sohvan takant (ja pari muuta vaikeast liikuteltavaa esinettä). Sit sais puhtaat matot huomen tod. näk. lattialle :D :D :D

Onks sulkii kenties menkat alkaas ja energiaa aivan älyttömäst? Mä aina muutaman päivän ennen menkkoi, puunaan kämppää kunnol.. Mies kattoo pupillei ja kysyy useemman kerran et "mitä sä oot oikee vetän?", mut en mä mitää oikeesti oo :mrgreen: . Jotaa hyötyy siit hemmetin joka kuisest kivust ja vaivasta sentää ;) ...
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 13.8.2009 17:52:48

Juon punkkua ja ahdistelen että mahtaako illan suunnitelmista sittenkään tulla mitään. Olin niin innoissani lähdössä yöhön taiteilemaan, mutta jotenkin tuntuu siltä et kaikki suunnitelmat taas kusee. Niin ku yleensä... :( Ja nyt sitten alkoi vielä väsyttääkin...
Ja pah! Nyt kahvia naamaan ja ulos! Ellei muuta ni sit vaikka yksin.
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tilsi » 14.8.2009 17:19:08

Hiisaan Cheessiä, kuuntelen Og:n mieron tiellä lättyä ja tanssin.
tilsi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 16.8.2009 11:53:44

Lähen justii hakee kaupasta rizloja ja filsuja, sit siivoomahan.
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nips » 16.8.2009 19:57:15

Mietin onko tääl ketään ja kun en osaa oikein tätä juttuu nii toivon et joku vois vastata tähä hikiseen viestiin, kö?
Nips

ViestiKirjoittaja Sleep » 17.8.2009 23:27:58

päätin just et perjantaina vedän lärvit :lol:
2 vkoa putkeen töis yötä myöten, ehkä ois aika nollata tilanne..
Sleep
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja burnout boy86 » 18.8.2009 00:32:45

oon naamakirjassa ja ootan et melatonin alkais vaikuttaa että sais unta ku huomenna käymää ruottissa :wink: ku on asiat taas alkanu järjestyyn.. ei tartte miettiä että "vittu mikä ahistus" tai jos "kytät" pysäyttää plää plää plää!! en tiiä jos ottais vielä pikkasen rivaa että varmasti nukkuu ja huomenna pitää olla skarppina ku pukki jouluna...
burnout boy86

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 18.8.2009 15:12:32

Otan riskibn ja lähen pårukoille syömään. oon hyvin laiska ja apaattinen varsinki jos en saa
lyricoita ja huomen xanoreita. millisiä, nopeita. Wau. Moi ---->>
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 18.8.2009 18:12:21

Noniin, massu täynnä ja poltin heinää ruuan jälkeen ja nyt vois kyhätä normi sätkän!
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja panda » 19.8.2009 09:13:29

taas melkein uneton yö... 4h sai nukuttua :shock: en tajua tätä levottomuutta..... pitää kyl opetella tuntemaan ittensä uudestaan, nytkun on ilman roinaa :roll: miten paljon se shitti on oikeesti syöny mun energiaa huhuh :twisted:
nyt tanssia.
panda

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 19.8.2009 10:39:51

panda kirjoitti:taas melkein uneton yö... 4h sai nukuttua :shock:

No höh.. Eiks sul oo mitään uni lääkkehitä.?

dark magus kirjoitti:kallisarvoinen respa löytyi.

Hyvä :)

---

Mä yritän täs just heräillä par'aikaa ja yritän selviytyä kolmeks keskustaan.
Eipä täs mitää kiirettä siis vielä oo.. Ois voinu olla aikasemminki se aika sinne terapeutille.

Tässähän ehtii pyöräyttää koneellisen pyykkii ennen sitä. Rahaaki pitäis olla tullu tilille.
Täytyypä mennä katsastaa tilanne tonne verkkopankin puolelle.
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna