Tämän järjettömän lääkärilinjauksen takia. ( Aion tehdä kansalaisaloitteen kunhan vähän toivun) Suomeen tulee jatkuvasti epämääräisiä lue : VAARALLISIA bentsoja.
Rivotril. 2mg. Ennen olivat lähes aina klonatsepaamia ( välillä klonatselaamia) . Nykyään ihan sattuman kauppaa. Sisältäneet jopa fentaa/metadonia. Eikä voi päätellä jakouurteestakaan enää. Ennen kovat ja ohuet viivat sisältävät olivat feikkejä.
Miksi Roche ei tee asialle mitään??Tosi huonoa mainetta firmalle kun mafian omistama tehdas noita tekee. Niitä ei ihmishenget kiinnosta.
Sitten.
Viime keväänä Helsingissä oli punaisessa levyssä keltaisia venäläisiä alpratsolaameja. Aiheutti kaksi kuolemantapausta.(Osasyy)
Sitten Galonikan ksalolit. Laatu vaihtelee. Pääasiassa Legit?
Nyt itse olen jotenkin övereissä Terapia nimisen "tehtaan" Diazepamista. Oli pakko ostaa kun Orionin ei saanut ja Kukaan lekuri (kävin kolmella eivät suostuneet määräämään edes opamox 15mg) Ovatko tuttuja? Nyt vaikea hengittää. Pohdin 112 soittoa. Voi olla paniikkihäiriäkin. Koska 22v. Olen joutunut syömään bentsoja. Kaikki hoitoyritykset katkenneet järjettömiin bentsolaskuohjelmiin.(2 viikkoa). Mukana alkoholismi. Huumeista lähes täysin päässyt.
Mikä järki tässä on? Takana ainakin valvota ja A-klinikan asiantuntijoita. Mm. Kaarlo Simojoki.
Mutta julkaiskaa kuvia jos selkeä epäilys että feikki. Niin cg246 telaketju. Jos pullea eikä ohut *ÄLÄ SYÖ*. Veti tajun pois itseltä.
Kovin voitto tehdään atm. Bentsoilla. Tämä linjaus että ihmiset jotka ovat sairauteen aloittaneet bentsot. ( itselle vuonna 1996 sanottiin kun olin lsd/kannabispsykoosissa) ja lääkäri teki oikein kun määräsi xanoreita. 10v myöhemmin ne vaihdettiin pameihin järkevällä tavalla. Nyt ikää 40v. Tuntuu että aivot tuhoutuneet. Toivo alkaa mennä. Kun luen vanhempia kirjoituksia niissä ollut joku järki.
Mutta siis. Olisiko joku minun kanssani valmis tekemään kansalaisaloitteen siitä että bentsolaskuohjelma kuuluu tehdä YHTEISTYÖSSÄ potilaan kanssa. Ei pakon sanelemana. Se johtaa epäonnistumisiin.
Ps. Ovatko Terapian Diazepam 10mg vaarallisia?