Olet täällä

Positiivista tänään

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista tänään

ViestiKirjoittaja Myskimalva » 16.1.2019 09:30:26

Hymyilin aamulla kun heräsin.
Onnellinen ja luottavainen olo.
Taistelin viikonlopun läpi ja sunnuntain järvellä kököttäminen omissa ajatuksissa latasi akkuja enemmän kuin ikinä uskoinkaan.
Viime viikon epätoivoiset ajatukset muisto vain.
Vaikkei ulkona aurinko paistakaan, tuntuu että sisälläni aurinko helottaa.
Sen minkä voimme tehdä, voimme myös jättää tekemättä.
-Aristoteles-
Myskimalva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 16.1.2019 13:10:39

Myskimalvalla iso sydän <3

Itselläni tänään on ällöttävän tehokas energia päällä. Oikein semmonen pois tieltä risut ja männynkävyt! eilen ihmettelin mun kadonnutta kalenterinlukutaitoa ja tänään olen aikatauluksen mestari 8) jepjep. Mutta ilo herätä vapaapäivään aikaisin ja hypätä surutta auton rattiin!
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 19.1.2019 14:05:34

Tuossa teputtelin kukkakaupan ohi ja oli niin houkuttelevan näköistä, että piti ihan poiketa sinne. Ihastelin kukkia ja teki mieli ostaa tulppaaneja vaan se kympin hinta kauhistutti. Vieressä oli nimittäin marketti josta niitä olis saanut paljon halvemmalla.
Ihan ääneen taisin hörähtää kun ajattelin sitä viiniin mennyttä rahaa.
Ostin kimpun. Jonka myyjä sitoi vihreän kanssa mulle valmiiksi eikä tarvinut itse tehdä sitä kotona.
Sain miellyttävää asiakaspalvelua ja jopa karkinkin vielä :D
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 19.1.2019 16:40:02

Heissan, jotenkin mukava pvä. Iloitsin kun sain taltutettua alkavan flunssan vihreällä teellä, inkiväärillä ja levolla. Aurinkokin pilkisteli tänään ja oli mitä parhain lenkkeilysää.
Useasti mun tipaton on kosahtanut tähän keskitalven tylsyyteen näihin aikoihin. Nyt kuitenkin olen nauttinut vain hetkessä olosta, en ole kummemmin viiniä miettinyt. Selkeästi mielala on parempi kuin silloin kun juo. Ongelmaratkaisukyky pelaa paremmin, ei tule turhaa riitaa miehen kanssa ja muka " keksin uusia mukavia juttuja".
Mulle niin sopis tää täysraittius, mutta nautiskelijana haluan aina välillä juoda viiniä. Kohtuudessa pysyminen on myös taitolaji.
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 21.1.2019 07:33:43

Suomen talvi. Michelin-akka aamulenkillä. Maisema kaunis kuin taulu. Luontoäiti maalannut puut paksulla valkoisella maalilla, usva nousi joesta, ja teki sen lumoavan näköiseksi. Avantouintia 27 asteen pakkasessa superkuun alla klo 6.40, täydellinen ajoitus. Nyt kädessä kuppi kuumaa lattea ja jalassa lämpimät villasukat.
Valoa ei olisi, jos ei olisi pimeää, johon sen voi laittaa.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 21.1.2019 11:28:46

oi että Ulpukka, annoit iki-ihanan mielikuvan päivääni! suorastaan runollisten kaunista. ja hyvä olosi tuntuu täällä saakka.
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 21.1.2019 18:26:28

Olihan se aamulla seiskan jälkeen tosi kaunista tuolla ulkona kun kävin ihmettelemässä ja kuvaamassa sitä superhyperkuuta, mutta että avantoon uimaan :shock: ai kamala sentään :shock: tiedän kyllä muitten puheesta sen avantouinnin ihanuuden vaan se jääköön multa kokematta :lol:
Yks tosiaan tämän päivän positiivisuuksista on tuo niin kaunis pakkasen huurruttama luonto <3 ja onni omistaa kunnon talvivaatteet :lol:
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 21.1.2019 19:37:11

Ulpukka, pystyn miltei eläytymään tuohon aamufiilikseesi :) avannon kyllä jättäisin väliin, hrrrrr.....
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varjolilja » 25.1.2019 09:54:44

Nötsyn hienot uutiset!
Aamulla kun starttasin auton lasta kouluun viedäkseni aivoissa välähdys ja hyvä mieli kun ei krapuloita ollut piiiitkään aikaan. Keskiviikkona kampesin itseni jumppaan ja tänään menen uimaan. Illalla katson Voice of Finlandin perjantain kunniaksi. Kohta lähestyy 5 kuukautta raittiina. USKOMATONTA. Todellakin!
Pienin askelin pitkätkin taipaleet taitetaan! Ole armollinen itsellesi.
Varjolilja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja vilmasto » 25.1.2019 14:09:24

Ihan mieletön juttu Varjolilja tuo 5 kuukautta! ajatella kun se parin viikon tauko aluksi pelotti sua ja nyt jo näin monta kuukautta takana! iso peukku sille :D
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 25.1.2019 20:46:18

Onnea Varjolilja! Upea saavutus.

Mulla on tänään positiivista, että tavoilleni vastaisesti olen onnistunut ajattelemaan, että elämä kantaa. Olen tuntenut jonkinlaista onnistumisen tunnetta.
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 26.1.2019 11:03:11

Se, että mahduin vanhoihin farkkuihin joita en ole voinut käyttää noin 5 vuoteen!

Olen kyllä huomannut käyttövaatteista ja vyöstä (vaa'an lisäksi), että laihtumista tosiaan on tapahtunut, mutta olen arastellut noiden farkkujen jalkaan vetämistä pettymyksen pelossa. Nyt sitten kuitenkin päätin tämä suorittaa ja nehän olivat suorastaan vähän löysätkin! Samalla sitten kokeilin muitakin vaatteita ja eräs hame mitä en ole käyttänyt myöskään moneen vuoteen oli oikein sopiva. Se on kyllä kesä hame, joten siitä ei nyt ole mitään hyötyä, mutta ilahdutti.
Myös yhdet caprihousut olivat oikein sopivat ja se on tosi hienoa, saan niistä hyvät housut tulevalle lomamatkalle.

Päivä alkoi siis tosi iloisissa merkeissä :P . Tämä kannustaa jatkamaan järjettömän kalliin laihdutuslääkkeen käyttöä ja aktiivisesti seuraamaan ruokavaliota.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 26.1.2019 12:17:18

possari tänään on kaikkien teidän hyvät kuulumiset! Vilman löysiksi käyneet farkut ja Varjiksen 5 KUUKAUTTA!
ja tosiaan kaikkien, kaikkien hyvät jutut ja onnistumiset :P
mulle tulee ystävä tänään yökylään - se on suuri ilo.
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Aurora90 » 26.1.2019 17:40:03

Ukko puhui tänään ihan vesiselvänä, että on ihan tosissaan lopettamassa alkoholin nauttimisen ainakin joksikin aikaa. :shock: Kieltämättä olen kyllä pannut merkille, että oluen ja kotiviinin juonti on jossain määrin karannut hänellä käsistä (ollut hänelle joka iltainen huvi telkkarin katselun yhteydessä ja välillä aamut ovat alkaneet pahassakin krapulassa). En ole asiasta kuitenkaan viitsinyt sanoa, kun tiedän itsekin ettei muutosta synny jos sitä ei itse halua. Olen yllättynyt. Toivottavasti mies myös toteuttaa suunnitelmansa. :roll:
"Jokainen ihminen on erehtyväinen, mutta vain tyhmä pitää kiinni erehdyksestään." — Marcus Tullius Cicero (106-43 eKr.)
Aurora90
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja vilmasto » 26.1.2019 18:02:41

Minä jo ala-asteella raahasin aina välitunneilla leikkeihin mukaan ne siellä syrjässä seisovat yksinäiset kaverit. Ja minä se aina pelastin kaikki kulmakunnan kissanpennut ja siipirikot linnut pelastettavaksi. Viime aikoina olen tajunnut, että se kaikki työ siihen ajatusmalliin on muuttunut. En minä voi koko maailmaa pelastaa. Olen mä sen jo oppinut joku aika sitten, mutta tänään tajusin ettei minulla tule huonoa omatuntoa siitä kun sanon EI ja vedän rajoja tekemisiin.

Ja voi että tämä ketju aina tekee myös iloiseksi kun saa lukea muitten positiivisuuksia!
Vaikka ne itkupotkuraivaritkin on välillä tarpeen niin on se positiivisuuskin yhtä tarpeellinen juttu :)
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät