Olet täällä

Oma pelitarina

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Oma pelitarina

ViestiKirjoittaja pelinainen » 16.4.2021 16:27:19

Sun on varmaan järkevintä jatkaa samalla tavalla kuin tähän asti, teet lisäsuorituksia uohon kun pystyt. Akordit sun on helpompi tehä sitten, kun velkasummat ovat pienempiä.

Ja ei kannata stressata veloista. Suosittelen jättämään rahaa ihan elämiseen, että voi hemmotellakin itseään, velat pienenee ajan kanssa.

Meillä pelureilla tahtoo olla se vika, että kaikki pitäis saaha heti :D
pelinainen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 30.4.2021 11:49:18

Uossa
Weststar 2300e
Finance House Nord 2500e
Gothia 2700e
Intrum1 900e
Intrum2 5300e
Yhteensä 13.700e

Ei uossa
Nordea opintolaina 9300e

Kaikki yhteensä 23.000e

Toukokuun vuokran sain maksettua muuten tekee hetken (pari viikkoa) TAAS tiukkaa rahojen kanssa. Huomaa kyllä miksei pidä ottaa vippejä, kun niiden perintä välillä on mitä sattuu? Ja lisäksi olen sen verran kiltti etten halua ehdoin tahdoin tapella epäselvien firmojen kanssa.

Tuon 900e Intrumin velan kanssa saa olla tarkkana, että se olisi alle 670e nettosaldo + 56e taulukkomaksu ennen veronpalautuksia. Veronpalautuksista siihen menee kumminkin kaikki mitä jää jäljelle eikä sille kannata kaiken kamalimpia taulukkomaksuja kerrytellä.
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 15.5.2021 18:11:34

Uossa
Weststar 2300e
Finance House Nord 2500e
Gothia 2700e
Intrum1 700e
Intrum2 5300e
Yhteensä 13.500e

Ei uossa
Nordea opintolaina 9300e

Kaikki yhteensä 22.800e

Hissun kissun velat lyhentyy. Onneksi nyt sen muutaman satasen Intrumin velan loppu menee sillä halvemmalla taulukkomaksulla viimeistään elokuun veronpalautuksista (y).

Vähän on vielä ymmärrys rahan arvosta hukassa, kun ei osaa antaa oikeaa merkitystä euromääräisten viivästyskorkojen putoamiselle noin 1€/kk korko juoksee nyt vähemmän kun aikasemmin. Toivottavasti ymmärrys rahan arvosta tulee joku päivä :?:.

Hyvää kevättä kaikille vuoden parasta aikaa!
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 29.5.2021 15:34:47

Uossa
Weststar 2300e
Finance House Nord 2500e
Gothia 2500e
Intrum1 500e
Intrum2 5300e
Yhteensä 13.100e

Ei uossa
Nordea opintolaina 9300e

Kaikki yhteensä 22.400e

Kesäkuulle hain ja sain uosta vapaakuukauden ahdistaa sen verran paljon kun "kaikki" rahat menee uohon tai vuokranmaksamiseen. Eilen maksoin kesäkuun vuokran muuten olisin onnistunut varmaan sössimään vuokran maksamisen :?: . Niin ja lomarahat pitäisi tulla kuukauden päästä. Lomarahoista täytyy laittaa rahaa säästöön pitkän talven varalle :D .
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 16.6.2021 12:54:15

Uossa
Weststar 2300e
Finance House Nord 2500e
Gothia 2500e
Intrum1 500e
Intrum2 5400e
Yhteensä 13.100e

Ei uossa
Nordea opintolaina 9300e

Kaikki yhteensä 22.500e

Vapaakuukausi ja velat jatkaa entisellään... Välillä uuvuttaa velkavuoren vallotus enkä enää edes tiedä, mitä odotan ajalta kun uo-saldo on nollissa. Opintolainasta en paljoa stressaa kun se on nyt pelkillä korkojen maksuilla vuodeksi ja sitten joku 60e/kk minimimaksuja.

Betsattua on tullut paljon kaikkea pitää kumminkin muistaa pelata vastuullisesti nyt ei saa levitä koko paketti tulisi hirveän kalliiksi!

Kesäloma alkaa reilun parin viikon päästä polkupyörän hommasin, kun pitää muistaa liikkua :D.

Niin ja itse olen Veikkauksen pakollisesta tunnistaumisesta sitä mieltä hyvä kun se tulee tiedä miten paljon Veikkauksella liikkuu laitonta rahaa? Toivottavasti ei nyt tule kumminkaan mitään Veikkauksen laittamia henkilökohtaisia limiittejä kenelläkään.

Hyvää kesää kaikille 🌺🌺🌺!
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 13.7.2021 19:30:46

Ei ole paljoa ollut kirjoteltavaa.

Kesäloma ja huh kun on hellettä. Alkukuussa piti pankista ottaa 1kk määräaikastili ja maksan sillä ensi kuun vuokran enpähän pysty sitten niitä rahoja hukkaamaan mihinkään. Ja sitten vähän osakkeita ja lisää rahastoja, koska en halua olla missään taloudellisessa lähtöruudussa kun velat on kuitattu.

Harmi kun moni kirjottaja täällä sotkee asiansa syvempään suohon :oops: . Yrittäkäähän nyt olla kunnolla!
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mävaan » 14.7.2021 20:13:37

Kiva lukea sun kuulumisia :)
Sä edelleen laitat betsejä kun pelkäät rahojen katoavan, vai? Jos näin on, niin miksi?

Itse oon onnistunu olemaan pelaamatta, ei edes mieli tee. Tässä on valitettavasti vaan se tilanne, että olen ”onnistunut” siirtämään riippuvuuden peleistä seuraavaan asiaan. Ei ole terveydelle tai mielelle hyväksi, mutta taloudelle kyllä. Ihan paskaahan tää on, mutta jotenkin oon hyväksyny tän tilanteen, että parempi näin, kun ne pelit….ehkä seuraavaksi kun tästä päästään, niin keksin jonkun terveellisen riippuvuuden 8)
Mävaan
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ytrewq » 14.7.2021 22:57:25

On sitä tullut betsattua eikä se ole enää mitään nappikauppaa. Krhm... saa varoa ettei polta näppejänsä!

Rahojen loppumista joutuu varomaan, koska palkkaa tulee töihin nähden liian vähän. Ihan TES:sin mukaan maksavat mutkun paska TES :(... Sitten huomaan muutenkin jotenkin tuhlaavainen luonne tarttunut muhun. Tuhlaamisesta pysyy erossa kun yrittää olla ostamatta mitään. Huomisen palkan jälkeen seuraava "normipalkka" tulee 30.8 no ei varmaan auta kun lahjakorttia itselle ostamaan.
Kirveelle olisi töitä!
ytrewq
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mävaan » 15.7.2021 19:58:30

En tiedä kumpaa tarkotit tuolla näppien polttamisella, mutta varmasti molemmille hyvä olla varovainen :lol: toisaalta itse ajattelen, että mikä tahansa muu on parempi kuin pelit, se kun sekoittaa sekä talouden että mielen ihan liian nopeeta, ei mikään muu riippuvuus tuhoa niin nopeasti, niin paljon. Ja minkäs teet, kun luonne on altis kaikelle paskalle :) Mieli on kuitenkin 100x parempi, kun ei pelaa.

Oon kans huomannu et rahat hupenee, vaikkei sitä periaatteessa pitäisi mihkä kulua :?: en ymmärrä, oon nyt alkanu siirtää rahaa aina s-tilille, ja niillä ostetaan sit ruuat sun muut. Lahjakortteja kans mietin, mut toisaalta nyt niin luottavainen mieli pelaamattomuuteen että en viitsi vaivautua. Itelle tulos kans ens kuus pieni tili ja pitäisi nyt saada säästettyä, että pärjää laskujen maksun kanssa. Pitäisi olla helppo juttu, mutta kuten sanoin- johki ne rahat silti vaan häviää.

Mähän oon betsannu vaan lätkää, niin nyt ei siitäkään ole onneksi huolta. Mut onhan se niin, että mikää kympin parin betsi ei pian tunnukaan miltään, tai ees single. Et kyl ne panokset vaan pikkuhiljaa suurenee…
Mävaan
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Valtti