Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.11.2019 06:35:38

En laittanut, eikä kyse ollut edes unohduksesta. En vain harrasta tuollaisia pelejä.

Uskotko, että postilakko(+nämä kaikki sen tukilakot) tulee vaikuttamaan jotenkin enemmänkin henkilökohtaiseen elämääsi vai onko jo peräti vaikuttanutkin?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Itse Häiriö » 24.11.2019 17:25:09

Enpä usko, että maatakaatavasti vaikuttaa moinen lakkoilu.
Tosin, mulla tulee (lähes) kaikki laskut paperisina (old school :wink: ), joten voipi olla että saan olla vähemmällä laskutuksella nyt... harmi :lol:
Kyllähän ne aikanaan karhuileepi (ja varmasti!) sitten, mutta tuskin nyt esim. sahköja katkaistaan kun yleisessä tiedossa tilanne on.
Niin, ja joulukortteja ei kai välttämättä sada sellaista määrää kerralla, kuin yleensä.

Joulukorteista sitten seuraava;

Lähetätkö ihan perinteisiä kortteja?
Vai toivotteletko joulut viesteillä tmv. (mikäli nyt edes toivottelet..?) ja annatko "reippaampien jouluihmisten" hoitaa kortteilut?
"...mutta normaalien maailmassa, niin hukassa..."
Itse Häiriö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 24.11.2019 23:23:50

Jouluaattona viestejä lentelee puolin ja toisin - sähköisessä muodossa kortit.. :D

Mikä on erikoisin asu johon olet koskaan pukeutunut? perseily tai ehkä fetissimielessä?
KAIKKI ALKOHOLISMISSA KULMINOITUU KRAPULAAN
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.11.2019 01:57:05

Kerran naamiaisissa esitin nunnaa. Oli ihan hieno, oikea pukukin, teatterilta lainattu/vuokrattu, ei mikään kietaisin pöytäliinan päähäni -viritys. Eipä mulla kai sen kummallisempia asuja ole ollut. Moni voi kyllä olla sitä mieltä, että pukeudun useinkin oudosti :? .

Offia Itse Häiriölle: Eikös suuri osa firmoista, ainakin tällaiset suuremmat toimijat, kuten sähköntoimittajat, pistäneet paperilaskutuksensa katkolle postilakon ajaksi? Näin olen ymmärtänyt jostakin lukemastani ja laskut siis lähetetään vasta lakon loputtua ja eräpäivätkin luonnollisesti menevät uusiksi. Ei siis pitäisi olla pelkoa sähköjen katkaisusta tai edes viivästyskorkojen maksamisesta.

Edit: Vaikka joku laskuttaja lähettäisikin normaalisti eräpäivätyn laskun postilakon aikaan, siitä ei tällaisessa tilanteessa voi lain mukaan vaatia viivästyskorkoa.

Sitten se kysymys: Mikä on se ikivanha keksintö, jonka avulla näkee seinien läpi?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Itse Häiriö » 25.11.2019 23:53:11

Radiokamera tuo vempain taisi olla nimeltään. Jep, aikas varmasti tällä nimellä siitä laitteesta kuulin.

Eräs asiakas tästä varsin innoissaan aikanaan selitti, kun olin duunissa kaikkia hieman "saman tapaisia" laitteita myyvässä firmassa.

Laitteen toiminta perustuu siis radiosignaaleihin.
Kaikuluotaimeenkin taisi verrata...
Hmm, ihan järkeenkäyvältä kuulostaa kyllö tuo, miten toimii.

Mulla ei kyllä ollut hälle valitettavasti myydä ko. laitetta.. kuullutkaan ollut silloin moisesta (enhän mä sitä tietenkään mitenkään ilmi tuonut). :lol: :mrgreen:

Ja aasinsiltana kamerasta;

Vieläkö omistat ihan "kamerakameran", vai tuleeko otokset napattua palikalla?
Ja jos kameran omistat, niin kulkeeko ahkerasti mukana siltä varalta, että ikuistettava tilanne/hetki tulee vastaan ihan yllättöen?
..ja vielä jatkoa kysymykseen; kummalla sitten kuvaatkin, niin tuleeko kehitettyä ihan vanhanaikaisia paperikuvia vielä?

Winstonille offit takaisin; kiitosta paljon tästä infosta. :) Saan siis valoni pitää ja puitakaan ei tarvitse kuskata (vielä enempää) selkä vääränä, notta lämmöissä pysyy.
Ja vielä lämmim suihkukin.. aaah. :D
Mähän olen aivan ulkona tästä lakkoasiasta(kin), uutisia kun en seuraa tarjonnan vuoksi. Harvemmin kun sieltä mitään kivaa ja iloista kerrotaan... :roll:
"...mutta normaalien maailmassa, niin hukassa..."
Itse Häiriö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.11.2019 12:30:24

^ Ihan hyvä vastaus tuokin, mutta oikea vastaus kysymykseeni on luonnollisestikin ikkuna :D .

Olen ja olen aina ollut todella, todella laiska valokuvaaja(Ei vain kiinnosta) ja aniharvoin tulee kuvia näpsittyä ja silloin kuvauskohteen tarvitsee olla jo jotakin todella mielenkiintoista. Ainuttakaan selfietä en ole eläissäni ottanut, enkä ota! Perinteisen kameran olen omistanut viimeksi joskus pitkälti toistakymmentä vuotta sitten ja nykyään hoidan puhelimen kameralla sen vähänkin valokuvaamisen. Puhelin toki kulkee yleensä mukana, kun jossakin liikenteessä olen. Eräs kaveri harrastaa vanhanajan filmikameroita ja kehittää kuvatkin itse omassa pimiössään. Nuo vanhat filmikamerat taitavat olla nykyään varsin suosittukin harrastus, kuten esim. vinyylilevytkin.

Otatko paljon selfieitä?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 30.11.2019 08:19:18

Otqn kyllä.Kaverin kanssa ollaan ihan peilin edessä harjoiteltu erilaisia ilmeitä :lol: Hullulla on halvat huvit vai miten se sanonta menikään :wink:

Ootko saanu ala-asteella hymytyttö/poika patsaan?0
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.11.2019 17:37:51

En todellakaan! Mä en ole varsinaisesti mitään Hymytyttö-patsasainesta, varsinkaan kouluaikoinani en ollut :mrgreen: .

Onko siellä, missä asut jo lunta maassa? Jos ei ole, toivotko, että sitä tulisi pian?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 3.12.2019 17:36:17

Pidän. Eteläisessä suomessa on kevyt lumipeitto ja muutama pakkasaste, huomiseksi ikävä kyllä luvattu vettä ja räntää.

Lempi ruokasi tai mitä tykkäät valmistaa kotona? Pidätkö syömisestä?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 30.12.2019 19:21:09

Kaikkiruokainen muuten paitsi maksakastike, yök.En oo mikään niin hyvä ruoanlaittaja mut riistaruuasta tykkään jos joku muu sen laittaa.

Olisko kiva jos olis 9 kymppisen viisaus, 3 kymppisen keho ja 4 vuotiaan energia :)
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 30.12.2019 20:42:12

Nuo ominaisuudet minulta toki löytyy, ja olen lisäksi kiva. 8)

Ja samaa aihetta jatkaen: Viihdytkö nykyisessä ruumiissasi ja psyykkeessäsi, vai haluaisitko olla nuorempi ja kauniimpi tai vanhempi ja viisaampi?
- 23/7 -

Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 30.12.2019 23:42:19

Viihdyn aika-ajoin :oops: Toisinaan peiliin katsoessa aattelee et WTF silmäpusssit pullottaa mut hiukka meikkiä naamaan ni kyl se siitä.Psyykkinen puoli aikalailla kunnossa ehkäpä, joskus hiukka ahistaa eikä yleensä johdu itsestä.

Mitä tekisit toisin jos olisit nuori, villi ja vapaa
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.1.2020 06:15:27

Olisin ehkä vähemmän villi. Eh, tarkoitan, että jättäisin tekemättä erinäisiä rikollisia ja eritoten moraalini vastaisi tekoja, joita tuli tehtyä nuoruuden raivopäähörhöyksissään, enkä meinaa nyt huumausaineen käyttörikoksia. Niitä en kadu, siis ainakaan noin rikosasioina, muuten on toki voinut olla kaikenlaisia huonoja kokemuksia. Pahoinpitelyitä, vahingontekoja, ratteja ja tällaista paskaa meinaan. En mä niitäkään kadu ensisijaisesti sen vuoksi, että jäin kiinni :mrgreen: . Ovatpa vain auttamattomasti väärin. En mä edes kaikesta ole jäänyt kiinni, mutta kadun kyllä yhtälailla niitäkin.

Olisin myös voinut jättää vähemmälle sen pahimmassa hörhöporukassa hengaamisen, jossa sattui ja tapahtui ja doupatessa roiskui. Olisi se kaman käyttö onnistunut ilman kaikkein sekavinta seurakuntaakin ja kun mulla on aina kuitenkin niitä parempiakin kavereita ollut, niin ei seuran puutteenkaan vuoksi olisi tarvinnut aivan pilkkopimeään sekisjengiin sekaantua :roll: .

Jonkin toisen asteen koulutuksen olisin voinut myös hankkia, sikäli kun kunto olisi ylipäätään siihen riittänyt. Eiköhän musta siitä huolimatta olisi tullut työkyvytön hullu, joten ei siitä sinänsä mitään käytännön hyötyä varmaankaan olisi, mutta olisi se ainakin hienompaa sanoa, että olen ammatiltani/oppiarvoltani se ja se, jos ei muuta :mrgreen: .

Teitkö uuden vuoden lupausta/lupauksia ja harrastatko sellaista yleensäkään? Entä onnistuitko viime vuonna jossakin itsellesi asettamassa tavoitteessa tai menikö jokin tavoittelemasi homma aivan mönkään?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 6.1.2020 20:27:47

Minä en aikaisemmin harrastanut mitään uudenvuodenlupauksia, mutta vuodelle 2018 lupasin olla armollisempi itseäni kohtaan. Tehtyä ei tekemättömäksi saa, joten on turha jäädä märehtimään omia virheitään, ja tuon päätöksen myötä vuodesta 2018 tuli tämän juopon kirjoissa selkeästi plusmerkkinen. :)

Vuodelle 2019 en luvannut mitään, mutta uuden vuosikymmenen sarastaessa teemaksi hahmottui kiitollisuus ja kunnioitus.

Tämäkin forum on maailma pienoiskoossa ja hiljattaisen Sylvian poismenon myötä muistuu, että kuinka katoavaisia me kaikki olemme.

Mitään ei sovi ottaa itsestäänselvyytenä ja minä olen kiitollinen että saan vielä elää terveenä.

En ole eläessäni tehnyt käytännössä mitään ansaitakseni kunnioitusta tässä suorituskeskeisessä yhteiskunnassa, mutta olen silti oppinut kunnioittamaan jokaista arjen sankaria.

Olen näennäisesti onnellinen omassa kuplassani, mutta rakkaus vielä puuttuu.

Lupasin siis laskea suojaustani.

KYSYMYS: Sinä kun pidät tätä topicia hengissä esittämällä kinkkisiä kysymyksiä, joihin haluaisit kenties itsekin vastata, niin nyt voit valita jonkun vanhan kyssärisi ja vastata siihen itse.
- 23/7 -

Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 7.1.2020 21:19:15

Vissiin W:lle mut ehdin ensin , sori, mut tietty vastaa vaan.
Villi oon tavallaan ollu aina.Tai jotenki kiltti ja villi.Ikinä ihan miedon tielle lähteny.Joku kumma siin on :?: must tuntuu et oon ihan samanlainen ku kakskymppisenä.Mikään ei oo muuttunu.Sillonkin tykkäsin lähtee jatkoille mut vaan juttelee syvällisiä ja kuuntelee hyvää musaa.Oikeestaan ei oo jatkoilla tullu ees ehdottelusta sen alun yrityksen jälkeen ku huomannu/ttu et oikeesti tarkotan vaan syvälllistö keskustelua ja musaa ja kenties tanssia jos biisi oikee iskee.Summa summarum en tekisi mitään toisin versus nuoruuteen :D
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna