Olet täällä

tulee juotyua koko ajan

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

tulee juotyua koko ajan

ViestiKirjoittaja rafu65 » 28.8.2021 21:41:30

Taas kolme viikkoa viinaputkea takana. Nyt join lopun kossun ja vähän pää kai selvii. Kolmesta viime päivästä en muista mitään.Hirvee tappelu puolison kanssa. Koko ajan nyt ajatteln itsemurhaa. Ollaan mökillä, voisi hukuttauta. Voisi lavastaa sen onnettomuudeksi.
pakko raitistua
rafu65
Miedosti panostava jäsen

Re: tulee juotyua koko ajan

ViestiKirjoittaja rafu65 » 29.8.2021 06:36:08

Soitin äsken myllyhoitoon. Pitäisi ensin saada lähete kaupungin päihdeklinikalta. Millasia kokemuksia teillä on näistä myllyhoidoita. Mulla ei katkolla käyminen ole auttanut. Kun olen lähtenyt katkolta ulos, heti taas olen ruvennut juomaa. Todella paska olo nyt. Hiki valuu ja koko kroppa tärisee.
pakko raitistua
rafu65
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 29.8.2021 13:26:46

Moi!

Myllyhoito on ihan hyvä ja intensiivinen hoito, joka kestää yleensä alkuvaiheessa 4 viikkoa. Myllyhoito on eräänlainen minnesota-hoitomallin uranuurtaja Suomessa.
En itse ole ollut siinä hoidossa, mutta tunnen useita jotka ovat olleet, ja lisäksi tunnen Myllyhoidon henkilökuntaa.

Monet kaupungit antaa Myllyhoitoon lähetteitä ja maksusitoumuksia, mutta en tiedä antaako kaikki. Ainakin pääkaupunkiseudun kaikki kunnat antavat.
Ensin kannattaa kuitenkin katkaista ryyppääminen, eli muutaman päivän katkaisuhoito ensin ja sieltä sitten mahdollisimman suoraan Myllyhoitoon.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 29.8.2021 15:55:02

MyllyHoidosta "sisältä" voit kuulla kokemuksia NA-Zoom palavereissa----> www.nasuomi.org usein on laitoksista sisältä porukkaa netin äärellä=) sieltä voit kuunnella mitä kommentoivat tänäkin aamuna Aamu-Zoomissa oli Mylly Nukarista ja Hoitokoti Tuhkimosta porukkaa meges=)
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Paluu Me Lopettajat