Kirjoittaja 1970 » 5.12.2021 08:34:23
^ Hienoperseys on ihan hyvä asia tätä nykyä. Se ei ole ylpeyttä tai parempana itseensä pitämistä. No, jos on parempi, niin sitten se on sitäkin ja ansaitusti onkin. Itse olen parempi, kuin se entinen repaleinen versio meikästä, jota ei edes nykyään ole olemassa.
Hienoperseily on ylipäätään mahdollista tässä hienossa maassamme paljon laadukkaammin, kuin missään muualla.
Ruotsi on menetetty ja pilalla, pelkkää paskaa tilalla. Euroopassa on joitain maita, jotka voi olla ihan kohtuullisia
asua taloudellisesti ja henkisesti ja ovat joltain osin turvallisiakin. Useimmat on ylikansoitettuja ja sisäiset ongelmat on turhan suuria.
Ei ole hurraamista Afrikassa, Aasiassa tai Lähi-Idässä. Etenkään jälkimmäisessä, jossa tsekkasin tilanteet ammoin ennen näitä
helvetillisiä nykyisiä sotia. Ei mennyt silloinkaan millään maalla kovin kaksisesti ja se naapurimaan vihaaminen on todella sairasta.
Ylipäätään liikakansoitus kaikin tavoin on tän lajin isoin ja alati paheneva ongelma. Pidän ihmislajia ihan vitun tyhmänä kaiken kaikkiaan. Suuntaus on, että nämä tyhmät ja sosiaalisesti täysin kelvottomat, työkyvyttömät ja mielisairaat pyryharakat vain sikiävät, vaikkei suurin osa niistäkään tiedä esim. kahden ihmisen välisestä elämästä mitään. Tuloksena on ruotseja ja puolia, venäjiä ja pohjois-amerikoita.
No, mikäs minä sitten olen. Olenko helmi.
Mähän olen siis ihan helvetin hyvä jätkä.
Ja lisäksi vielä aivan todella mukava tyyppi,
jolla alfaominaisuuksia ja kivasti taipuva kihara tukka.
Suomi on kaikin tavoin ja joka mittarilla ykkönen. Täällä myös vähiten osataan arvostaa tätä statusta. Tai sitten valittavan jengin ääni ylittää sen kiitollisuuden ja arvostuksen, joka ehkä huomenna jotenkin näkyy vai näkyykö, kun ei oikeestaan näy. Aika on sellanen, että tyhmyys, pinnallisuus ja itsekkyys on ikäänkuin hyve ja tavoiteltava määre. Eihän se suinkaan ole vai onko asiat sittenkin muuttuneet niin paljon.
En ole sellanen järkyttävän nolo ja alimittainen jellonakorutettu ja kiitos-paitainen juntti, mutta ymmärrän, että historiamme on lajissaan ihan omaa luokkaa viimeisten satojen vuosien ajalta. Sodat kuuluu lähtemättömänä osana siihen, torjuntavoitot ja hävityt skabat. Ja viherpiipertäjille voin sanoa, että armeijan lakkauttaminen on suurin virhe, minkä he koskaan tekisivät. Haluaahan meidän sisäministerikin lakkauttaa poliisin, vaikka on niiden korkein esihlö.
"Ei sillä armeijalla ole mitään merkitystä" No, se ei olekaan hyökkäysarmeija, vaan ihan puolustuskäyttöön suunniteltu laaja reservi, joka suojaa ja turvaa myös Ruotsin.
Ongelma on aina ihminen. Se on ongelman alku ja loppu. Sotaisa ja tappava ihminen.
Just siksi on pakko olla armeija joka maassa. Pasifismin isä Einstein itsekin
myönsi, ettei se hänen ideansa toimikaan, että aseistakieltäytyminen lakkauttaisi armeijan.
Sitten tuli natsit ja alpertti muutti Jenkkeihin, jossa kannatti natsien tappamista. Armeijalla.
Mutta että näitä ja meitä tämän liharobottilajin monen kirjavia kädellisiä on aivan vitusti ja koko ajan vaan jostain tulee lisää.
Mitä ne oikein tekee? Ai niin, panee ilman ehkäisyä. Nimenomaan jengiä on liikaa. Siihen se kaatuu.
Siihen ne kauniit asiat loppuvat. Siitä ne vaikeudet alkaa ja moninkertaistuu. Mahtaa "taivaanisää" naurattaa,
kun kattoo näitä kehittymättömän luomuksensa touhuja. Kohta onneksi populaa kuolee,
kun tulee jokin paljon rankempi tauti ja tappaa ekana vuotena viisi miljardia lajimme korvaamatonta, uniikkia edustajaa.
Tai räjähtää silmille Bosniasta kunnon sota, joka leviää Venäjälle asti ja siitä meille ja pläjähtää suoraan jokaisen
suomalaisen suuren kaupungin kaduille: á la mallia kolmas iso rähinä, joka kestää kymmenen vuotta ja
tappaa 150 miljoonaa pelkästään siviilejä. Ja jenkit tienaa sillä monen vuosibudjetin verran.
Kiina nousee koko ajan ja on tuleva maailman herra, mutta yhteenotto
vanhan, plösöjen ja idioottien ahdasvallan kanssa on ilmeinen ja väistämätön.
Hyvässä lykyssä emme ole täällä enää, eikä tarvii syntyä uudelleen,
vaan nämä tapahtumat sijoittuvat tän vuosisadan loppu½:lle.
Ihminen on vieraantunut järjestä. Ja luonnosta eli tämän planeetan "alkuperäiskansasta".
Ihminen pitää itseään korvaamattona ja ikuisena, vaikka planeetan näkökulmasta se on laji muiden joukossa.
Haitallinen laji, joka poistetaan tulevien tuhansien vuosien aikana ja ihminen itse tekee koko ajan samansuuntaista työtä kaikin tavoin.
Joskus kymmenien tuhansien vuosien päästä kukaan ei muista sellaista lajia, kuin ihminen. Sitä ei ole, eikä se ole kehitetty kestämään.
Mulla on kaikki ihan jees ja olen ehtinyt elää sitä oikeetakin elämää, joten poislähtö johonkin aivoödeemaan
tai rintamalla reikäkauhaksi posottaminen ei silleen kauheesti ja oikeestaan ollenkaan meikää haittaa,
mutta ne poloiset, voi niitä poloisia, jotka eivät ole vielä edes kokeilleet oikeaa elämää. voiii heitä.
==> Ei ihme, ettei jengi kestä olla selvinpäin. Tosin ajattelu ei ole ominaista tälle lajille tai lajitovereista välittäminen. Mutta sekin on ymmärrettävää, kun lajike on niin paska ja huonoja yksilöitä on enemmistö. Ei mitään rajaa ihmisen huonolle käytökselle.
==>
=> Joulunaika on aikuisilla aitoa ja laskelmoivaa teeskentelyn aikaa. Liikakansoitetut, ylitarjonnallaan ja plösöydellään pursuavat tyypit esittävät muka jotain pyhimystä pari päivää. Lajimme edustajana näen tämän fuulan läpitte helposti. Mua ei vjittu huijata.
Halveksin ja ilkun tätä itsensäkusettamisen kehnoa teatteria ja vajaamielistä asioiden siirtämistä huomiseen
ja ensi vuoteen ja seuraavaan elämään. Spämmimällejä trollin tekokyrvässä.
Kysymykseni koskee totutun tuttuun tapaan sosiaalispsykologista lähestymistapaa ja malliesimerkin otantaa arjesta.
Onko joku tuntemasi ihmiseläimen persekuva ja perikuva
ihan järkyttävän upeesti parantanut tapansa ja muuttunut
totaalisesti siitä vanhasta mallistaan, ootko ollu paikalla ??
Kerro samalla koordinaatit, niin lähetän tieteenalanjulkaisun
toimittajan ja kuvausryhmän sinne utopiankadulle.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !