Olet täällä

HUVITTAVINTA tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

HUVITTAVINTA tänään?

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 13.6.2022 23:43:08

On Positiivista/Vittumaista niin onko tänään ollut mitään HUVITTAVAA, joka on saanut mielesi huvittuneeksi ja suun yläviistoon

Tänään mä näin jonkun pikkupojulauman metsässä lenkkipolulla polttelemassa kuten itse aikanaan tupakkaa piilossa porukoilta - MUTTA sillä erotuksella että näiden poikasten sätkässä paloi jo ehtä GAnja.. jos alkaa hiisata 12-15v niin minne päätyy sitten ikämiesluokassa ollessaan?
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: HUVITTAVINTA tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.6.2022 06:31:55

Ei tänään, mutta yhtenä päivänä tässä taannoin huvitti seuraava asia: Talomme ulko-oveen oli ilmestynyt siivousfirmalta lappu, jossa kertoivat suorittavansa seuraavana päivänä rapun suursiivouksen ja lattioiden vahauksen ja toivoivat, etteivät ihmiset liikkuisi rapussa silloin. Aika kohtuutonta vaatia ihmisiä poistumasta kotoaan tai palaamasta kotiinsa, koska siivous. Harva siellä rapussa ihan huvikseen aikaansa kuluttelee(Toki niitäkin on). Nauratti siinä, jos joku olisikin ollut muuttamassa juuri kyseisenä ajankohtana ja Niemen pojat/tytöt olisi tilattu jo pari viikkoa aikaisemmin roudaamaan flyygeliä, sohvaa, pesukonetta ja perintöpiironkia. Siinä oltaisiinkin voitu siivousfirman kanssa käydä kiihkeää debattia siitä, kummalla on suurempi oikeus vallata rappu juuri sinä päivänä :lol: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.6.2022 14:41:50

Pjotr-77 kirjoitti:Tänään mä näin jonkun pikkupojulauman metsässä lenkkipolulla polttelemassa kuten itse aikanaan tupakkaa piilossa porukoilta - MUTTA sillä erotuksella että näiden poikasten sätkässä paloi jo ehtä GAnja.. jos alkaa hiisata 12-15v niin minne päätyy sitten ikämiesluokassa ollessaan?

Harrastihan tuon ikäinen nuoriso ganjan pössyttelyä pusikossa jo silloin muinaisysärillä, kun minä olin nuori. Toki nuorison, ja vanhemmankin väestön, kannabiksen käyttö on lisääntynyt niistä ajoista. Tuli kenestäkin sitten mikä tuli. Ei se porttiteoria läheskään kaikkiin päde :wink: . Allekirjoittaneen kohdalla kyllä päti :mrgreen: .

Näin jälkeenpäin ajattelen se oli ihan hauskaa, kun piti mennä jonnekin pöpelikköön piiloon pussikaljojensa ja ganjasätkiensä kanssa. Silloin taisi lähinnä toivoa, että olisi täysi-ikäinen ja saisi rällästää avoimemmin. Niin no, pitäähän täysi-ikäisten edelleen pössytellä kannabiksensa piilossa, koska se on laitonta, mutta on se silti vähän eri asia vapotella omilla kämpillään, kuin jossakin puskassa. Alaikäisenä piti kyttien lisäksi varoa myös omia ja kavereiden porukoita.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.7.2022 18:22:36

Mua huvittaa kumma ajatukseni, että Vantaa on hirveä räkäslummi, mutta Espoo puolestaan on rikkaiden ja hienojen ihmisten West End koko kaupunki. Eihän se tietenkään noin ole. Olen ihan käynytkin Espoossa ja tunnen sieltä porukkaa ja ne ihmiset ja asuttamansa kaupunginosat eivät ole yhteiskunnan hyväosaisuutta nähneetkään :mrgreen: :lol: . Kaikista näistä faktoista ja omista kokemuksistani huolimatta päässäni vain sitkeästi elää tuo em. mielikuva.

Ei tuo erityisesti mikään tämän päivän huvitus ole. Ihan krooninen tila on kyseessä. Tuli vain nyt mieleeni, kun juuri tokaisin isännälle erään keskustelun yhteydessä, että espoolaisilla nyt on aina kaikki niin perkeleen hyvin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 19.7.2022 19:07:32

Huvittavinta on ehdottomasti ollut plinkin keskustelut ja se, että vakavat ja ei-vakavat jutut soljuvat keskenään toistensa lomaan kuin virtaava vesi joka ei sammaloidu.
Kauhulla odotan että Hirmuinen Rölli(nimi muutettu) saapuu ja palauttaa minut maan kamaralle ja ruotuun
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 19.7.2022 22:31:54

Mielellään olisin. Winston on ollut aina lempparikirjoittaja täällä. Samaistun hänen kirjoituksiinsa melkein aina ja samankaltainen koen olevani kanssaan.
Olen kuitenkin savosta ja hän kai jostain Vantaalta. Sinä lienet Kouvostoliitosta?
Kouvolasta tulee viikate ja se on eräs parhaita suomi-bändejä ikinä.
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.7.2022 05:59:20

lp1 kirjoitti:Mielellään olisin. Winston on ollut aina lempparikirjoittaja täällä. Samaistun hänen kirjoituksiinsa melkein aina ja samankaltainen koen olevani kanssaan.
Olen kuitenkin savosta ja hän kai jostain Vantaalta. Sinä lienet Kouvostoliitosta?

Kiitoksia kauniista sanoistasi, lämmittivät ihan aidosti mieltä <3. Tunne on molemminpuolinen ja olen tosi ilahtunut, että olet taas aktivoitunut tällä foorumilla :) .

Minä muuten olen Kouvostoliitosta. Kuusankoskelta syntyisin ja nykyään vaikutan ihan Kouvola-Kouvolassa. Kyllä täällä viihtyy, vaikka onhan tämä aika juntti "kaupunki" :mrgreen: .

P.S. Se Lada-Lamborghini -vitsi Olohuoneeseen perustamassasi vitsiketjussa oli hauska :lol: . En vain viitsinyt mennä siihen spämmäämään mitään offia, kun itselläni ei ole mitään oikeasti hyvää valmista vitsiä kerrottavaksi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 20.7.2022 11:40:35

VANTAALLA on hieman erilaisia eri nurkilla.. KOIVUKYLÄSSÄ saa odottaa että SELVINPÄIN oleva ihminen sattuu tulemaan vastaan - kun taas KESKI-VANTAALLA, Jumbon ympäristössä on niin hienostunutta sakkia että WC on heille tarpeeton.. välähdys SNOBI-elämästä Koiviksen lähettyvillä oleva RauhanYhdistys jonka pihaan tullaan vissiin keski-vantaalta audeilla ja uusilla bemareilla puhumaan millaista MILJOONA-Bisnestä on tänään saatu tehdyksi.. sen jälkeen lähdetään CITTARIIN asioimaan ja ostetaan SISÄFILETTÄ koko MammuttiPoukalle
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 3.8.2022 19:20:50

Täällä joku harrastaa suoramarkkinatyyppistä lähestymistä tiettyä kohderyhmää ajatellen.
Mitä tekee undulaatti?
A. on liian kännissä reagoidakseen
B. On tavan mukaan niin pölkkypää ettei osaa käyttää konetta ja poistaa vaikka juuri kävi kuuden viikon kurssin forssan koulutuskeskuksessa aiheena miten poistan.
C. On epävarma mitä poistaa ja odottaa aamupalaveria jossa sitten kuulumisten jälkeen vienosti kuiskaa: hei, toivottavasti en häiritse, onkohan nämä ihan sallittuja tällaiset myyntiviestit.
D. Jotain muuta
en tee tästä äänestystä, koska se poistetaan ja en edes muista miten se tehdään ja ei edes kiinnosta taas mikään.
huvittavaa tämä oli hetken, ei ole enää.
anteeksi että olen olemassa
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 6.8.2022 12:29:41

Tuli mieleen se pjotrin trikookuva ja oli kyllä huvittava ja koko tyyppi aika huvittava ihan hyvässä mielessä. W:n toteamus kyvystä nähdä itsensä huvittavana myös herättää hilpeyttä. Ihan mukavaa vaihtelua tähän ankeaan vääntöön, mitä taas ollut.
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.8.2022 04:48:24

Luulen, että se on tämä:
lp1 kirjoitti:C. On epävarma mitä poistaa ja odottaa aamupalaveria jossa sitten kuulumisten jälkeen vienosti kuiskaa: hei, toivottavasti en häiritse, onkohan nämä ihan sallittuja tällaiset myyntiviestit.

Plinkin ajoittain varsin viiveellisestä, hapuilevasta ja miten sen nyt sanoisi... sinnetänne roiskaistusta moderoinnista tulee mieleen, että siellä joku kesähessu(Haluamatta nyt sen enempää dissata kesätyöntekijöitä) ei uskalla tehdä mitään, ettei tee virheitä. Kysyy asiaa sitten lähimmältä esimieheltään tavoitettuaan tämän. Hänkään ei ole hierarkiassa niin korkealla, että uskaltaisi tehdä itsenäisiä päätöksiä ja kysyy asiaa puolestaan omalta esimieheltään. Tämä ei tiedä moderoinnista oikein mitään, mutta heittää lopulta kruunaa ja klaavaa, että asia saadaan ratkaistua edes jotenkin. En kyllä ole koskaan moderoinut nettifoorumia, joten en tiedä, vaikka se olisi vaikeaakin :? . En tosin ole koskaan ollut jäätelönmyyjänäkään, mutta katson silti oikeudekseni todeta, että nyt ei mennyt ihan putkeen, jos saan vaniljapehmiksen pahvikupissa, vaikka tilasin kaksi palloa mansikkaa vanhanajan vohvelilla.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna