Mun tarina on aika pitkä ja monimutkainen. Mulla on käytössä oxyt olleet about 10 vuotta, ja mennyt ongelmitta tähän asti, mutta nyt lähti lapasista. Sopimuksena ollut kirurgin kanssa, että pyrittäis laastariin, mutta toleja ei siihen ollut viimeksi ja nyt kun oon muuttanut paikkakuntaa multa yritettiin viedä lääkkeet väkisin. Omalääkäriksi tuli siis erittäin lääkevastainen tyyppi, joka vähätteli sairauksiani ja kiputilojani ja kirjoitteli potilasrekisteriin todella asiattomia juttuja, arvailuja, vihjaili väärinkäytöstä ja poisti alkuperäset reseptit ja teki uudet, jotta ei näkyis mihin ne on määrätty tai kuka. Lääkäri ahdisteli mua todella rajusti ja käyttäytyi tökerösti myös kasvotusten, eikä suostunut poistamaan asiattomia tekstejään. Oli kirjottanut faktuaalisesti väärää tietoo siitä mihin lääkkeet on määrännyt ja väitti että syön johonkin niskakipuihin, vaikka mulla on 2 vaikeeta sairautta jotka aiheuttaa sietämättömiä kiputiloja päivittäin. Tilanne meni sellaseks, että en saanut nukuttua ja olin ahdistunut ihan koko ajan ja lopulta en enää ees uskaltanu uusia reseptejä ite, saatika katsoa omakantaani. Kaikki mitä lääkäri vaan voi tehdä vaikeuttaakseen potilaan asemaa, se teki. Kantelut, muistutukset, kaikki käyty läpi ja mitään ei vastata. Vaikka toimitin kuitteja ja lausuntoja mitkä todisti et lääkärin tekstit on väärässä, se ei suostunut niitä korjaamaan.
No, stressi + unettomuus = kiputilat x10. Otin yhden kuukauden aikana tuplasti sen mitä oli määrätty ja ajattelin et ei tää mitään, pääasia että pysyn järjissäni ja kivut kurissa ees tän kuukauden. Kuten arvata saattaa, tästä seuras se että korvaan lyhkäsillä oxyillä pitkiä ja pitkillä lyhkäsiä ja tottakai kierre on sellanen et sitä ei kykene lopettaan, kun jommalla kummalla pakko korvata toinen jotta ne riittää. En oo koskaan ennen ottanut ylimäärästä ja nyt tän takia oon menossa psykiatriselle omaehtosesti ja tunnustamaan syntini. En voi tietenkä syyttää lääkäriä siitä, että periaatteessa käytin väärin, mutta siitä se kaikki lähti. Tuntuu melkein että lääkäri nimenomaan halusi tätä, jotta sais mut täysin lääkkeettömäks jollain tekosyyllä. Mulla on tosiaan vaikeita sairauksia ja kiputiloja, joten pelkään aika lailla saanko enää koskaa mitään kipulääkettä. Ennen oxyjä me käytiin läpi ihan kaikki muut mahdolliset ja niistä ei vaan ollu apua. Mutta en mä voi jatkaa tälläkään tiellä, enkä todellakaan lähde ostelemaan mistään katumarkkinoiltakaan.