Olet täällä

Madtrue COMEBACK

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Madtrue COMEBACK

ViestiKirjoittaja madtrue » 13.5.2020 19:06:06

Tervehdys. Olen ollut katkaisuhoidossa sunnuntaista lähtien tulin tänne 6vk rajun sekakaytön takia. Sunnuntaina sain 160mg diapamia 20mg 2h välein, maanantaina vielä 40mg ja sitten tabletteina 50mg tiistaina sain enää 50mg diapamia ja nyt kun kirjoitan olen saanut 60mg opamoxia huomenna ei enää mitään. Olot olivat karseat kuten jokainen voi kuvitella. Palasin kirjoittamaan häntä koipien välissä olen täällä sunnuntaihin saakka. En tajua mitä tapahtui että venähti 6vk mittaiseksi. Täällä Iisalmessa meillä saa olla puhelimet joten ajattelin kirjoittaa , koska täältä olen saanut vertaistukea yöksi saan stilnoctia 10mg levozinia 50mg ja 7.5mg mirtzapinia. Kaipasin ryhmäläisten tukea tähän hetkeeni. Hirveät morkkikset yms. 6vk kului viinaa , kaljaa , rivoja , subuja , piriä, ja pilveä. Minua hävettää suuresti. Voimia tarvitsen miten jaksan olin lisäksi psykoosissa tänne saapuessa.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

Re: Madtrue COMEBACK

ViestiKirjoittaja madtrue » 15.5.2020 15:37:00

Joo. Ylihuomenna kotiutuminen. Verenpaineet viskoo vieläkin. Kohta omahoitajan kanssa keskustelu , 3x labrat otettu yms. Tuloksia odotellessa ❤️. Onneks alkaa elämä voittaa nyt pakko rueta rauhoittuu ei tässä muuten hengissä selvitä.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

Re: Madtrue COMEBACK

ViestiKirjoittaja Ryhtiliike (poistunut käyttäjä) » 19.5.2020 22:00:49

Tsemppiä sulle. Oikeen muuta osaa sanoa. Ei oo kivaa tollanen... :(
Ryhtiliike (poistunut käyttäjä)

Paluu Me Vähentäjät