Kirjoittaja tisilven » 6.2.2022 05:17:23
Hei, kehuskelin 5 pv ilman kaljaa aikanaan. Noh, kuus viikkoa kesti. Kaverin tarjoama kalja ja taas mentiin min. 24päkki päivässa. Ja aina nolla rosentit 24 h jälkeen. Nyt olen keksinyt jotain uutta, Pilveä. Saa ihan vapaasti melkeen melkeen mistä päin stadia vaan. Ei kankkusta! Loistava olo ennen nukkumaan menoa.! Ok, rasvaliosta. Ei hyvä. Otan sitten riskin. Pilvi annos viikoksi 20-40 EUR/vko. Halpaa, mutta meidän laeissa luvatonta. Jatkan näin edelleen. Jos kiinni jää, tuomio on sakko. Mitä sitte? Täytyy vaan etsiä uusi välittäjä. Voihan tää tietty olla porttiteoria?? En usko ainakaan itseni kohdalla (60v). Aikanaan 80-luvulla pilveä (hashista)tarjottiin ilmaiseksi. Kolmannen kerran jälkeeen sanoin EI, ei oo mun laji. "Ilmasen näytteen anto mulle" toi lopulta ison maksun. En maksanu koskaan. Kerroin asiasta vitunriskille seiväshyppääjälle, jolla oli kokemuksia "jälkimaksusuista". Nosti rikolliset yks kerraan seinälle ja kysy onko Timppa velekaa. En kuuulemma ollur. Siihen loppu ne kokeilut. Nyt 40 v jälkeen kokeilen uudelleen. Hasis on muuttunut mariksi. Olen tyytyväinen. Tuomitkaa vaan. Kerroin lyhyesti oman tarinani 18-> 60 v. Luulen 40 v tauon jälkeen itseni viisastua. Koskaan en tuu ostamaan maria vesaksi!!!!