Olet täällä

Argh

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Argh

ViestiKirjoittaja TavatonTallaaja » 31.5.2022 18:33:46

Hei! Luin näitä teidän juttuja ja tuli nyt sitten tarve itse kirjoittaa. Olen yrittänyt lopettaa päihteiden käyttöäni jo vuosia. Välillä onnistuen joksikin aikaa kunnes taas.
No, oon nyt väsynyt. Tilanteeni on oikeastaan se että pelkään että retkahdan. Niinku taas. Hermot on kireällä, mikään ei kiinnosta, tekisi mieli huutaa, riidellä tai tapella.
Mietin olenko jo tehnyt päätöksen retkahtaq ja onko tämä nyt vaan kohta menoa? Mitä enemmän mietin siltä se tuntuu. Että jos en niin tämä kiukuttelu ym vaan jatkuu? Että jos sen yhden illan/yön rellestäisi ja sitten saisi rauhan ja aloittaisi alusta?
Minä en toivu. En ole ikinä toipunut, en edes pitempään selvinpäin olleena. Miksi?
TavatonTallaaja
Miedosti panostava jäsen

Re: Argh

ViestiKirjoittaja 0132 » 1.6.2022 09:25:29

Heips, TavatonTallaaja.
Sinun täytyy vain jatkaa taistelua. Viinamato kiemurtelee ja koettelee. Hiljakseen se kuihtuu, elämä helpottuu. Yritä aina varautua tuleviin koitoksiin. Keksi jotain toimintaa. Kirjoittele, valokuvaa, harrasta. Haaveile ja toteuta.

Putkis, 5v.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Paluu Me Lopettajat