Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.3.2020 16:27:19

Lauantai.

Puutarhanhoitokausi alotettu. En nyt vieläkään voi sanoa nauttivani. Onneks äijänkin standardit laskee vuosi vuodelta.

Kuukauden vanha kämmenvamma saattaa sentään lopulta parantua, kun sain sörkittyä siitä hammastikun kärjeltä näyttävän säleen ulos. Mätäneminen olis ottanu aikansa, sen verran kovaa puuta se vielä oli. Otin siis metsämaan kanssa yhteen eräs lauantai.

Osallistuin muuten eilen #stayhome- ja livestreamhuumaan kattomalla Scooterin liveä Facebookista. [Olen nähnyt orkesterin irl-livenä kai kolme kertaa, muistan niistä jopa yhden.]

Seuraavaks meen tsekkaamaan joko yhen pururadan parkkikselle mahtuu.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 0132 » 28.3.2020 20:04:45

Onnea tonnista. :wink:

Putkis
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 1970 » 29.3.2020 07:41:08

EKA TONNI ! Onnea ja niitähän tulee sitten lisää, sillä tällä vuosisadallakin niitä on vaikka kuinka paljon poimittavana.

Aina on ilo havaita tällaisia matkamääreitä ja että elämä ei mene pilalle tai pahene, vaan paranee koko ajan !

Ja tästäkin tulee varmasti päivä, kesäaikaiseen malliin.
Bentsoitta 2013 - 2015
ja 22.2.2017 alkaen !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 29.3.2020 13:00:20

Kiitos sällit!

Ilman Putkiksen tonnisia olisin saattanut ihan unohtaa omani. Näköjään mitä vanhemmaks mä ehdin ja mitä vanhemmaks mun raitistelu ehtii, sitä viileempi kuin viinirypäle ja kuulimpi kuin kurkku mä olen. Kuin ruohonleikkurilla yliajettu voikukka, mä mä kukoistan heti seuraavana päivänä maailmanlopun jälkeen.

Kesäaika, mutta kevät näköjään peruttu, alko just tulla lunta. Hyvinkin voidaan vielä rikkoa talven lumiennätys lähipäivinä, jos Foreca on oikeessa.

Aamukahvi juotu, pyörälenkkiä suunnittelen, kun löysin Google Mapsista uuden lupaavan näkösen tien.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 30.3.2020 15:04:58

Maanantai.

Talven ekat lumityöt tehtynä. Tosin ihan kamalasti en joutuntut äheltämään.

Kauppapäivä. Kävin myös yhellä ystäväiselläni, kun teimme vähän niinku tikusta asiaa ja arvioimme tapaamisesta aiheutuvan tartuntariskin olevan tarpeeks pieni.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 31.3.2020 11:33:07

Tiistai.

Aamukahvia..

Josko tänään valelisin lievitystä kivistävälle omalletunnolleni, ja yrittäisin edistää opintojani edes tunnin tai pari.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 1.4.2020 10:24:05

Keskiviikko.

Aamukahvia. Väitän tosin olleeni hereillä jo noin neljästä. Muuten ei himailu tunnu missään, mutta vuorokausirytmini se on rikkonu.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 1.4.2020 13:27:44

Huonostinukutun hutera olo, lisää kaffetta kai sitten vaan.

Leivoin myös sämpylöitä, muistaakseni ekaa kertaa köksäntuntien jälkeen. Eipä siinä, kyllä mä osaan noudattaa ohjeita, jopa soveltaa tarvittaessa.

Äijällä on hirveesti töitä ennenku ne loppuu. Sehän ei saanut potkuja siks, että sen duuni olis jotenkin katoamassa tai loppumassa, vaan siks että Suomi on korkean kustannuksen maista se, jossa väestä kuitenkin pääsee eroon. Verrattuna esmes saksalaisiin.

Mutta bisnes on bisnestä.

Mä en pelkää, että korona olis mun loppu, tai ei ainakaan maailmanloppu, mutta noin niinku perheyksikkönä ollaan kyllä tilassa, jossa tulevaisuus on ihan tyhjää täynnä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 1.4.2020 21:14:57

Jahas, ihan kolmen postauksen päivä. [Ei, mul ei juurkaan ole muuta elämää, mutten mä sitä kaipaakaan.]

Sorruin päikkäreille, voi kumpa nukahtelisin öisin yhtä helpolla kuin päivisin. Toki suuri osa nykyistä nukahtamisongelmaa on aamupäivänukkuminen.

Huome kauppa- ja treeni-/luontoretkipäivä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 2.4.2020 10:40:11

Torstai.

Kiitos vaan jollekin aurinkopaneelikauppiaalle, joka herätti mut jo ysin jälkeen. Sillä hetkellä sai kiitokseks kylläkin vaan punasta luuria heti asiansa esiteltyään.

Kylille kohta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 3.4.2020 10:36:35

Perjantai.

Eilen kauppaa ja reeniä, joten tänään kai vaan himailua.

Jos viitseliäisyyteni suo, pitäs opiskelujakin taas edistää. En oikein millään saa itteäni motivoitua, koska mitään virallista lisäpätevyyttä en hommasta saa. Joten CV-hyödyllisesti ei ole suurta eroa "suoritan parhaillaan" vs. "olen suorittanut" -tilanteiden välillä. Lisäks mitään haettavaahan ei edes aikoihin ole ollut. Toki keikkaa on, sitten kun taas keikkaa on.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 4.4.2020 13:25:53

Lauantai.

Päiväkaffetta. Jotain hyödykästä kai pitäis yrittää. Tosin kävinhän mä jo kaupassa, joten..

Ehkä leikkaan hiukan karviaispensaita ja teen äijän ilokseks. Puutarhuroinnilla siis.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 5.4.2020 16:51:24

Sunnuntai.

Tiskii, pyykkii, safkaa. Äijä duunaili ja puunaili kesärenkai, mä kävin pyörälenkillä ja setvin hetken yhtä kukkapenkkiä.

Illan ohjelmana vielä lakata kaikki kakskytä kynttäni.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja apent66 » 6.4.2020 03:09:54

Hei Tyräkki!
Sun kirjoituksesi ovat riemastuttavia. Nimittäisin niitä parhaimmillaan mikroesseiksi. Ajattelin ensin, että mitä perhostelua tuo on, mutta välillä lohkeaa niin kuolematonta tavaraa että. Ja sitä arvostan, ettet siteeraile muiden viisauksia. Itse siihen syyllistyn mm. tässä: Pentti Saarikoski sanoi kerran ryyppy- ja kirjailijakaveristaan Jorma Ojaharjusta, että tämä rupesi kirjoittamaan huonommin kun raitistui. Jos sama väittämä pätisi sinuun, olisit sitten kännissä ollut vähintään Nobel-tasoa. Niin, ja minua huvitti tuolla jossain kohtaa, kun puhuit "seesteisistä senioreista". Tiedänhän minä, ettet niputa ihmisiä, mutta tuli vastaväitteenä leikillisesti mieleen (taas siteeraus), että kirjailija Philip Rothin mielestä vanheneminen on pikemminkin verilöyly. Kaikkea hyvää, rakkaudella!
Korkki kiinni
apent66
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 6.4.2020 12:38:41

Kiits kannatuksesta, apent66!

Selitys siihen, etten juurikaan siteeraa kuin korkeintaan Nykäsen Masaa ja vanhaa kansaa, taitaa enimmäkseen olla se, etten ole suurempien ajattelijoitten tuotantoon niin perehtynyt.. Kehtaan sen tunnustaa, enkä usko myöskään tekeväni asialle mitään.

Maanantai.

Päiväkaffetta. Melke hedari.

Kirjauduin jo sivustolle, jonne "kehittämishankettani" teen, mutta toistaseks muut välilehdet ovat saaneet kaiken huomioni.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat