Olet täällä

Mitä teet nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt

ViestiKirjoittaja aiccu » 4.9.2009 01:12:21

dark magus kirjoitti:luin lehtiä ja alkoi väsyttää. hyvä.
kuuntelen siis musiikkia niin että nukahdan siihen. osa askareista pitää tosin siirtää eteenpäin.

...hei...arkihuolesi kaikki heitä...
aiccu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aiccu » 4.9.2009 01:26:06

ei ole kiva kuulla. että heräsit....enkeleitä elämääsi...en kyllä tykkää yhtään ..... ett sulla on kipuja - PARANNUSTA - paljon toivon sinulle :)
aiccu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aiccu » 4.9.2009 01:49:13

:) niin mitkä - kaksi kaksi nimimerkkiä...-siehän sannoit, ett se oli aikasa eläny
aiccu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aiccu » 4.9.2009 01:54:01

aiccu kirjoitti::) niin mitkä - kaksi kaksi nimimerkkiä...-siehän sannoit, ett se oli aikasa eläny

kauniit kasvot ja kauhea kiire....liittyy eppu normaalin ( mieki oon normi...)...silloin nuorempana kun aloin laulamaan...!!!!!!!!!!!!!!....no mie kai yritän puhhuu dark magustin kans... :)
aiccu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 4.9.2009 10:06:50

Ihmettelen mitä eilen on tapahtunu. Ainaki joku on tuonu tyhjii kaljapulloja mun kämpil ja sikaillu :P

..Taas. Kumma juttu.
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aaaaargh » 4.9.2009 12:27:23

ihailen alustalle lojuvii kerättyisilokkei korkaan aamubissen venaan et frendi tuo bajaa ja sit läheen kapeen hankkii naxui/subuu
party pay surprise
aaaaargh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja panda » 4.9.2009 13:15:07

istuin alas sohvalle itkemään :shock:
lopettamisen jälkeen ahdistukset on ollu välil tosi pahoja. tänään tuntemattomasta syystä tosi paska päivä.
aloin siivoomaan, kun ajattelin ett muuta ajateltavaa. ehdin jo tiskata, imuroida ja pestälattiat, mut silti itkettää :evil:

kaikki on paskaa paitsi kusi :roll:
panda

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 4.9.2009 13:32:50

Ihmettelen mitä ulkona tapahtuu. Räjähtelee. Mää lähen ainaki tupakalle vittu ei yks päivässä miestä
pahenna, ellei mies röökiä..
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lumilintu » 4.9.2009 13:40:33

MyCupOfTea kirjoitti:vittuilen itselleni unettoman yön jäljiltä.
Stelloilla voi heittää vesilintua.

Mulle kävi samalla tavalla Tenoxin kanssa.
Stella vei tajun heti.. mistäköhän johtuu? :shock:
Nautin rauhasta, vain lemmikit kotona ja nautin alkoholitonta olutta.. perjantain kunniaksi :lol:
Elämä alkaa kun juominen loppuu ♥
Lumilintu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Lumilintu » 4.9.2009 14:15:44

^ .. vielä paljon opittavaa mulla.. Tk - lääkärit kun ainakaan tiedä mistään mitään, onneksi täältä saa parempaa tietoa vaikutuksista.
Ja noiden lääkkeiden jälkeen täytyy aloittaa luomu-unet, halusin tai en :D
Lumilintu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Setä Satanika » 5.9.2009 01:49:49

dark magus kirjoitti:
MyCupOfTea kirjoitti:Meikkasin ekaa kertaa ties kuinka moneen kuukauteen :shock: :lol:

:shock:

oho & wau. metsästämässä romanttista iltaseuraa kenties? :wink:

Ihanku musta tuntuis, että teillä ois jotain säätöä/vääntöä keskenään... ;)
Kuva
Setä Satanika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 5.9.2009 02:15:31

Kävin hakemassa klikkiin vettä, pitäs kyhätä iltavedot ja mennä nukkumaan.

dark magus kirjoitti:^ stella on nukahtamislääke ja alkaa tehota vartissa. tenox-unilääkkeen vaikutus alka puolessa tunnissa ja huippupitoisuutta saa odotella kaksi tuntia.

stellan vaikutus on n. 6h. (minulla 1-2h) ja tenoxin 6-8h. (minulla 4-6h)

???
Eihän tennarit noin kauaa "vaikuta", max 2-3h mun mielest, eikös sen puoliintumisaika oo jotain 4-6h? Tosi lyhyt jokatapaukses.

Lumilintu kirjoitti:
MyCupOfTea kirjoitti:vittuilen itselleni unettoman yön jäljiltä.
Stelloilla voi heittää vesilintua.

Mulle kävi samalla tavalla Tenoxin kanssa.
Stella vei tajun heti.. mistäköhän johtuu? :shock:

Me ollaan kaikki niin erilaisia. Ekan kerran kun itse kokeilin Stelloja/Stilkkareita joskus lähemmäs 10v sitten, en nukahtanut vaan söin niitä levyllisen ja alle olin juonut n.6päkin kaljaa (kyl siinä oksennuskin tuli sit jossain vaiheessa, en suosittele missään nimessä). Sit lähdin ostaa lisää kaljaa. Ihme että mulle myytiin sitä kaljaa edes, kun kävely oli semmosta et ihan kuin olis kävelly veden alla, kaikki liikkeet oli tosi liioiteltuja ja hitaita, käsilläkin kauhoin menemään eteenpäin. Voi olla ettei myyjä uskaltanut olla myymättä. :D
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lumilintu » 5.9.2009 02:30:26

gekko kirjoitti:Me ollaan kaikki niin erilaisia. Ekan kerran kun itse kokeilin Stelloja/Stilkkareita joskus lähemmäs 10v sitten, en nukahtanut vaan söin niitä levyllisen ja alle olin juonut n.6päkin kaljaa (kyl siinä oksennuskin tuli sit jossain vaiheessa, en suosittele missään nimessä). Sit lähdin ostaa lisää kaljaa. Ihme että mulle myytiin sitä kaljaa edes, kun kävely oli semmosta et ihan kuin olis kävelly veden alla, kaikki liikkeet oli tosi liioiteltuja ja hitaita, käsilläkin kauhoin menemään eteenpäin. Voi olla ettei myyjä uskaltanut olla myymättä. :D

Ohhoh, itse niin hysteerinen terveydestäni nyt kun on päässyt alkoholista, että hyvä kun uskaltaisin kokonaisen tabletin ottaa... :shock:

Voin kuvitella tuon kaljanhakureissun.. kaikkeen sitä kroppa pystyy kun on tarpeeksi hyvä motiivi :mrgreen: :mrgreen:

Täällä taas ylipirteänä alkoholitonta olutta nauttien.. huoh.
Pitää kai nukahtaa taas lääkkeellä, että voi sitten jossain välissä herätäkin :D
Lumilintu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja gekko » 5.9.2009 02:38:28

Lumilintu kirjoitti:Ohhoh, itse niin hysteerinen terveydestäni nyt kun on päässyt alkoholista, että hyvä kun uskaltaisin kokonaisen tabletin ottaa... :shock:

Voin kuvitella tuon kaljanhakureissun.. kaikkeen sitä kroppa pystyy kun on tarpeeksi hyvä motiivi :mrgreen: :mrgreen:

Täällä taas ylipirteänä alkoholitonta olutta nauttien.. huoh.
Pitää kai nukahtaa taas lääkkeellä, että voi sitten jossain välissä herätäkin :D

Joo, no mä olin sillon niin alottelija noitten lääkkeitten kanssa, et aattelin 10mg stilkkaria=10mg diapamia. :lol:
Ei se varmasti terveellistä ollut. Jotkut vetää noita hihaankin...
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lumilintu » 5.9.2009 02:48:00

gekko kirjoitti:Joo, no mä olin sillon niin alottelija noitten lääkkeitten kanssa, et aattelin 10mg stilkkaria=10mg diapamia. :lol:

Onneksi olen niin aloittelija etten tiedä diapamista mitään. Kuullut olen, että se on pään sekoittaja :shock:
Ja toivottavasti myös pysyn yhtä "tiedottomana" :D
Lumilintu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna