Olet täällä

50mg tramal

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: 50mg tramal

ViestiKirjoittaja Verhoilija » 26.3.2021 07:55:16

Mulla oli tramalit respalla about vuoden 400mg/pv. Tulihan niitä napsittua välillä vähän enemmän. Kunnes aloin saamaan niistä kouristuskohtauksia. Joku 5 kertaa kouristelin vuoden sisällä kunnes tajusin, että ne johtuu tramalista. Ei tosiaan tarvinut syödä kuin 150mg niin aloin kouristelemaan.
Ei enään ikinä tulis mieleenkään syödä näitä!
One spliff a day keeps the evil away
Verhoilija
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 13.4.2021 22:30:38

Tramadoli alentaa huomattavasti kouristuskynnystä samoin kuin leptit etenkin jos on päällä vielä SSRI-lääkitys. Tramal ja Panacod ovat Suomen suosituimpia oppareita koska sitä terveysasema lekurit saa määrätä melko vapaasti. Jos tarvitaan jotain vahvempaa niin lääkärit pelkää Valviran huomautuksia tai kääntyy ylilääkärin puoleen josko mahdollisesti voisi kirjoittaa astetta vahvempaa kipulääkitystä. Usein kovista kivuista kärsivä potilas jätetään omalla terveysasemalla joko Panacodin tai Tramalin varaan.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tootuuden-Hetki » 18.6.2021 00:24:27

Tramal pitäisi kieltää Suomessa. Ei muuta kun kouristuksia eikä mitään kivunlievitystä. Hyi vittu jopa Panacod on parempi. Mutta toisaalta mulla on SSRI-lääkitys käytössä joka blokkaa tramadolin vaikutusta. Monet naiset syö Tramalia menkkakipuihin, tai jännityspäänsärkyyn ja heille se taas toimii hyvin. Oli miten oli niin Tramal on paskin opiaatti, jopa Abalgin on parempi.
Tootuuden-Hetki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Thatspecialsomeone » 24.7.2021 00:07:18

Kahdekasannella luokalla, ilman käytännön kokemusta opiaateista/opioideista(panacod oli tuttu). Kaveri antoi mulle yhden 50mg kapselin. Otin sen, ei siitä nyt tutkalle mennyt, mut tuli jotenkin paremmalle tuulelle selkeesti. Pientä mielihyvää.

Jos suosittelisin kokeilemaan, sanoisin tolettomalle ihmiselle että ota 200mg niitä nopeita kapseleita ja kato mitä sanoo. Ite sit myöhemmin kun oli jo subut, oksyt ja mopot testattu otin aina 300mg nopeana jos halusin saada miellyttävän "pilven". Nyt 20v myöhemmin olin vuoden pois korvaushoidosta ja mulla ei 40mg oksikodoni annos toiminut sairaalassa "ollenkaan"(hyvin pieni mielihyvä, kaukana mistään notkusta), vaikka sain alle mansikka pamia montakymmentä mg, ja opamoxia. Kesto tole, aivot tottuneet. Kun kotiuduin sairaalasta sain 150mg depot tramaleita, niitä piti ottaa vähintään 4x150mg(600mg) että sanoi mitään ja tuli edes terveeksi. Ei niistä mitään notkuja saanut enää. Välillä muistaakseni otin, 5kpl niitä depotteja ja bentsojen päälle se annos(750mg depot) sanoi kyllä jonkun verran, ei kuitenkaan notkua. Mutta lämmin, miellyttävä "villapaita"/huolet häviää pilvi-olo.

Mulle nyt, jos haluisin notkut opiaateista, pitäisi varmaan ottaa pari bisseä, min.30mg diatsepaamia ja i.V +60mg morfiinia jonka päälle pienet paukut budia. Että pääsis notkuun(se juttu mistä diggasin opiaateissa/oideissa, kun aloin käyttään). Se on sellainen juttu, et sitä notkua on aina vaikeampi ja vaikeampi saada kun käyttövuosia tulee. Vaikka olis pitkään ilman, niin aivot muistaa vanhat tolet.

Joten en suosittele kenellekkään minkään "notkun" jahtaamista, koska se on ikuinen oravanpyörä ja lopulta ne annokset on niin suuria, et ei kellään ole sellaisia rahoja. Ja notkulla tarkoitan siis valveunia, sitä tilaa kun "tipahtelet tän maailman ja valveuni maailman välillä", puoliksi tajuissaan puoliksi unessa. Näkee kaikkia siistejä valveunia ja kaikki huolet on jossain toisessa universumissa. Siitä nimi "notku", kun porukka aina notkahtaa fyysisesti kun ne tipahtaa siihen valveuneen. Mutta siitä saa maksaa kalliin hinnan. Notkussa kun "kaikki on hyvin", voi käydä niin että et huomaa mitään, kunnes olet asunnoton, kaveriton, perhe hylännyt, työtön sairas nisti, mutta kun saat seuraavan notkun "kaikki on hyvin"

Sen takia opiaatit/opioidit on niin petollisia aineita ja sen takia niihin niin suuriosa kokeilijoista jää jossain välissä koukkuun. Omasta kaveripiiristä, ne jotka kokeili opiaatteja, niin helposti yli puolet jäi jollain tavalla fyysiseen/psyykkiseen koukkuun. Osa delas, osa pääs eroon, loput k-hoidossa.

Varsinkin nykyään, kun on suorastaan rikos ihmisyyttä vastaan, että oksikodoni maksaa 1e/mg keskimäärin kadulla. Eli 80mg oxycontin 80e. Kun aloin käyttään joskus 2002-2003 noita, niin 40mg oxycontin sai 7e:lla, ja vähän sen jälkeen 80mg oxycontit oli aina sen 30e/kpl. Mulla meni pahimmillaan 3-4x80mg oksikodonia päivässä kun myin ja vedin niitä samalla rahoittaakseni käyttöni. Nykyään näillä hinnoilla pitäisi laittaa melkein 320e/pv pelkkään oksikodoniin että tulis toimeen. Hulluutta.

Ryhtykää vittu kapinaan, se ei todellakaan ole sen arvoista mitä siitä pyydetään nykyään. Älkää ostako tohon hintaan niin se pakosti putoaa. Mun mielipide on että yli 50cent/mg hinta OC:tä on täyttä kusetusta ja hyväksikäyttöä. Älkää maksako noita mielisairaita hintoja.
“I had no particular desire to enlighten them, but I had some difficulty in restraining myself from laughing in their faces, so full of stupid importance.”
Thatspecialsomeone
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna