Kiitos myös
Pecorino ja
Pinklady tsempeistä.
Ja
Sylvia , sinä rakas ärjy karhu, olet kyllä uskomaton, ihan menin sanattomaksi, kuin luin tekstisi.
Niin täyttä asiaa ja täynnä tukea ja kannustusta. Iso iso kiitos ja halit.
Onnekseni olen niin realistinen jalat maassa tyyppi, että hyväksymisvaihe meni ohitse jo vastausta odotellessa, kävin jo siinä läpi kaiken mahdollisen. En oikeastaan hetkeäkään epäillyt, että tulos olisi jotain muuta kuin mitä oli.
Vanhukselle eilen kerroin tilanteen. Ei hän sitä vielä oikein ymmärtänyt eikä sisäistänyt. Eikä varmaan tänään edes muista, että tästä on ollut puhetta. Lähimuisti pätkii nykyisin tosi pahasti. Totuus valkenee vasta sitten, kun en pääsekään käymään siellä joka päivä. Arjen sujuminen tuo myös haasteita ja vaatii järjestelyjä. Olenhan huolehtinut hänen kauppa-asiansa, pyykin pesun, lakanoiden vaihdon ym. rutiinit.
Hoitajat käyvät kyllä viisi kertaa päivässä, auttavat pesut, pisut ja pukemiset. Tuovat myös lounaan ja päivällisen. Nyt on tullut kuvioihin myös jalattomuus, eikä omin avuin liikkuminen onnistu.
Uskon kuitenkin, että asiat järjestyvät ennemmin tai myöhemmin, paremmin tai huonommin. Mutta toivon, että ne järjestyvät ennemmin ja paremmin.
Entisestäänkin huono nukkuminen on mennyt ihan höpöksi. Välillä olen turvautunut nukahtamispilleriin, sen vaikutus tuntuu vain olevan kovin lyhytaikaista. Mutta enpä siitäkään revi ressiä, sukkia valmistuu aika lailla, kun öisin kudon ja kuuntelen radiota. Tai lueskelen kirjaa. Höhlä minä

Totta on sekin, että syöpä ei ole ainut tauti maailmassa. Valikoima on aika laaja, minun kohdalle tipahti tämä pallo. Huominen ei ole itsestään selvyys kenenkään kohdalla, tuleehan niitä äkkikuolemiakin. Terveys on vain yksi niistä asioista, joita pidetään itsestään selvyytenä. Kunnes sen sitten menettää. Silloin kokee herätyksen.
Nyt vain kuljetaan sitä valoa kohti, kyllä se siellä tunnelin päässä on jossain muodossa. Tunneli voi olla pitkä ja välillä raskas ja ahdas ryömiä, mutta tunnelin läpi meneminen on mahdollista. Otetaan vain kaikki konstit käyttöön. Nyt laskemaan niitä kuuluisia lampaita

Valoa ei olisi, jos ei olisi pimeää, johon sen voi laittaa.