Olet täällä

Diabetes 2 ja elämäntavat

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Diabetes 2 ja elämäntavat

ViestiKirjoittaja Hyvis » 24.5.2021 14:23:33

Sokeritautinen kirjoitti:Monet ihmiset vieroksuvat ja syrjivät minua tällä palstalla koska osaan olla todella ikävä ja vittumainen henkilö kännissä. Siksi minulta on evätty pääsy Saunan puolelle. Mutta tämän kaiken takana piillee ihminen isolla iillä joka on vain hyvin onneton, masentunut ja täysin hukassa.

Sokeritautinen kirjoitti:Kärsin syvästä masennuksesta jota yritän lääkitä alkolla. Mutta olen jo käynyt teini-iässä kolmen vuoden psykoanalyysin läpi. Lääkkeet niinkuin SSRI-ryhmään kuuluva Paroxetiini ei auta vaan turruttaa, terveysaseman lääkäri käski nostamaan annosta mutta ei se auttanut, päinvastoin.

Kaikki on jo yritetty. Nykyään pullo ja pamit (kun niitä saa) on ainut lohtu.

Sokeritautinen kirjoitti:Tuo kuvastaa minun nykytilannetta aika hyvin. Olen jatkuvasti hieman katkera ja ärsyyntynyt, olen myös alkanut tönimään ja etuilemaan muita ihmisiä ruokakaupassa ja handelissa. Kun on vaan kokoajan kiire päästä himaan korkkaamaan pullon.

Sokeritautinen kirjoitti:
t-petsku kirjoitti:^ Pitää vain sinnikkäästi etsiä paikkaa ja ihmisiä mistä saa tukea.

Heh, just näin. Paitsi että kun ei enää jaksa olla sinnikäs. Kun on saanut niin tarpeekseen niin omasta voimattomuudesta kuin yhteiskunnan kyvyttömyydestä tilanteen ratkaisun suhteen, niin ei, sitä ei vaan jaksa. Enää.

Mitäs sanoisit jos lähdettäisiin Tallinaan joku päivä ottamaan muutaman tuopin nyt kun kesä kukkii. Ja jos haluat käydä naisissa, niin maksan kaikki kulut. Olet aivan selvästi vaihtelun tarpeessa. :)

Hyvis kirjoitti:Näöyttää vähän nyyhkätäneen ihmisten tänne kirjoittelu. Tämä nyt ainakin liittyy terveyteen kun olen ihmetellyt sitä lääkkeiden kirjoa, jota täällä on kerrottu niin minkälaisiin vaivoihin noin kovia lääkkeitä tarvitaan ?

Mulla olisi vastaus tähän, mutta jätän vastaamatta bännien pelossa, ettei mene off-topickiksi. Sitäpaitsi mulla on kiire Helsinki-Vantaan lentokentälle. Me lähetään naisystävän kanssa Jerusameliin katsomaan sitä paikka missä Kristus ristiinaulittiin. Mut joku älypää tiesi sanoa että sitä kukkulaa ei ole enään olemassa, vaan siihen on rakenettu jonkilainen parkkipaikka tai ostsoskeskus.

Sokeritautinen kirjoitti:Olen sanonut sen ennenkin mutta tätä täytyy korostaa: en itsekkään jaksaisi mitään mania tilassa spedeilyä joka kieltäytyy Litosta buustanut alkolla, bentsoilla ja jauhaa paskaa tällä palstalla. Huomenna on taas morkkis.

Kun ei millään opi. Anteeksi että elän en tee sitä toista kertaa.

Joitain juttujasi jopa Tallinan matkaa olet ehdottanut. Olisi varmaan riemukas ilmiö.

Voit olla ihminen Isolla Illä tai Trolli isolla Tllä mutta se on varmaa, ettei viina masennukseen auta.

Kun näitä sekoiluja lukee niin toivon vilpittömästi, että tännekkin tulisi rekkautuminen. Eihän siitä mitään haittaa kenellekään olisi,
Hyvis

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 24.5.2021 14:36:55

Niin, ihmisillä on tietty luontainen raja mihin saakka he haluavat kohdata sairasta ihmistä. Jossain vaiheessa tulee stoppi vastaan ja he vetäytyvät sinun seurasta. :(
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Hyvis » 24.5.2021 15:47:00

Ei se sairaus netissä ruikuttamalla parane.

Ei tule Jeesus eikä kukaan muukaan huutelemaan oven taa ja pelastamaan. Itse pitää apua hakea ja jos on rahaa päihteisiin on varaa hoitoonkin,.
Hyvis

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 24.5.2021 15:52:50

Hyvä "Hyvis" itse seison noiden kirjoituksien takana 100 prosenttisesti, paitsi Jerusalemin matka joka meni hieman överiksi. Tallinan reissu maksaa 10 euroa edestakaisin uusilla laivoilla, ei siinä nyt ole mitään erityistä tai väärää jos pyytää jonkun plinkkiläisen mukaan matkaan. Itse olisin myöskin vaihtelun tarpeessa.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 24.5.2021 16:13:25

Voin kertoa sinulle että äitini kävi läpi vieroitushoidon Mehiläisessä ruuneperinkadulla jolloin alko lopetettiin seinään ja tilalle tuli pamikyllästys yksityishuoneessa, faija joutui pullittamaan 3000 euroa kahden päivän hoidosta. Hän kuoli kaksiviikkoa hoidon jälkeen.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 24.5.2021 17:17:27

Usein aloitan kirjoituksen muodossa "Minä" tai "Itse" mikä voidaan potentiaalisesti tulkita omahyväiseksi ruikutuksesi. Mutta sinä "Hyvis" harrastat ihan samaa lähestymismuotoa. Et vain huomaa sitä itse.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Hyvis » 24.5.2021 17:33:46

Sokeritautinen kirjoitti:Usein aloitan kirjoituksen muodossa "Minä" tai "Itse" mikä voidaan potentiaalisesti tulkita omahyväiseksi ruikutuksesi. Mutta sinä "Hyvis" harrastat ihan samaa lähestymismuotoa. Et vain huomaa sitä itse.

Mitä sillä on väliä miten aloittaa. Substanssi eli sisältö ratkaisee.
Hyvis

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 24.5.2021 17:59:11

Hyvis kirjoitti:
Sokeritautinen kirjoitti:Usein aloitan kirjoituksen muodossa "Minä" tai "Itse" mikä voidaan potentiaalisesti tulkita omahyväiseksi ruikutuksesi. Mutta sinä "Hyvis" harrastat ihan samaa lähestymismuotoa. Et vain huomaa sitä itse.

Tämä on väärä huomio. Se on kylläkin päinvastoin. Substanssi ratkaisee sisällön.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Hyvis » 24.5.2021 19:18:24

Hyvis kirjoitti:

Tämä on väärä huomio. Se on kylläkin päinvastoin. Substanssi ratkaisee sisällön.

Voihan sitä noinkin ajatella mutta väännät miten vaan niin tärkeintä on mitä kirjoittaa.
Hyvis

ViestiKirjoittaja Namusetä » 25.5.2021 18:12:11

Hyvis kirjoitti:Ei se sairaus netissä ruikuttamalla parane.

Ei tule Jeesus eikä kukaan muukaan huutelemaan oven taa ja pelastamaan. Itse pitää apua hakea ja jos on rahaa päihteisiin on varaa hoitoonkin,.

Varaa hoitoon? Suomessa on julkinen terveydenhuolto, jonka veronmaksajat kustantavat. Tämä on aina ollut toimivan pohjoismaisen demokratian perusolemus, tykkäät tai et.
Namusetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kätilö-88 » 27.9.2021 18:04:29

On tullut aika buustata tätä ketjua.

Verensokerit nyt 7.1 eli vähän koholla on mutta, terveysaseman lääkäri sanoi että voit nyt tiputtaa Metforem lääkitystä yhteen tablettiin päivässä. Eli hyvin menee.

Kiitos kaikille vastauksista, myös sinulle Winston-84.
Kätilö-88
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Olohuone