^ Kuka on Hämeenlinnan Tontsa? Olenko ihan juntti, kun en tiedä? Miten hän varmistaa kuuntelijoidensa selväpäisyyden?
Joo, varmasti tosi junttimainen tuollainen kännitubekanava. Minä olen niin vanhanaikainen(Vaiko juntti?), etten ymmärrä tätä tubettamista. Käytän YouTubea lähinnä musiikin vuoksi. Kuuntelen sieltä junttimusiikkia, esimerkiksi Klamydiaa

. Löytyy YouTubesta toki muitakin hyviä juttuja, mutta hirveästi ei jaksa kiinnostaa jonkun nobodyn 15 minutes in shame.
Se on kyllä aika junttimaista tai ainakin jotenkin kummallista, kuinka ryyppäämisestä onnistutaan aina vain tekemään jotakin todella siistiä ja mahtavaa ja ihan maailman parasta. Siis aikuiset ihmiset, jotka ovat dokanneet ikänsä ja ovat ihan vapaita tekemään sitä niin paljon, kuin lystäävät, suhtautuvat siihen, kuin etanolin juominen olisi keksitty eilen. Olen itsekin ihan rehellisesti juoppo, mulla on kännissä yleensä hauskaa ja kyllä siitä aivan avoimesti voi puhua, kuten muistakin asioista. Ei se kuitenkaan niin ihmeellistä ja hienoa ole, että siitä loputtomasti saisi vitsiä väännettyä ja vieläpä jonnekin someen/telkkariin/vastaavaan julkaisupalveluun. En tosin ymmärrä sitä toistakaan ääripäätä; ollaan ihan juoppoja, eikä meinatakaan lopettaa, mutta säännöllisesti pitää voivotella juoppouden kurjuutta ja omaa huonoutta ja kuinka taas tuli ryypättyä ja olen kamala ihminen. Tuo vaikuttaa olevan monelle lähinnä katumusharjoitus, jonka suorittamalla ikään kuin oikeuttaa ryyppäämisensä edelleen. Ei ryyppääminen siitä jalommaksi, terveellisemmäksi tai miksikään muuksikaan muutu, että muistetaan välillä tirauttaa itkut, kuinka olen surkea juoppopaska vainen

. Itkuviinavaihe(jos henkilö on sellaiseen taipuvainen) ja morkkis johtuvat toki ihan suoraan alkoholin välittäjäaineita sotkevasta vaikutuksesta, mutta en tarkoita tässä niitä.
Meni nyt vähän toisen ketjun aihepiiriin tämä.