Hermeliin1 kirjoitti:4 tai 5 kpl opamox 15mg. Litra ainakin unikonsiementeetä. Nikotiini, 6cl rommia ja vitun moinen satsi sokeria. Oon vähentänyt aineiden käyttöä kovista katukaupan erilaisista huumeista satunnaiseen opiaattiin/rauhoittavaan/nukahtamislääkkeeseen. Se on ollut helppoa koska en amfeen ym ehtinyt koukuttua vielä. Nyt tänään oon kipee ja vittuuntunut ja halusin vaan ihan rehellisesti saada hetkeksi mun pään sekaisin. Onneksi tää on jo mulle nykyään aika harvinaista. Tolet on laskeneet tosi alas. Lisäks otin sairauden ja kipujen vuoksi Buranaa ja duactia. Kivut on melkein minimissä eikä kamala päivä (viikko, kaksi viikkoa) ja sairastaminen vituta. Just nyt. Huomenna palaan ruotuun. Pakko, kun on ihanat lapset ja rehti kunnollinen uoe mies, eikä edes vahvoja riippuvuuksia enää päällä. Pahin on tupakka. Ostin nikotiinipurkkaa mutta se ei sopinut mulle ja mun koko suu on rikki ja veressä. Mä haluan, haluan tupakkaa ja kukkaa. Mutta en osta niitä koska lupasin. Sori avautuminen. Voisin vetää henkeen ihan mitä tahansa. Mä haluan tupakkaa.
Auttava ja parantumista tukeva linkki:
viewtopic.php?f=1&t=40460
Syksyn äitiryhmä alkaa!