^ Moikka! Kiva kuulla susta pitkästä aikaa

. Toivottavasti saat apua tuohon persoonallisuushäiriöön. Terapiahan siihen auttaa, eikä mikään muu. Mulle terapiasta oli tosi paljon hyötyä senKIN ongelman kanssa pärjäämiseen, vaikkei musta koskaan tervettä tulekaan.
Sen Subun kanssa suosittelen varomaan, ettet ihan hirveään koukkuun ja kuseen itseäsi sen myötä järkkäisi. Ymmärrän kyllä hyvin. Käytinhän sitä itsekin vuosikaudet masennuslääkkeenä. Toimi siihen tarkoitukseen erinomaisesti. Näistä sallituista masareista ei ollut koskaan mitään hyötyä, korkeintaan haittaa. No, nyt olen päässyt eroon niistäkin; sekä Subusta, että pahimmasta masennuksesta

. Laittomuus ja siihen liittyvät lieveilmiöthän ne Subussa suurimmat ongelmat aiheuttavat. Ei se aine itsessään järin vaarallista ole(koukuttavaa toki, mutta sitä ovat myös monet täysin lailliset lääkkeet), jos ei sekakäyttele, eikä ronki rännejänsä täyteen ties mitä verenmyrkytyspaskaa.
Mitäs mulle? Varsin surullinen kesä, kun veljeni kuoli syöpään heinäkuun alussa

. Suru on surua ja kuuluu asiaan. MT-oireilu on myös hieman pahentunut tämän asian vuoksi, mutta ei mitään pahaa sekoamista. Lähinnä pakko-oireilu, mukaanlukien hypokondria ja syömishäiriöoireilu, on nostanut päätään varsin reippaasti, mutta noiden kanssa kyllä pärjään. Muuten mulla onkin asiat hyvin mallillaan, eikä tässä mitään oikeaa hätää ole. Varsin tasaista(Siitä tasaisesta joku "normaali" voi olla eri mieltä) keski-ikäisen akan elämää vietän rakkaiden ukkoni ja kissani kanssa. Ei sitä enää tässä iässä jaksa ihan liikaa riehua

.