Olet täällä

Apua viisaammat

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Apua viisaammat

ViestiKirjoittaja Sqatanateippi » 16.11.2021 00:41:14

Hei! Olen ollut huumeista puhdas jo yli 5 vuotta. Otin eilen silti minulle kuulumatonta lääkettä helpottaakseni lihaskipuja (omalle kumppanilleni on tätä reseptillä määrätty) eli siis sirdaludia. sain tänään aiemmin tietää että minulta halutaan kelaa varten huumetestit. Näyttääkö tämä positiivista? Pelkäänkö nyt ihan turhaa? Minulla on aikaa odottaa testeihin menoa hetki, mutta stressaa. Kertokaa kokemuksia tai tietoa näkyykö tämä ja jos näkyy, kuinka kauan. Ahdistaa ajatus, että kuivilla olo nyt olisi työn jälkeen turhaa jonkun ajattelemattoman päätöksen takia ottaa kipuihin sirdaludia.. :roll:

Sqatanateippi
Miedosti panostava jäsen

Re: Apua viisaammat

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.11.2021 07:12:38

^ Täh? Huumeseuloja vartenko sä olet kuivilla ollut 5 vuotta? Miten sun päihteettömyytesi muka yhteen positiiviseen seulaan katkeaisi, semminkin, jos kyse on ollut kertaluontoisesti ja aidosti kipuun otetusta lääkkeestä?

Joo, mutta vastaus kysymykseesi: Sirdalud ei näy huumeseulassa. Siitä en ole varma, voiko se antaa väärän positiivisen jostakin muusta aineesta. Monilla lääkkeillä(myös ei-huumausainekäyttöön soveltuvilla) voi olla sellainen vaikutus.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Apua viisaammat

ViestiKirjoittaja Sqatanateippi » 17.11.2021 11:42:40

Ei en näitä varten ole ollut selvänä, mutta olen nähnyt kaikki vuodet vaivaa parantaakseni maineeni virkavallan ja muiden vastaavien silmissä. Ahdistaa ajatus, että sen osalta vaiva menisi nyt hukkaan typerästä syystä

Sqatanateippi
Miedosti panostava jäsen

Paluu Olohuone