^
Joo kunnåssa ollaan ja oon etenkin jaksanut paremmin, kun olen syönyt paljon vähemmän ja pudottanut painoa pysyvästi kymmeniä kiloja ja liukkailla jäillä heilun näinkin huomattavan raittiina lopunikäni sen pituudesta riippumatta. Ja mitenkä voi siis olla muka-varma jostain tällasesta, kysyvät. No, silleen mä olen tän aatellut ja niin huonoa ja hyvää naista ei esim. maailmassa ole, että sen takia dokaisin. Ja olen itsevarma, enkä suinkaan ylimielinen, kuten kehnot arvaukset toisinaan antavat olettaa.
Sellasia härkämiehet on. Tosikkoja ja perusteellisia ja jääräpäisiä.
Madonna on loistava esimerkki, mitä saa aikaiseksi jos on:
määrätietoinen, erittäin kunnianhimoinen, valmis reenaamaan fyysisesti tuhansia tunteja, valmis oppimaan viihdeteollisuuden tavoille, valmis sisäistämään roolinsa estradeilla, halukas oppimaan uutta ja tekee vaan helvetisti ja itsekkäästi töitä.
Madonna Louise Veronica Ciccone oli alun perin rivitarjoilija ja haahuilija, mutta tuo
leijonanainen reenasi tanssia ammatillisesti alan koulussa ja opetteli laulamaan ja siitä U2:n Bonokin vakuuttui.
Moni on paljon parempi teknisesti, muttei halua tarpeeksi tapetille ja maailman silmiin. Eihän Madonna ole erityisesti minkään näköinen versus vaikkapa Blondien
Deborah Harry, joka erityisesti 70-luvulla oli erittäin sensuellin viehättävä ja joka ei vastoin kaikkia järjellisiä luonnonlakeja koskaan hankkinut jälkikasvustoa ja italianamerikalainen pikkulatino on vaatimattomampi laulajanakin,
mutta mun ihanaa debbiä ei kiinnostanutkaan iso julkisuus ja jäi hoitamaan vakavasti sairastunutta, bändin
kitaristimiestään Chris Steiniä, kunnes erosivat. Kuka superjulkkis ees tekee tollasta ? no, motiivit vaihtelee
kullakin ja jopa saman elämän kestäessä ja eri vaiheissa ja samankin sesongin aikana.
Molemmista tykkään ja Madonna on osannut valita oikeat biisintekijät
läpitte vuosikymmenten ja sekin on taitoa se, mut bisness...
emmä kummankaan mukaan silti lähtis, minnekään. mä en silleen sooloile yhteisistä, vaikka tulis
scarlettijohanssoni keimailemaan
maalatut huulet tötteröllä ja huokailis snägärin kulmalla lamppujaan pyöritellen, mut tåkkåpa kovin usein tai kerrankaan osaa samalle tontille tullakaan, mut esimerkkinä käytän aina tuota hunajapupuista herkkupeppuannelia, joka on lahjakas näyttelijä,
etenkin Woody Allenin
Matchpointissa, jossa vanha kuppari yllätti kämmenellä pitävällä käsikirjoituksellaan.
sorivaa, ku tää taas vähän ajelehtii tää viestin sisälmys.
Kyl, olen
lisännyt lääkesokerin käyttöä tappiin ja kattoon asti. Vuosikymmenen vaihteessa
varmasti ja lopullisesti viimeinkin onnistuneesti lopetan ja koitan olla koko vuoden ilman.
Tässä tietenkin yoko onnistuen tai epäonnistuen. Mulla on aikasta hyvin nää muutosjutut,
joita olen kelannut ensin vuosia, toteutunut.
Kaikkeen on mennyt vuosia, lopulta.
Ei tule nopeesti mikään pysyvämpi elämäntapamuutos<-sanan tilalle vois vaikka joku sana-assistenttikeijomus kehitellä jotain muuta.