Olet täällä

LSD:n riskit / huonot kokemukset?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: LSD:n riskit / huonot kokemukset?

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 09:26:41

Hän on aivan selvästi fiksun oloinen kaveri ja haaveilee pianistin urasta hienossa akatemiassa. Mutta ei sitä koskaan tiedä jos esimerkiksi happotrippi on laukaissut hänen katatonisen-skitsofrenian. Näinhän kävi Syd Barretille (Pink Floyd) ja yhdelle Beach Boys jäsenelle jonka nimeä en nyt muista.
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 10:03:08

Onkohan Tapio Suominen vetäny happoa kun siitä on tullut yhtäkkiä tommonen outo ja syrjäänvetäytyvä?
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 10:18:04

Tapio Suominen on aika pulskassa kunnossa nykyään. Aivan selvästi Ketipinor hoidossa ja ehkä myös Litolla.
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 10:37:45

Outoa että hänellä on puhjennut Bipo viiskymppisenä. Eks se yleensä ala teininä, jos alkaa?
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 18.9.2019 11:27:07

Hiiripää kirjoitti:Outoa että hänellä on puhjennut Bipo viiskymppisenä. Eks se yleensä ala teininä, jos alkaa?

Voi alkaa myös huomattavasti myöhemmin. Tunnen esim. naisen jolla Bibo alkoi 43vuotiaana.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 18.9.2019 11:58:10

Toi BIPO... Mun kaveri Kalevi-Henrik... ylikonstaapeli yritti pukuhuonees ampuu 4 kollegaa. Lito auttaa sitä, ei sen kovempaa tartte, ei siin menny ku neljält paskat housuun, Kaleville 7 v eristystä ja vähä ikkunoi rikki, ku koko lippaan veti. Se voi tulla millon vaan ja sen työkaveri, joka viel isompi korsto oli ollut (onneksi) huolissaan jo jonkun aikaa. Pieni määrä kukkaa ja mies on kuutamolla.

Oon sanonu, et hei, poliisipäällikkö, juo vaan ne kuus kaljaas, ei mitään mustaa muovailuvahaa pussi-älystä, pliis?
Mä meen ensin, vaikka tuleen.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 12:18:47

Mastodontti kirjoitti:
Hiiripää kirjoitti:Outoa että hänellä on puhjennut Bipo viiskymppisenä. Eks se yleensä ala teininä, jos alkaa?

Voi alkaa myös huomattavasti myöhemmin. Tunnen esim. naisen jolla Bibo alkoi 43vuotiaana.

Itselläni on alkoholismia ja masennusta mutsin puolelta ja maniaa-faijan puolelta. Se on periytyvä sairaus.
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 12:36:40

Skitsofrenia taas yleensä puhkee teininä tai kaksymppisenä. Joskus jopa lapsena. Uusi lastensairaala on täynnä lapsipotilaita jotka on köytetty kiinni sänkyyn tervaköysillä. Arvaa mitä lääkitystä niille syötetään?

KETIPINOR!
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 18.9.2019 12:54:29

Potilasoheejssa lukee nimenomaan että Ketipinoria ei pitäisi syöttää alle 18-vuotiaille lapsille. Silti raskaana olevia naisia syötetään tällä myrkyllä. Eli suomessa syntyvät lapset ovat jo valmiiksi aivovammaisia neurolepti uhreja. Mee minne tahansa neuvolaan niin ne ei katkaise lepti hoitoa raskauden ajaksi.
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 19.9.2019 12:38:56

Kirottu ketipinor! Tuntuu et sitä pakkosyötetään...
Mä meen ensin, vaikka tuleen.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Hiiripää » 19.9.2019 13:18:23

Ketipinor on valittevasti nykyään ensimmäinen vaihtoeto mitä työnnetään jos vähänkin ahdistaa. Jos kieltäydyt niin ne määrää Zypreksaa mikä on ihan kidutus zombiryyni.
Hiiripää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja elmeri505 » 9.10.2019 12:59:32

LSDn riskit alkaa jo siitä, kun asiaa ja matkaa suunitellaan. Ei ainakaan ekaa kertaa yksin! (jos ei ole kokemusta deeleistä), joku hyvä luottokaveri mukaan.
Ei mun mielestä kun 2 tai max3 ihmistä matkalle ja sekin ystävyys on oltava syvällä tasolla
Ja riittävästi juomaa ja ruokaa koko illalle!. (matka loppuu siihen kun nukahtaa). Puhelimet kiinni ja lepposta musaa..
elmeri505
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Usko Elää » 19.10.2019 16:36:10

Junkie kirjoitti:Toi BIPO... Mun kaveri Kalevi-Henrik... ylikonstaapeli yritti pukuhuonees ampuu 4 kollegaa. Lito auttaa sitä, ei sen kovempaa tartte, ei siin menny ku neljält paskat housuun, Kaleville 7 v eristystä ja vähä ikkunoi rikki, ku koko lippaan veti. Se voi tulla millon vaan ja sen työkaveri, joka viel isompi korsto oli ollut (onneksi) huolissaan jo jonkun aikaa. Pieni määrä kukkaa ja mies on kuutamolla.

Oon sanonu, et hei, poliisipäällikkö, juo vaan ne kuus kaljaas, ei mitään mustaa muovailuvahaa pussi-älystä, pliis?

Valitan mutta tätä tapahtuu. Bipo potilas on todella vaarallinen kun hän jättää LITOT ynnä muut tukilääkitykset syömättä.
Usko Elää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja BoheemiNainen » 3.12.2019 00:56:09

Moi vaan! Enpä ole vieläkään kokeillut, mutta kyllä tuo päivä hitaasti lähestyy. Kiitos kaikille kommenteista muuten.

Junkie kirjoitti:Mul ku ite otan, ei ongelmii, mut moni kaveri o seonnut, jotkuu tapan ittesä.

Tappaneet itsensä LSD:n takiako? Kuulostaa rajulta. Mitä tapahtui?

Olen siis itse huumeiden osalta kiinnostunut nimenomaan psykedeeleistä. En ole juuri muuta kokeillutkaan enkä juuri välitä kokeilla. Minulla on useampi hyvä kokemus sienistä, yksi salviasta (pureskellen) ja kannabiksesta kokemuksia, jotka ovat itse asiassa ihmeen paljon sukua näille sienikokemuksille. Olen tehnyt sellaista, että syön riittävän annoksen kannabiskeksejä, istun tietokoneella ja kirjoitan ylös kaiken, mitä mieleen tulee. Jälkeenpäin voin sitten hihitellä tekstille. Joskus syntyi kymmenen liuskaa jotain tajunnanvirtaa tällä lailla. Jotkut ideoista, joita saan, ovat minulle itselleni hyvin kiinnostavia, vaikka en välttämättä menisi väittämään, että ne kenenkään muun mielestä sitä olisivat. Kai sitä tällä lailla tutkii itseään.

Mutta ei näillä kokemuksilla kiire ole. Keksejäkin on ollut kaapissa kuukausimääriä, enkä ole muistaakseni kesän jälkeen yhtään ottanut. Kun on tuossa selvä(hkö)n pään sisällössäkin sitä setvittävää. Ja olen eräänlaisten mietiskelyharjoitusten avulla nyt opetellut menemään jonkinlaiseen transsiin ihan selvin päin. Kuinkahan hörhöltä kuulostanee, mutta tuollaiseen juttuun tuli tutustuttua! Sitä ehkä täälläkin saisi luvan kanssa hehkuttaa, hah.
BoheemiNainen
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja BoheemiNainen » 3.12.2019 01:10:36

Winston-84 kirjoitti:Mitä sitten olet lukenut noista vastalääkinnän mahdollisista haitoista? Mä en itse jaksa nyt perehtyä mihinkään deelifoorumeihin, kun asia ei mitenkään lähellä sydäntäni ole.

Rehellisesti sanottuna en muista enää! Jossain väitettiin, että se ei auta. Jossain kai, että ei kannata, tulee vain huonot fiilikset, mutta millä lailla, niin enpä muista, mitä luin ja mistä.

Tuo on varmasti totta, mitä sanoit, että tällä foorumilla helposti "sensuuri iskee", eikä mitä hyvänsä keskustelua saa päihteistä käydä. Ajattelin kuitenkin, että haitoista varmasti saa täällä puhua, ja jos jollain on huonoja kokemuksia, niin ne ovat juuri niitä, joista on hyödyllistä kuulla etukäteen. Olen toki nuuskinut myös muita sivustoja, kansainvälisiä lähinnä.
BoheemiNainen
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna