Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.12.2020 06:54:34

Yksityisten ihmisten jouluvalot parvekkeilla, pihoilla ja ikkunoissa, vai mitä talvivaloja ne nyt ovatkaan, kun niitä käytetään nykyään lokakuulta alkukeväälle saakka. Vähintään jokatoisella parvekkeella tai töllin pihalla on nykyään näitä virityksiä, eikä ole tavatonta sekään, että homma on vedetty tyystin överiksi. Pahimpia ovat ne moniväriepilepsiadiskot, mutta eivät yksiväriset/valkoiset valoshow'tkaan silmiä hivele. Tämä ei ole edes makuasia. On ihan tutkittu juttu, että valosaaste aiheuttaa haittaa paitsi luonnolle, myös ihmisten terveydelle. Pohjolassa kuuluu olla talvella pimeää, tykkäsi siitä tai ei. No, sen verran katuvaloja on ihan jees, ettei taajamassa aivan käsikopelolla tarvitse edetä :mrgreen: .

Itse olen valon lapsi ja kärsin tästä kaamoksesta, mutta eivät nuo valolaitokset siihen mitään auta, särkevät ainoastaan silmiä. Auringosta sen oikeasti virkistävän ja ilahduttavan valon pitää tulla. Jos jotakin valoa ja muutenkin koristetta pimeyteen haluaa(Tämän ymmärrän sinänsä koriste-esineiden ja kaikenlaisen krääsän ystävänä), niin kynttilälyhty tai pari aidoilla kynttilöillä riittää mainiosti.

Edit: Se ilo koronasta, että toinen vihaamani junttimaisuuden multihuipennus, eli uuden vuoden rakettien räiskiminen jää ehkä nyt vähemmälle. Siis EHKÄ. Eivätköhän pahimmat juntit sitä tänäkin vuonna innostu harrastamaan, sanovat suositukset sitten mitä vain :roll: :x . Toivoa silti sopii, että tänä uutena vuotena ei olisi täysi Kolmas Maailmansota käynnissä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 30.12.2020 07:50:32

Meidän koiro pelkää sitä pauketta ja erioten vinkua ja vihellystä, ajattele elämää venäläisellä koira tarkalla. Kaveri viedään nurkan taakse ja kuuluu pamahdus eikä kaveria enään näy, ei tarvi olla Einstein että osaa yhdistää äänen pahaan. No itse harrastan ammuntaa ja mökillä käskenyt sen viereen niin sietää ja katsoo mua et oliko tuo nyt mukavaa, no mulle oli mut koirolle ei. Meillä on lähellä ns. rapatunturi joka on perinteinen raketin ampumis paikka eli kovat ajat tulossa, eilen jo oli kuin sodassa. Vaasan kaupunki lahjoitti ilotulitus rahat hyväntekeväisyyteen mutta kaupassa eilen näin ku isät osti jopa kahdellasataa pommeja pikku nassikoillensa, HYI.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.3.2021 07:55:19

En ole koskaan ymmärtänyt vessanpöntöllä lukemista(Jos kärsii ummetuksesta, sen hoitoon on paljon parempiakin konsteja, kuin Aku Ankan tai Kouvolan sanomien tavaaminen), mutta nyt tuli nähtyä eräässä kyläpaikassa jo todellinen vessakirjaston multihuipennus. Kävin vessassa ja siellä oli peräti 2 sellaista isoa korihyllykköä täynnä Jalluja, joitakin vanhoja huumorilehtiä, Seiskoja ja sen sellaisia. Jos kyseessä olisikin ollut jokin rempallaan oleva poikamiesboksi, mutta kun se oli uusi, iso omakotitalo, jossa oli sisustus ja kaikki viimeisen päälle ja oikein tiptop-siistiä ja sitten muuten siistissä ja asiallisessa kylppärissä odottaa tuollainen näky :shock: :lol: . Pisteet pitää antaa kyllä siitä, että paikan asukas oli vaivautunut keräämään tuollaisen vintage-kirjaston. Nykyään kun monet räpläävät vain älypuhelintaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.4.2021 14:48:56

Radio Suomipop.

Olen tässä päivänä muutamana ollut äitini kyydissä ja hänen pitää aina luukuttaa kyseistä radiokanavaa autossa. Biisit ovat välillä huonompia, välillä parempia niin kuin aina, kun ei saa itse valita musiikkia. Ei siinä mitään. En ole mikään hirveä puritaani musiikin suhteen. Se konsepti vain on aivan helvetin junttimainen juontajien muka-hauskoine läppineen :roll: :x . Pahinta tässä on, että Radio Suomipop taitaa olla Suomen suosituin ja palkituin kaupallinen radiokanava :shock: . No, en mä mitenkään yllättynyt ole Suomen kansan junttimaisuudesta, mutta pistää sen tiedostaminen aina mielen vähän matalaksi.

Joskus joku Radio Suomipopin juontaja oli ollut ihan kännissä lähetyksessä. Tästä nousi aivan armoton haloo ja paheksunta ja suunnilleen valtakunnan uutinen. Olisin minäkin kännissä, jos joutuisin juontamaan jotakin vitun junttikanavaa ja tuskin se juontajan päihtymystila ohjelman laatua ainakaan huononsi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 24.4.2021 23:26:35

Nythän on perjantaisin "Radio Raittiit" lähetys YouTUbessa jonka juontajat ovat kuulemma kännissä, mutta sitäpitää kuuntelijoiden olla selvänä.. Hämeenlinnan "Tontsa" pitää sitä lähetystä
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.4.2021 05:22:15

^ Kuka on Hämeenlinnan Tontsa? Olenko ihan juntti, kun en tiedä? Miten hän varmistaa kuuntelijoidensa selväpäisyyden?

Joo, varmasti tosi junttimainen tuollainen kännitubekanava. Minä olen niin vanhanaikainen(Vaiko juntti?), etten ymmärrä tätä tubettamista. Käytän YouTubea lähinnä musiikin vuoksi. Kuuntelen sieltä junttimusiikkia, esimerkiksi Klamydiaa :D . Löytyy YouTubesta toki muitakin hyviä juttuja, mutta hirveästi ei jaksa kiinnostaa jonkun nobodyn 15 minutes in shame.

Se on kyllä aika junttimaista tai ainakin jotenkin kummallista, kuinka ryyppäämisestä onnistutaan aina vain tekemään jotakin todella siistiä ja mahtavaa ja ihan maailman parasta. Siis aikuiset ihmiset, jotka ovat dokanneet ikänsä ja ovat ihan vapaita tekemään sitä niin paljon, kuin lystäävät, suhtautuvat siihen, kuin etanolin juominen olisi keksitty eilen. Olen itsekin ihan rehellisesti juoppo, mulla on kännissä yleensä hauskaa ja kyllä siitä aivan avoimesti voi puhua, kuten muistakin asioista. Ei se kuitenkaan niin ihmeellistä ja hienoa ole, että siitä loputtomasti saisi vitsiä väännettyä ja vieläpä jonnekin someen/telkkariin/vastaavaan julkaisupalveluun. En tosin ymmärrä sitä toistakaan ääripäätä; ollaan ihan juoppoja, eikä meinatakaan lopettaa, mutta säännöllisesti pitää voivotella juoppouden kurjuutta ja omaa huonoutta ja kuinka taas tuli ryypättyä ja olen kamala ihminen. Tuo vaikuttaa olevan monelle lähinnä katumusharjoitus, jonka suorittamalla ikään kuin oikeuttaa ryyppäämisensä edelleen. Ei ryyppääminen siitä jalommaksi, terveellisemmäksi tai miksikään muuksikaan muutu, että muistetaan välillä tirauttaa itkut, kuinka olen surkea juoppopaska vainen :roll: . Itkuviinavaihe(jos henkilö on sellaiseen taipuvainen) ja morkkis johtuvat toki ihan suoraan alkoholin välittäjäaineita sotkevasta vaikutuksesta, mutta en tarkoita tässä niitä.

Meni nyt vähän toisen ketjun aihepiiriin tämä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.4.2021 02:29:53

Se on myös aika junttimaista tämä suomalaisten tapa ilmoittaa isoon ääneen paskalla käymisestään. Oltiin melkein missä ja kenen kanssa vain, niin "mie meen nyt paskalle" :lol: . No, ehkei ihan missä ja kenen kanssa tahansa, mutta varsin yleisesti ja luontevasti tuo porukalta lähtee muutoinkin, kuin vain oman kotiväen kesken. Eihän siinä mitään, jos noin yleensäkin raportoisi kaikki liikkeensä, esim. "menen jääkaapille", "menen sohvalle makaamaan", mutta kyllä se paskalle meneminen tuntuu olevan huomattavasti suuremman numeron tekemisen asia. En tunne muiden maiden kulttuureita niin hyvin, että tietäisin, esiintyykö tätä muuallakin, mutta olen käsittänyt, että monet kansat olisivat huomattavasti häveliäämpiä näistä vessa-asioista. En tosin ymmärrä näitä nenän puuteroimis -kiertoilmauksiakaan. Menee vain sinne vessaan tekemään mitä siellä tekeekään. Kai se ilman meriselityksiäkin onnistuu.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpuskissa » 8.6.2021 14:48:51

En puhu enkä pussaa
Varpuskissa
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.6.2021 06:46:41

Voi tätä suomalaisten kesäpukeutumista :roll: .

Tuossa eräänä hellepäivänä kadulla tuli vastaan nainen, jolla oli alaosana pintaan nuolevat legginsit ja yläosana ihan tavalliset rintaliivit. Olisi ollut edes nuori, nätti ja hyväkroppainen, mutta ei todellakaan ollut. Liikakiloja ja muhkuroita riitti vaikka muille jakaa ja asunsa toi ne esiin mitä parhaiten. Ei ollut tosiaankaan ainut tapaus lajissaan. Kyllä näitä vastaavia näkee tuolla pilvin pimein sulojaan paljastelemassa, mutta tulipa nyt tämä mieleen. Joojoo, jokaisella on oikeus näyttää, miltä näyttää ja pukeutua miten lystää, enkä mä itsekään voi kehuskella kauneudellani ja aina tyylikkäällä ulkoasullani, mutta ei tuollainen kyllä silmiä hivele sitten ensinkään. Voisi sitä nyt edes alkeellisella tasolla miettiä, minkä näköisenä tulee julkiselle paikalle. Hellevaatteissakin löytyy kyllä paremmin kroppaa imartelevia pukineita.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna