Olet täällä

Miten terveysaseman omatoiminen verenpainemittaus laite

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Miten terveysaseman omatoiminen verenpainemittaus laite

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 16.8.2019 11:45:15

Miten terveysaseman omatoiminen verenpainemittaus laite toimii? Onko se helppoa? Tarravyö käden ympärille ja sit kai pitää pumpata semmoista pallukkaa?
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

Re: Miten terveysaseman omatoiminen verenpainemittaus laite

ViestiKirjoittaja Niina-94 » 16.8.2019 12:21:42

Hei Matilda! Omatoiminen mittaus on erittäin helppoa ja jos vaikueksia ilmenee voit aina kysyä apua henkilökunnalta. Suomi on hyvinvointi valtio. Itselläni verenpaine on usein alhainen koska olen ballerina jolla on tiukat säännöt etenkin suolaisen ravinnon suhteen.
Niina-94
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 15.5.2021 10:03:06

Tähän täytyy vielä lisätä että verenpainemittaus laitteet eivät ole kovinkaan hintavia jos ne ostaa oikeasta paikasta. Itse sain Tokmannista kolmellakymppillä. Jos taas ostaa apteekista niin hinta on siinä satasen paikkeilla.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 16.5.2021 15:31:39

Olen nyt pääsyt alas paineisiin 135/85, muuttamalla ruokavaliota. Suolanen ravinto ei tule enään kysymykseen. :)
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 20.5.2021 12:38:00

Niina-94 kirjoitti:Hei Matilda! Omatoiminen mittaus on erittäin helppoa ja jos vaikueksia ilmenee voit aina kysyä apua henkilökunnalta. Suomi on hyvinvointi valtio. Itselläni verenpaine on usein alhainen koska olen ballerina jolla on tiukat säännöt etenkin suolaisen ravinnon suhteen.

Ole minulle Niina-94 auttava pääskynen hetken ajan. Kaipaan vertaistukea.
Sokeritautinen

Paluu Olohuone