Olet täällä

Eron jälkeen?

Vilpola on keskustelualue huumeiden käyttäjien läheisille. Huoli läheisestä on suuri kun epäilys tai tieto huumeiden käytöstä tulee ilmi. Tule vilvoittelemaan tunteitasi muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Vilpolassa kaikki tunteet ovat sallittuja.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Eron jälkeen?

ViestiKirjoittaja ebt » 31.10.2016 09:05:21

Voi ei :(
Viimeksi muokannut ebt päivämäärä 31.10.2016 09:08:34, muokattu yhteensä 1 kerran
ebt
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja elän » 31.10.2016 09:07:57

Jes got it!
elän
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harmaa » 28.11.2016 02:29:02

Täällä sitä ollaan pitkän ajan jälkeen ja kukin omista syistämme..
Kirjottelinki jo tonne toiseen ketjuun (ihana/kamala puoliso) mutta täällä varmaan ajankohtasempaa asiaa mullekin kun kohta vuosi erosta (jee!).
Taidan vaan kaivaa läppärin, kun puhelimella on niin hankalaa kirjotella..
Harmaa
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja believer » 7.12.2016 22:11:50

Mitä kuuluu nyt?

Mä taas täällä viinilasillisen ääressä lueskelen.. puhelin on sohvatyynyn alla äänettömällä, ollut jokusen tunnin ja kohta kun painun nukkumaan (jotta jaksan töiskennellä huomenna) joudun sitä katsomaan ja jos siellä on puheluita tai saati vastaajaviestejä, tiedän soittavani takaisin..

Meillä mentiin pitkästä aikaa 4vkoa puhtaana, normaalisti menee vain viikko, kaks tai kolme.. käyttö jää edelleen vaan yhteen kertaan mutta silti sitä putoaa korkealta, aina vaan. Tiedä miten päin sitä olis.. Edelleen onneks puolisolla oma kämppä, mihin lähtee käytettyään, ni ei tarvitse katsoa.. koska saan vain ja ainoastaan draamaa aikaiseksi jos toinen on päihteissä. Tällä kertaa meni yks tramal, mikä tarkottaa että palautuu nopeasti omaksi itsekseen, mutta silti, en haluaisi taas heti leppyä.

Töissä ollut syksyllä aika jäätävä stressi mut viimeaikoina rauhoittunut.. olen saanut henkilöstöltä kovin hyvää palautetta tekemästäni esimiehen duunista mikä on motivoinut ja auttanut jaksamaan sen vastuun kantoa. Kuukausi enää ni pääsen hyppäämään takaisin duunarin rooliin, helpottaa siis siltä osin. Puolisoni ei ole tehnyt rehellisiä töitä vuosiin, ja viikko sitten hän aloitti oikeat työt, meinasin haljeta ylpeydestä ja olin niin iloinen kun näin miten hän nautti olostaan ja saavutuksestaan. No, huomenna hänelläkin työpäivä, saas nähdä jääkö retkahdus enää yhteen käyttöön vai pitääkö vähän jo rohkasta kun pitää asiakkaita palvella.

Paskaa etten sanois!
Älä usko mitä mä uskon, vaan mitä mä puhun.
believer
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aitoikea » 29.12.2016 22:43:19

Tulen aivan vihaiseksi teidän "läheisten" juttuja lukiessa. Yksi tramal ja mies ei enää ole oma itsensä?

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Terveisin käyttäjä ja satakunnan toisen käyttäjän oikea läheinen.
aitoikea

ViestiKirjoittaja believer » 30.12.2016 07:43:55

Kiitos vilpittömästä toivomuksestasi aitoikea, ehkä se joskus käy toteen että kaikki äidit, siskot ja vaimot ymmärtää lähteä käyttäjän elämästä hetimiten lätkimään, ettei vaan kurjistuta käyttäjän elämää lisää.
Älä usko mitä mä uskon, vaan mitä mä puhun.
believer
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hannariikka86 » 1.1.2017 01:16:43

Moikka!

Ajattelin kirjoittaa toivottavasti pitkälti viimeisiä kertoja.
Ilokseni saanut huomata, että lapsen isä on pysynyt päihteittä nyt useamman kuukauden. En olisi näiden vuosien jälkeen ikinä uskonut näkeväni näin pitkää aikaa ja luotto itseen palautuu myös sen myötä. Joulu meni myös päihteittä ja se on aina ollut pahinta aikaa. Ei ole bentso tokkuroita, ei huumeita eikä muitakaan päihteitä.

Sitä puhutaan että läheiset alkavat toipua silloin kun käyttäjäkin ja olen samaa mieltä. Sitä ei uskoisi miten salaa itse sairastuu kaikkeen. Sen verran voin lohduttaa, jotka eivät uskalla vain päästää irti ja kantavat väkisin sitä piinaavaa vastuuntunnetta, niin onni on, kun nyt tapahtumista on "kauan" (alle puolivuotta) niin niitä ei muistele enään ja itse on osannut antaa jopa anteeksi itselleen! Ei tunnu missään, ei harmita, eikä tunnu oikeastaan miltään!
Olin katkera, olin todella katkera, luin viestejä joista muistin mitä vihaa tunsin ja tyhjyyttä. Ihana huomata että tuo kaikki on todellakin vain aikaa mutta se on myös raskasta aikaa.

Ensimmäistä kertaa minua ei pelota, että koska "se" tapahtuu.
Tämä oli varmaan typerä vuodatus mutta halusin teidän tietävän, että koskaan ei ole liian myöhäistä jonkun alkaa välittämään elämästään sen verran, että kuntoutuu elämään, liki 10 lyhyempää ja pidempää katkoa/hoitojaksoa, n.20v sekakäyttöä, parhaan ystävän menehtyminen ja lapsen syntymä eivät olleet riittäviä.

Nyt voin vihdoin keskittyä elämään. Vaikken parisuhteeseen olekaan valmis, toivottavasti joskus.

Kiitos teille jotka tsemppasivat siinä että todella oikearatkaisu ettei kannata palata yhteen. Tie oli tuskaisen matkan päässä mutta olo on nyt hyvä. Uskon hänen olleen vahva ja ei halunnut meitä takaisin niin se oli minulle tavallaan se "kiitos" ja pääsin askeleen eteenpäin.
Nyt todellakin olen varma, että jos näin olisi käynyt niin pelkäisin edelleen joka päivä ja eläisin "tukehtuneena", vaikka se olisikin ollut sitä "tuttua ja turvallista".

Kiitos! Toivotaan parempaa tätä vuotta ja valoa! :)
On silti mukava kuulla mitä teille kaikille kuuluu, ebt? Noppapeli?
hannariikka86
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ebt » 26.1.2017 14:07:51

Hienoa kuulla hannariikka että oot päässy noin eteenpäin ajatuksinesi!!

Niinhän siinä kävi että kuiville koitti ja suhdetta jatkettiin jonkin aikaa :D En oikein henkisesti täysillä siinä pystynyt enää olemaan, kun järki halusi niin kovasti pois ja irti. Ja sen kai huomasi. Ja senpä vuoksi mieskin taisi luovuttaa, kun minä olin jo kuulemma luovuttanut. Ei kuulemma syyllistä minua vaikka siltä kuulostaakin.

Nyt kohta 2kk erosta ja vahvasti tunne, etten enää palaa siihen. Näen nyt asiat selkeämmin, kuplan ulkopuolelta. Mitä kaikkea järkyttävää kestin ja kikkailin vuosien ajan, että asiat pysyisi kasassa ja salassa. Kaipaan toki, välitän ja toivon parasta. Toivon edelleen, että asiat olis menny toisin. Niin vahvat mun tunteet on edelleen. Luen omia tekstejä jotta muistaisin miksi olen tässä pisteessä nyt :D Mies on tällä hetkellä kuivilla, haluaisi jatkaa minun kanssa. Hetken aikaa meni taas aika s***nan lujaa, kunnes tuli joku piste. Taas. Ajatus ja yhteydenpito tekee surulliseksi ja alkaa ahdistaa, en silti halua katkaista välejä pitkäaikaiseen ystävään. Haluan kuitenkin mennä elämässä kohti sellaista, joka tekee minut iloiseksi ja onnelliseksi. Elämä on liian lyhyt, vaikkei sitä ehdoin tahdoin haluaisikaan lyhentää.. Paljon on jo suunnitelmia, joita kukaan ei voi retkahduksellaan romuttaa. Pelko ja epäilykset ei varjosta mun arkea enää. Se on kuulkaas mahtava tunne :D

Monien vaiheiden jälkeen olen päässyt tähän pisteeseen. Toivon niiiiin paljon hyvää ja jaksamista kaikille puolisoille jotka tämän asian kanssa rämpii. Antakaa niiden päihteilijöiden tehdä itse omat valintansa, niihin ei kontrolloimalla pysty vaikuttamaan! Väsytätte vain ittenne. Katsokaa mitä ne itse päättää elämällään tehdä. Pitäkää huolta itestänne!
Minäkin haluaisin tietää kuulumisia muilta..?
ebt
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja oujea » 27.1.2017 22:11:39

Amen
oujea

Edellinen

Paluu Vilpola