Miltaq kirjoitti:Huh Mirella, onneksi selvisi!
Tuo on mun pahin pelko, pääasiassa menee tosi ok ja järki päässä, mut entä jos se retkahdus tulee jostain ihan puskan takaa
Joo se oli yllättävän vahva tunne... pari päivää sen jälkeen oli sellainen pieni mieliteko mutta sen jälkeen ollut taas kaikki ok. Ja pari päivää sitten tuli täyteen 8 kk juomatta! Näin sitä vain porskutellaan eteenpäin

Juuri nyt on ihan ok olo, odottelen edelleen sitä kunnon motivaatiota painonpudotukseen, mutta ainakin olen liikuntaa nyt lisännyt viime aikoina, joten jotain positiivista on tapahtunut senkin suhteen. Ensi viikolla lämpenee kelitkin, toivottavasti ainakin, niin yritän saada itseni aamuisin ylös tuntia aikaisemmin ja käydä pitkällä kävelyllä aamulla ennen töiden aloittamista. Saa nähdä onnistunko, nuo aamut kun ei ole ihan mun juttuni...
Huomaan että se pieni kaupankäynti on nyt alkanut, voisinkohan mä ihan vaan vähän ottaa, niinkuin ennenkin, terassilla vaan 1 tai 2 ja siihen se ennenkin jäi. Niin jäi, yli 10 vuotta sitten. Ei jäisi enää. Mutta se pieni ilkeä ääni välillä jyskyttää, toistaiseksi ihan pienenä vain joten ei ole retkahdus lähellä tällä hetkellä.