Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 20.4.2020 13:33:14

[quote="Korkinkadottaja"]Tämähän on jännä topic kun pitää vastata kahteen kyssäriin joka kerta. :)

Tämä on Rouva Da Vinksin uusin keksintö missä hän dissaa tiettyjä jäseniä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 21.4.2020 22:59:03

Ei koe nettiä millään muotoa tärkeäksi korona-aikana.Samat sivustot tulee käytyä läpi normioloissakin.Ennenvanhaa sitä pärjättiin oikein hyvin ilman minkäänmoista internetiä.Tai ainakaan se ei ollut joka kännykässä ja aina käden ulottuvilla.

Onko tullut tavaksi pestä kädet kauppaan mennessä ja sieltä pois lähtiessä?
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 22.4.2020 10:20:14

Käsiä en pese ennen kauppaan menoa mikä on hieman sikamaista kanssaihmisiä kohtaan :mrgreen: mutta sieltä pois tullessa oli tapana pestä, mutta nykyään monessa kaupassa on käsidesiä tarjolla heti ovensuussa joten en hinkkaa käsiä enään saippualla kotona.

Uskotko että koronavirus huippu on saavutettu ja nyt alkaa lasku?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.4.2020 02:38:38

Rakas hörhöni kirjoitti:Onko tullut tavaksi pestä kädet kauppaan mennessä ja sieltä pois lähtiessä?

En pese nykyään käsiäni sen enempää, kuin aiemminkaan. Yleensä pesen käteni useamman kerran päivässä vedellä ja saippualla ja siis nimenomaan pesen, en vain läträä vähän saippuaa käsiin ja huuhtaise sitä suorilta pois, kuten jotkut ihmiset "käsipesunsa" hoitavat :roll: . Ennen uloslähtöä en välttämättä pese käsiäni, silloin pesen, jos olen siinä mennessäni käynyt vessassa. Kotiin tullessani pesen kädet usein, en aina, mutta matkalla olen kyllä ehtinyt jo sen verran paljon rääpiä naamaani ja ryystää räkää rystyseen, että eipä se käsipesu mua enää siinä vaiheessa tartunnoilta suojaa. Vähän huvittaa tämä käsidesihomma kaupoissa. Mitä olen porukkaa katsellut, niin monet eivät osaa käyttää sitä oikein, ts. hieroa käsiin kunnolla ja jokapuolelle, kunnes se on kuivunut, vaan sitä otetaan tippa, taputellaan vähän sinnetänne ja hyvässä lykyssä pyyhitään vielä loput housunlahkeisiin häiritsemästä :lol: . Tiedä sitten, kuin hygieenistä se muutenkaan on, että niitä samoja käsidesiputeleita klähmii päivät pitkät tuhat eri asiakasta :roll: . No, lähinnä kai tuosta tulee jengille hyvä mieli ja vähän turvallisempi olo ja kai se on pääasia :mrgreen: :D . Jos julkisissa tiloissa olisikin sellaiset automaattiset käsidesiannostelijat, kuten sairaaloissa tmv. ja ihmiset osaisivat oikeasti käyttää sitä tököttiä, siitä voisi olla jopa jotakin hyötyä.

Luovutatko/oletko koskaan luovuttanut verta? Jos et jostakin syystä sovellu verenluovuttajaksi, luovuttaisitko, jos se olisi mahdollista?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 14.5.2020 10:47:26

Tämä ketju kuuluu aivan selvästi myös Olohuoneen puolelle. :arrow:
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jms89 » 16.3.2021 00:33:13

Winston-84 kirjoitti:
Rakas hörhöni kirjoitti:Luovutatko/oletko koskaan luovuttanut verta? Jos et jostakin syystä sovellu verenluovuttajaksi, luovuttaisitko, jos se olisi mahdollista?

En sovi luovuttajaksi lääkitysten takia. Aiemmin myös paino oli liian alhainen. Käynyt kyllä mielessä, että punnitseeko ne oikeasti ketään.
Luovuttaisin ehdottomasti verta jos se olisi mahdollista.

On vissiin aika kuollut nykyään nämä off topic ketjut, ehkä myös koko Sauna..? :shock:
Itselläkin oli pitkä tauko osallistumisesta, vaikka lukemassa enemmän onkin käynyt kirjautumatta. 8)

Jatkan samalla aiheella ja kysyn, että tiedätkö veriryhmäsi ja miten selvitit sen/tuli tietoosi?
jms89
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 16.3.2021 12:06:56

Kun lähdin kauuuan aikaa sitten Syyriaan, se mulle kerrottiin. Enpä ollut kelannut aiemmin olevani AbRh+
Noin 93 prossalla kansasta ei ole tuota veriryhmää tai sitten tilanne on muuttunut ja sitä löytyy joka toisella kyläkoiralla.

Mimmosta on elämäsi versus aika ennen ruttoa eli onko tää tauti porannut arkesi täyteen aukkoja vai eikö tunnu missään ??
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.3.2021 02:23:19

Tykkään käydä paljon isommissa ja pienemmissä joukkotapahtumissa, enimmäkseen musiikkiin liittyen, muissakin kyllä, ja joskus ihan ulkomaillakin asti. Nämä hommat ovat luonnollisestikin olleet katkolla vuoden ja kyllä se vitutti rankasti, kun yksi ja toinenkin meno ja hartaasti odotettu ulkomaanmatka kesällä 2020 peruuntuivat. Viimekesän lopulla oli vähän normaalimpaa tässä asiassa, mutta eipä se ilo pitkään kestänyt. Noita on tietenkin enää turha surra, mutta mietin vain, kuinka mökkihöperöksi tässä taannun ja osaanko olla enää ihmisten ilmoilla, jos se vielä joskus tulee mahdolliseksi. Pari harrastusta on joko ollut tyystin katkolla tai sitten niiden kanssa on pitänyt vähän soveltaa. Toinen noista on mulle tosi tärkeä ja toisen kanssa vituttaa se, että kun viimein rohkaistuin lähtemään siihen ja pääsin mukavasti alkuun, niin kävikin näin. Baarit eivät nykyään hirveästi kiinnosta, jollei niissä soiteta livemusiikkia, joten niiden sulkeutuminen ei mikään suuri tragedia ole. Paljon enemmän mua on rassannut se, että kirjastopalveluiden kanssa on ajoittain ollut kaikenlaista koronasäätöä.

Ns. tavallinen arkipäiväni ei ole tästä mitenkään häiriintynyt. Ei ole mitään sellaista, että seinät kaatuvat päälle, kun yhtäkkiä joutuu käkkimään kotona ja siippakin kyrsii, kun sen naamaa pitää katsella. Viihdyn hyvin kotonani ja isännän kanssa olemme tänä aikana lähinnä lähentyneet entisestään ja nimenomaan positiivisessa mielessä. Ei tässä siis mitään hirveää hätää ole, mutta onhan muutos toki iso aiempaan.

Oletko jo törmännyt henkilökohtaisesti koronahörhöihin? Näihin tyyppeihin, joiden mukaan rokotuksissa annetaan mikrosiru, 5G ja salaliitto ja sitä rataa? Minä törmäsin tässä eräänä päivänä. Luulin, että tuo touhu on muodikkaampaa vähän toisella puolella Suomea, mutta kai niilläkin sivukonttoritoimintaa on. Hyökkäys ei ollut mitenkään aggressiivinen ja se toi paljon huvia päivääni :D :lol: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

what is the number one male enhancement pill 13220

ViestiKirjoittaja DodieFabSheenaFab » 18.3.2021 03:42:57

DodieFabSheenaFab
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 18.3.2021 07:44:37

Ei tule hakeuduttua sellasiin pyryharakkapiireihin. Ihmiset, joiden kanssa intoudun enempi pamlaamaan, ovat kaikki henkisesti ehjiä, älykkäitä ja sivistyneitä tyyppejä, joista lisäksi merkittävä osa on poikkeuksellisen komeita ja kauniita ja erotiikkaa tihkuvia valioita. Almost.

Joo, ei onneksi ole tarvinnut todistaa sellasta livespämmiä.

Hiljattain mietin yhtä entiseksi päässyttä kamuani, etten koskaan näe häntä enää ja siinä se kaima samassa skulas mun edessäni. Onko tuttua tai jokin vastaava tilanne ??
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.3.2021 07:18:13

Mulle sattui kerran samankaltainen juttu, eli olin miettinyt erästä vanhaa tuttuani, jota en ollut nähnyt ja josta en ollut kuullut mitään vuosiin. Puhuin isännällekin, että mitähän sille mahtaa nykyään kuulua. Sitten kun lähdin ulos, kyseinen tyyppi pöllähti vastaan heti ensimmäisen kulman takaa. En usko, että kyse oli mistään telepatiassa tahi muusta kohtalon suuremmasta johdatuksesta. Eiköhän se ollut tyystin puhdasta sattumaa, sekin. Olen myös joskus nähnyt "enneunia". Olen siis nähnyt unta jostakin tilanteesta ja sitten olen myöhemmin oikeasti, eli hereillä ollessani ollut juuri samanlaisessa tilanteessa. Noissakin lienee kyseessä aivojen tuottama valemuistohäröily, ts. oikeasti en ole koskaan nähnyt sitä unta. Siinä tilanteessa vain "muistan" nähneeni. Jotkut tykkäävät uskoa, että tuollaisissa jutuissa on kyse jostakin yliluonnollisesta, mutta minä uskon vakaasti, että ne ovat täysin tieteellisesti selitettävissä.

Hankitko tavaroita käytettyinä/kierrätettyinä? Laitatko omia, itsellesi tarpeettomiksi käyneitä romppeita myyntiin esim. kirppikselle tai lahjoituksiksi köyhille?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 23.3.2021 07:42:25

Hankkiuduin juuri Joulukuussa eroon pakettiautollisesta köyhälistön irtoromua, kun neliöt pieneni muutossa 10½ yksikköä.
Olen epärikas, eikä pinkkani kestä ostaa kaikkia tai yhtäkään mööpeliä jostain vepläsäilestä. Noista kirppariostoista on vielä jotain jäljellä ja niissä joissain on sitä eleganssia ja originaalifunktionaalista karismaa ja vintagelähtöistä taiteilijahenkisyyttä.

Miten hahmotat karisman ja tunnetko vetoa sellaisiin tyyppeihin, joilla on lavakarismaa, ovat sitten tunnettuja tai tavispiireistä ??
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.3.2021 07:00:28

Mielestäni karismaattinen ihminen on verbaalisesti lahjakas, sanavalmis, ulospäin suuntautunut, helposti lähestyttävä ja itsevarma. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että pitäisi olla kaiken aikaa suunapäänä, puhua vain itsestään ja tietää kaikesta kaikki. Julkkiksissa on karismaattisia henkilöitä, mutta niin on myös taviksissa ja viimeksi mainittuja olen tavannut IRL(Julkkisten tapaaminen ei juuri kiinnosta, vaikka kyseessä olisi joku idolikin) ja tykännyt kyllä kovasti kanssaan juttelemisesta. Ihailen tavallaan karismaattisia tapauksia. Tällä tarkoitan sitä, että haluaisin itsekin olla karismaattinen, en niinkään sitä, että haluaisin olla karismaattisen ihmisen ns. seuraaja. Pidän itsevarmoista(Siis aidosti itsevarmoista) ihmisistä. Sellainen anteeksi, että olen olemassa -asenne on IMO rasittavaa ja vastenmielistä.

Karismaattisuudella on usein negatiivinen kaiku ja se liitetään hirmuhallitsijoihin, kulttijohtajiin ja sen sellaisiin. Tottahan tuokin on, mutta karismaattisuuttaan voi käyttää myös hyvään tai olla käyttämättä mihinkään. Olla vain karismaattinen. Toivottavasti karismaattisuuden ihailuni ei johda siihen, että hurahdan täysillä jonkun Jim Jones- tai Alma Kartano-tyyppisen lahkojohtajan sekoiluihin :mrgreen: . Pidän kyllä itseäni sen verran vahvana luonteena ja itsenäisenä ajattelijana, että uskon olevani moiselta turvassa, mutta niin on uskonut varmaan moni muukin :mrgreen: .

Koetko terveydentilasi hyväksi?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 24.3.2021 08:39:52

Onhan se ihan jees, pois laskien tämän murtumasta toipumisen. Arvioisin melko varmasti olevani lihaskunnoltani ja
yleiskunnoltani ja ikäryhmässäni erinomaisessa iskussa, jahka siis palaudun tasolle, jolla olin vielä 29.1.2021.
Päätä ei juili tarpeettoman paljon, vaikka vituttaakin tänä keväänä tämä ½kuntoisuus ja aina ei saa koisittua tarpeeksi.

Kummalla tekisit kaikki kauppa- yms. matkasi, jos olisi valittava kuumailmapallon ja resiinan välillä ja mikä on perustelusi ??
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.3.2021 15:12:04

Valitsen resiinan, koska A) sen pumppaaminen kasvattaa kuntoa, luulisin, ja B) kammoan korkeuksissa liitelyä sen verran, että ajatuskin kuumailmapallolennosta puistattaa.

Jos sinun pitäisi vaihtaa etunimesi, miksi vaihtaisit sen? Tykkäätkö nykyisestä nimestäsi?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna