Tervehdys taloon.
Katsoin, että viime vuoden tammikuussa olen viime kerran aktiivisemmin kirjoitellut. Termi "sarjalopettaja" -täältä palstalta sen poimin - kuvaa minua hyvin. Olen palstaillut vaihtuvin nimimerkein vuosia, mutta aina on kuningas alkoholi ottanut niskalenkin eukosta. En jaksa enää.
Pähkinänkuoressa:
Viiskyt plus - nainen, juomarinuraa pahentuen n. 30 vuotta takana. On tutkinto, työpaikka, koti ja kulissit kunnossa, kuten monilla täällä... Paitsi, että alkavat jo sortua...
Otin ennen juhannusta rohkean askelen ja kerroin työterveydessä ongelmani. Helpotti. Myös pelottaa, hävettää ja hirvittää.
Ahdistus on valtava, ainoa ilo juuri nyt on kokemus aikusiän ainoasta juhannuksesta selvinpäin. Tässä vain lyhyesti avaus, toivon sydämestäni voimia mm. Mirella (kuin omaa tarinaani, kun ketjuasi luen) KukaOlen ja Sahanpuru, olen niiiiin samassa veneessä kanssanne. Nyt päivä kolme minulla. En edes muista, kuinka mones (kymmenes) lopetus kyseessä. Mitään vannomisia, että tällä kertaa onnistun, en kokemuksistani karvaasti oppineena nyt tee. Päivä kerrallaan.
Kirjoittelen laajemmin kuulumisiani, kunhan voimat vähän palaavat. Rauhallista iltaa kaikille.