Olet täällä

Raittiita kavereita?

Kuivaushuoneessa yhteisenä tavoitteena on huumeiden tai lääkkeiden käytön lopettaminen. Mukaan ovat tervetulleita myös korvaushoidossa olevat. Keskusteluissa mukana päihdetyön ammattilainen Tuomo Seppänen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Raittiita kavereita?

ViestiKirjoittaja qmotuz » 22.10.2021 18:29:30

Missä ihmessä sitä tutustuu semmosiin ihmisiin ketkä ois kans raittiina? Muualla ku NA/AA -ryhmissä. Tuntuu, että suurinosa ryyppää. Jos oon jossakin päässyt tutustuun uusiin ihmisiin (töissä, koulussa, harrastuksessa), niin mua on pyydetty baariin. En mä halua baariin lähteä leikkiin tulella ku tiiän, että jos sorrun alkoholiin, niin ei se mulle riitä ja sitte alan vetämään kaikkea muuta. Niin mitä ihmettä oikeasti, missä kaikki raittiit ihmiset on?
Tyynäriä kehiin
qmotuz
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Raittiita kavereita?

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 24.10.2021 18:44:13

Hyvä kysymys, on niitä, paljonkin. Ehkäpä liikuntaporukat olisivat vähemmän päihteitä käyttäviä?
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja horvauskoito » 24.9.2022 15:46:30

Niin itse aloin kuntoilemaan , niin sitä kautta löytyi parempaa seuraa kuin niistä perus kavereista jotka tykkää ryypätä jne viikonloppuisin.
Säännöllinen kuntoilu pitää pään kasassa parhaiten.
horvauskoito
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 26.9.2022 17:16:11

Jos käyttäjäporukassa ajattelee, että on samanhenksistä porukkaa, niin esim. harrasteporukka on ihan vastaavaa. Sama mielenkiinnon kohde.
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

Paluu Kuivaushuone