Olet täällä

Hei kaikki!

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Hei kaikki!

ViestiKirjoittaja Juoppo1981 » 8.4.2021 12:08:40

Miten ihmeessä te ootte lopettaneet juomisen?Mä en näemmä pysty siihen, kävin tänää lääkärissä ja sain antabus reseptin ja sovittiin seurannat hoitajalla. No hain kuitenki sit viiniä ja kännissä taas ku apina. Vituttaa.
Juoppo1981
Miedosti panostava jäsen

Re: Hei kaikki!

ViestiKirjoittaja Varjomestari » 8.4.2021 19:21:06

Terve Juoppo1981,

Hyvä, että olet käynyt lääkärissä ja saanut reseptin! Se on erittäin hyvä alku. On paljon ihmisiä, jotka eivät ole päässeet noinkaan pitkälle.

Tuohon juomisen lopettamiseen. Valtaosa on varmaankin kohdannut oman "pohjansa" tai sitten jotenkin muuten havahtunut ja ymmärtänyt oman tilanteensa. Tästä on sitten syntynyt oma halu muuttaa tilannetta. Ilman tuota omaa halua ei pääse pitkälle, lähinnä vain kärvistelee hetken. En tosin itse voi sanoa lopettaneeni juomista, mutta ainakin tänään olen juomatta.

- Varjomestari
Varjomestari
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Hei kaikki!

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 9.4.2021 11:06:02

Älä nyt sitten aloita antabuskuuria ennen kuin alkoholi satavarmasti haihtunut elimistöstä. Voi tulla vähän huonompi olo.
Nyt pitäisi olla rohkea ja päättää haluavansa lopettaa juominen. Väkisin ja vastentahtoisesti ei kukaan raitistu. Mutta jos pelkäät jotain seikkaa lopettamisessa, mene uudelleen sinnehoitajalle keskustelemaan. Olisiko katkolle menosta apua aloittamiseen?
Tsemppiä.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat