Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Faktoja pöytään kanojen hyysääjille

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 11.9.2019 18:21:30

helistin kirjoitti:
Tuolla yhes ketjussa on aluillaan keskustelu "pilvestä" sun muista luonnonämneistä alkoholismin parannuskeinoina. Omalla kohdallani voin olla 100%:n varma asiasta, että moinen parannusmenetelmä ei mun alkoholismiini tehoa. Sitä uskoa menetelmään tarvitsisi olla huimasti paljon enemmän, jotta tulos olisi myönteinen.

Pilveä en uskaltaisi pössöttää missään nimessä, koska olen psykoosia elänyt puhumattakaan ayachasta. Tää yks sieni vois olla kokeilemisen arvoinen masennuksen hoidossa, mut senkin vaikutus kestää vain pari kuukautta tiämmä ja sit taas tars uusia sienireisu.

Taikasienissä voi yksi ainut kerta riittää ja masennus on menneen talvenlumia loppuiäksi ja samalla voi alkoholismikin kadota täysin. Ei niitä psykedeelejä käytetä kuin korkeintaan pari-kolme kertaa vuodessa valvotusti. Yksinkertaisesti et voi mitenkään tietää, et edes pössyn suhteen. Sitäpaitsi ne luonnon ihmeet ei edes toimi päihdyttävästi jos jatkuvasti käyttää. Kannabiksessa tosin kasvin pitää olla koko ajan samaa joka saadaan aikaan kloonaamalla ne rehut ammattilaisten toimesta.

Lisäksi ne sienet lopettaa kymmeniltä prosenteilta ihmisistä tupakoinnin seinään. Ei ole enään halua katsos itsetuhoon. Ja joillakin kuoleman sairailla potilailla poistaa täysin pelot jos niitä esiintyy.

Ps. Se on Ayahuosca eikä Ayachasta. Lisäksi on olemassa eräs Bufo Alvarius sammakko josta ilman sen kiusaamista saa saman tyyppistä kemikaalia joka
hiukan eroaa huoscasta. Sitä voi myös valmistaa synteettisesti jota kuuluu höyrystää tai tunkee suoneen. Mieluummin näitä depressioon kuin hevosten anestesia aineita sinne putkistoon (ketamiini) tai ECT eli sähköhoitoa aivoihin jota en ymmärrä miten kukaan siihen edes suostuu.
Jos et osaa näyttää niin älä sitten näytä. Jos et
osaa käyttää niin älä vittu käytä! Ja sitten tullaan
vielä uskoon ja ollaan Uskomattoman sekaisin.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja helistin » 12.9.2019 08:31:16

No kyllähän mä Mastodontti kokeilisin varmaan vaikka mitä, mut kun se on niin paljon rahasta kiinni, nääs kun sitä hynää ei ole. Meillä on täällä syysistutuksena erästä toista kasvia, jonka parantaviin ominaisuuksiin olisi tarkoitus tutustua, mikäli suostuvat kasvamaan.

Tänään on sit selvä syksy jo alkanut. Sataa, tuulee ja keltaisia lehtiä on ilmaantunut pihakoivuihin. Myös saunominen keskeytyi äijiltä eilen kun saunan kaivosta lakkasi vesi virtaamasta. - No minäpä hyppäsin automobiiliin ja kävin ostamassa vesipääläreitä jotka sitten kävin täyttämässä sillä "pyhällä vedellä" siitä ikiaikaisesta lähteestä, jonka vettä paikalliset asukkaat ovat käyttäneet jo ammoisista ajoista lähtien. Hommaa ryyditti vielä runsas vesisade. Weeceekin tulee nyt huuhdeltua pyhällä vedellä.

Aamulla kävin juomavesiämplärin kanssa tarkastamassa tilannetta ja jo vain vådaa virtasi ämpärin täydeltä! - Tässä viimepäivinä sitä saunakaivon vettä on käytetty aika runsaasti, joten ei ihme, että sekin on tyhjentynyt kun pohjavesitilanne on kurja tällä seudulla yleisesti. Meidän kannalta hyvä assii, et sadetta piisaa, mut ei varmaan sadonkorjaajien mielestä.

Mä kyörään tänään kommuunin väen sienestämään! Sienimuhennos tekis terää ny.

Raittiina männään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 12.9.2019 10:52:20

helistin kirjoitti:No kyllähän mä Mastodontti kokeilisin varmaan vaikka mitä, mut kun se on niin paljon rahasta kiinni, nääs kun sitä hynää ei ole. Meillä on täällä syysistutuksena erästä toista kasvia, jonka parantaviin ominaisuuksiin olisi tarkoitus tutustua, mikäli suostuvat kasvamaan.

Niitä voi kerätä parhaiten golfkentiltä ja netistä löytyy ohjeet itiötunnistukseen jolloin voi olla varma tunnistuksesta. Saako kysyä mikä kasvi on kasvamassa?
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 12.9.2019 11:41:21

Se on kukkalaji, jota täällä Suomessakin kukkii kauniisti istutuksissa. Afgaistanissa sitä kasvaa todella paljon.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 12.9.2019 12:09:44

helistin kirjoitti:Se on kukkalaji, jota täällä Suomessakin kukkii kauniisti istutuksissa. Afgaistanissa sitä kasvaa todella paljon.

Arvostan :P
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 14.9.2019 12:50:55

Kyllä siellä on tänään kylmä tuolla ulkona, aivan kamalaa, tuuleekin vielä. - Eilisehtoona tein sit takin kaavat ja leikkasin kaavojen mukaan kankaankin. Tänään olis tarkoituksena omella tuo takki. - Tää on kyl ainutlaatuinen teelmä meikäläiseltä, mut täällä metsässä sitä voi aivan hyvin pitää, mikäli siittä ei kelvollisen näköistä tule.

Raittiinna painetaan ompeluskoneen kaasupoljinta.

Täs on Sylvia ja sen veli Raineri.

Kuva
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 14.9.2019 20:32:01

Komeita kavereita.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 15.9.2019 08:13:12

Kuva

Raineri siinä katselee ujon näköisenä ja Sylvia laulaa tipulaulua.

Tänään näyttää satavan silleen jatkuvasti. Mä tunnen kuinka vesisuonet maan sisällä pullistuu ja sitä myören valuupi meiän kaivoihin. Tänään taidan hakea vettä jälleen pyhästä lähteestä ja lämmittää illalla saunan.

Mun takinompeluprojekti edistyi eilen toisen hihan ompelulla. Se tuottikin runsaasti päänvaivaa, mutta pitkällisten pähkäilyjen jälkeen sain kuin sainkin sen ommeltua paikalleen. Vetoketjua en kyllä täl kertaa rotsiin ompele, vaan hommasin nointa painonappeja siihen tarkoitukseen. Mystistä touhua näyttää niidenkin laittaminen olevan. - Mut ilta menee todella nopeasti ton projektin kanssa. Jotainhan sitä on keksittävä kun ei mistään löydä kunnon elokuvia katsottavaksi, eikä kirjoja jaksa lukea.

Raittiina täs tepsutellaan.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 15.9.2019 12:58:28

Mukava pehmoinen pussukka Rainerille ja Sylvialle.

Kai Rouva äitikana otti lapset takaisin huomaansa kuvauksen jälkeen? Ajattelin vain, kun luonnon eläinlapsiin ei saisi koskea ettei jäisi vierasta hajua ja emo hylkää. Mutta kai nämä kotieläimet luottavat hoitajan hajuun?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 16.9.2019 17:58:43

Kyl äitee oli tyytyväinen kun tiput tuli takaisin. Mä olen hyvissä väleissä sen äiskätipun kanssa.

Mä oon hääräillyt männäpäivinä vesien noutojen kanssa. Pyhällä vedellä meillä pestään astiat ja huuhdellaan wc-pönttö. Flunssa ei ole päässyt iskemään kunnolla, lievää yskää on ja nenä vuotaa joskus. Mut kaupassa tuli jälleen sellainen omituinen tunne, et vois vaikka kaatua. Pitelin sit ostoskärristä tiukasti kiinni ja se meni sit ohitse. - Merkillistä sanoisin.

Päikkärit tais mennä hiukka pitkäks. Mä ostin tipuille herkkujyviä ja meen nyt heti viemään niittä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 16.9.2019 21:41:54

Onkos sulla verenpaineet ja -sokerit kunnossa?
Mites se jalka/selkä nykyisin? Minullehan se tekee tuollaisia huimauksen tapaisia oloja myös.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 17.9.2019 06:37:35

Verenpaineissa ei lekurin mukaan ole mitään sen kummempaa ja sokureista en tiiä, koska en vieläkään ole muistanut mennä sinne labraan. Mut jalkakin on kuntoutunut, mut ristiselkä tuittuilee väliin tuimasti. Myös siellä kaupassa eilen ennen sitä "kaatumisfiilistä".

Mut mähän olin viis vuotta lähes vihannes ja ne viis vuotta siellä kerrostalossa ei kyllä mua kuntouttaneet sit pätkääkään. - Mut nyt on jokapäiväisessä elämässä sen verran fyysistä toimintaa, että kovillehan se aluksi varmaan ottaa ja paikat temppuilee. - Ärsyttävintä on se kun ei ymmärrä yhtään varoa mitään ja toimii niinkuin entisinä hyvinä aikoina kun oli vielä lihaksiakin. Mut kyllä mä uskon kuntoni tästä vielä kohentuvan! - Saatte vain kyllästymiseen asti lukea mun ruikutuksiani tässä ketjussa kun paikat kipeytyy.

Mut raittiina täs puuhaillaan kuiteski.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 18.9.2019 18:11:58

Kiirettä on tänään pitännä. Takin ompelua olen jatkanut sinnikkäästi. - Voihan sitä täällä metsän keskellä pitää ihan kaikessa rauhassa, ei sit täällä kukaan näe. Vanhan likkakaverin kans voitais yhdessä nauraa sille makeasti, kun hän tuntee mua aika hyvin, joissain asioissa.

Joo, tänään on saunailta ja tars lähtee saunavådaa hakeen jostain.

Raittiinna on räpelletty tänäänki.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 20.9.2019 06:50:36

Kato ihmettä, en ole eilispäivänä kirjoittanut mitään tänne!

Jr pääsee kyynärhermon leikkaukseen kolmen kuukauden päästä vaikka lekuri laittoi sen kiireelliseksi. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että moisesta vammasta ei saa sairaslomaa vaikka käsi on käyttökelvoton varsinkin jos tekee vaikka töitä. Täysin arvaamattomasti käyttäytyvä käpälä, joka on osittain täysin tunnotonkin. - Siis Jr:n pitää heilua mukana tässä niin työllistävässä aktiivimallin pompotuksessa, hakea töitä sekä käydä haastatteluissa vaikka hevonvitussa asti ja todeta siellä että toinen käsi on hiukan arvaamaton.

Rinnehän lupasi jotta moinen paskasysteemi poistuu välittömästi, vaan eipä ole mitään vielä tapahtunut. Sekoomuksen toisessa todellisuudessa elävät kirjanoppineet kun haluavat tutkia tämän aktiivimallin vaikutuksia noin pidemällä aikavälillä.

No ei sen puoleen, kyseisessä sairaalassa on männä vuonna tehty 15 sananlaista leikkausta ja näistä on 6 mennyt täysin persiilleen.

Maa on valkoisessa kuurassa ja kanat tepsuttelee pihalla kylmissään. Navetan tarhahuoneesta tarvii purkaa sellanen helvetin jykevä lampola pois, jotta sinne saadaan tarhat kaikille elukoille talveksi. Tuo aitta ei kyllä ole hyvä siihen tarkoitukseen.

Juomavesi saadaan saunankaivosta, mutta muut vedet noudetaan edelleen. Nyt saadaan vesi lähempää, sillä yhdestä talosta tienvarrelta saapi hakea vettä kun heil on porakaivo.

Raittiinna käpsytellään tääkin päivä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja lomapuisto » 20.9.2019 07:44:24

Rinnehän lupasi jotta moinen paskasysteemi poistuu välittömästi, vaan eipä ole mitään vielä tapahtunut. Sekoomuksen toisessa todellisuudessa elävät kirjanoppineet kun haluavat tutkia tämän aktiivimallin vaikutuksia noin pidemällä aikavälillä.

Muistelen nähneeni tiedon, että poistuu ensi vuonna, lain muutos taitaa edellyttää eduskunnan äänestämistä.

Päivä kerrallaan
lomapuisto
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat