Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja Haley » 12.1.2019 21:09:55

Kuva

Tää aamullinen lumikuningatar on nyt sit vangittu jääkuutioon lopulta kun ei sit mikään onnistunut tänään. Tällekkin sattui matkalla monenlaisia netti-ilmiöitä, yhessä kohtaa meni resoluutiot poskelleen ja sit värit näytti aivan toisenlaisilta eri sivustoilla. Mut jotain uutta oppi taas tässäkin mähläämisessä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

KODIN ENERGIAPUHDISTUS!

ViestiKirjoittaja Haley » 13.1.2019 07:34:46

"Tuntuuko että kodissasi ei ole puhtaat energiat? Tunnetko epämiellyttäviä hajuja, tippuuko tavaroita hyllyiltä, kuulet ääniä, askeleita tms ilman selvää syytä? Tunnetko jonkun läsnäolon vaikka olisit yksin? Oletko muuttanut uuteen kotiin joka ei tunnu kuitenkaan täysin hyvältä?

Kun muutat uuteen asuntoon, on hyvä tehdä energiapuhdistus jonka jälkeen saat täyttää kodin omalla ihanalla energiallasi luoden oman kodin omien energioidesi kera.

Energiapuhdistuksessa puhdistan kotisi negatiivisista energioista ja jos sinne on jäänyt eksyneitä sieluja jotka eivät enään kuulu maan päälle siirrän ne Valoon jonka jälkeen myös suojaan kotisi.
Energiapuhdistuksen jälkeen koti tuntuu raikkaalta ja puhtaalta, jossa on tilaa sinulle ja perheellesi.

Voit tilata energiapuhdistuksen verkkokaupastani: Kodin energiapuhdistus

Energiapuhdistuksen teen etänä ja ohjeet saat sähköpostiisi tilauksen yhteydessä. Energiapuhdistuksen jälkeen lähetän sähköpostiisi tekstin kuinka energiapuhdistus meni, tunsinko tai näinkö siellä ketään ym.

Tilaa energianpuhdistus nyt ja tunne olosi kotoisaksi kodissa joka kuuluu Sinulle."

Todistettavasti tämäkin on tilattavissa seuraavasta linkistä https://www.helmentaikaa.fi/. Samaisen sivun kautta tarjotaan myös yksisarvishoitoa. Seuraavassa lainaus yksisarvishoidon kulusta:

"Hoidettava istuu tuolilla tai makaa hoitopöydällä silmät suljettuina, kevyt liina silmien päällä hoidon ajan. Hoitaja maadoittaa ja suojaa itsensä sekä hoidettavan ennen hoidon kulkua. Tämän jälkeen hoitaja ottaa yhteyden Yksisarvisiin ja kanavoi Yksisarvisten energiaa käsien kautta. Olen siis toisin sanoen välikätenä :)

Tämä ihana ja mahtava energia hoitaa sinun 12 chakraasi, poistaa sinulta pelkoja, negatiivisia tunteita ja ajatuksia joita sinulle on kertynyt sekä tässä että edellisissä elämissäsi. Hoidon lopuksi hoitajana tarkistan vielä omani sekä hoidettavan maadoitukset ja suojaukset.

Hoidon kesto on 1 tunti joka sisältää alku- ja loppukeskustelun."

Joo, mä en nyt ollut netistä etsimässä kodin etäsiivouspalvelua meedion kautta, vaan alunperin lähdin etsimään, jotta mitä ihmettä mahtaa olla aurinkohengitys. Googlettamisen jälkeen seuraten erilaisia linkkejä olenkin tässä aamun tunteina (herätty klo 2.00) viettänyt hilpeitä hetkiä erilaisiin huu....hm...huom....vaihtoehtoisiin hoitomenetelmiin tutustumalla.

Muutakin hauskaa on löytynyt:

Maalaisten hoito-ohjeita:

"Kirjoitettu 2006-09-14 vastaukseksi seuraavaan Risto Lankisen kysymykseen:

- Espoon Tapiolassa on ensi lauantaina maalaismarkkinat. Minä olen vähän miettinyt hommata kokeeksi yhden, mutta mistään ei ole löytynyt hoito-ohjeita. Miten ne esimerkiksi saa viihtymään kaupunkiolosuhteissa?

Maalaisia kannattaa hankkia kerralla ainakin neljän viiden yksilön parvi, jotta ne viihtyvät. Niitä voi ruokkia tavallisella suomalaisella perusruualla kuten pitsalla, hampurilaisilla ja spagetilla ja jauhelihakastikkeella. Valkosipulia kannattaa kuitenkin käyttää aluksi varovaisesti. Ruokintapaikaksi sopii hyvin isäntäväen ruokapöytä; muistathan vanhan sananlaskun ”Jyväjemmari syö pöydässäsi.”

Maalaisen saatavilla on aina pidettävä kaivovettä, piimää, olutta ja kossua.

Kullekin maalaiselle on hyvä hankkia oma makuukoppi, ”huone”, ja siihen televisio, digisovitin, tietokone laajakaistayhteyksineen ja kirjahylly, johon maalainen voi panna mukanaan tuomiaan tai hankkimiaan pikkutavaroita, esimerkiksi puutarhatonttuja. Näin maalaiset sopeutuvat alusta alkaen hyvin kodikkaisiin oloihinsa eivätkä ne karkaile esimerkiksi tupailtoihin.

Kahden viikon välein vaihdetaan maalaisen kopin lattialle puhtaat oljet.

Kuukausittain annettaan maalaiselle saavillinen tukiaisia, uusi Paavo Väyrysen kirja ja lippu 24 tunnin risteilylle".

http://jkorpela.fi/muut/huuhaa.html

Ai mahoton, kyllä nää aamuyön tunnit on kuluneet suorastaan ratkiriemukkaissa merkeissä!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 13.1.2019 11:32:56

Kuva

Tuli nukuttua pari virkistävää tuntia ja kuinka ollakkaan unessa sain viestin omalta cossus cossukseltani liikeideoiden muodossa. Ensimmäisenä tuli viesti lasten kuvakirjasta, jossa seikkailevat Maamut. - Mietin kyllä tätä viestiä tarkkaan, sillä ensin tarvitsisi opetella piirtämään edes läppärillä.

Joo, maamut on varastaneet ja piilottaneet lumikuningattaren lumiluolaan jääkuutiossa.

Raittiinna köpsöttelen keittiöön ruoan laittoon ja suunnittelen samalla maamulan tapahtumia.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 14.1.2019 10:00:33

Kuva

Tässä mun versioni klassisesta aiheesta lentävä valas.

Nyt tää juttu jää tähän tarvii lähteekkiin pikana liikenteeseen................
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 14.1.2019 19:20:06

Kuva

Ja täs onkin sit päänvaivaa vaikka tälle ehtoolle. Miten rakentaa joku kuva ikäänkuin 3-ulotteisena tohon kirjan sivulle?

Vuorokausirytmi on nyt sit humpsahtanut yökukkumisen puolelle. - No, ei sillä väliä kun ei ole mitään pakollisia päiväohjelmia.

Joo, mä alan nyt kotihommiin kun alkaa päivän pirtsakoin aika olemaan käsillä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 14.1.2019 19:46:12

Joo vaihdetaan vuoroja. Minä nappaan kello 21.00 Imovaaniunet.
Kuinkas pahvit?
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 14.1.2019 19:57:50

Kiitos kysymästä! - Osasitpa oikeaan aikaan kysäistä, sillä päätin juuri pakkausroskavuoren siirron (useampi reisu) roska-astioille! Se oli lopulta äärettömän helppo homma eikä siinä kauaa nokka tuhissut. Mut mä kärsin kyllä jostain "traumasta" näiden kotihommien kanssa välillä. Niihin tarttuminen on välillä ylitsepääsemätön paikka. Aikansa se vie, mut kyllä se sitten lähtee aina jonain päivänä käyntiin uudestaan.

Vai meinaat oikein vuoroo vaihtaa?
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 14.1.2019 22:26:42

Kuva
HYVÄ HALEY
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Haley » 15.1.2019 11:15:14

Kuva

Kyllä mä en tohon häkkiin menis elämysmatkailemaan!

Ja tänäänhän ei sitten enää ole mitään esteitä siivoamiselle keittiön lattialla, joten vois ikäänkuin jatkaa näissä elämyksellisissä merkeissä toimintaa kotonurkissa.

Krooninen sairaus, nimeltä alkoholismi, on hallinnassa myös tänään. En kuitenkaan ala paukuttelemaan rintsikoiden olkaimia nostattamalla itselleni mitään voittajafiiliksiä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja 0132 » 15.1.2019 12:03:22

Aamukahvilla kunnollisten unien jälkeen. 14h imovanella. Heräsin kerran kello 2 ja otin 3mg melatoniinin.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 15.1.2019 20:49:29

No johan vetäisit torkut oikein kunnolla. - Mulla taas meni kukkuessa aamun puolelle pitkään.

Onneks olen ottanut vaihtelevalla menestyksellä käyttöön AA:n ohjeen kynän ja suun kurissapitämisestä. - Niin tekisi mieleni muistella menneitä riitoja palstalla kun olin pöyristynyt suomalaisten sinisilmäisyydestä näissä maahantulohommissa ja sain siitä kauhian paskavyöryn niskaan. - Sit tarviis taas arpoa joku jolle antaa äänensä vaaleissa kun samat puolueet ja samat tyypit pyörii siellä vuodesta toiseen ja mitään ei tapahdu muuta kuin vain loppujenkin hommien asteittaista alasajoa mukaan lukien nyt myös maailman ympäristön pelastamisen Suomesta käsin kun täällä lopetetaan asteittain kaikki saastuttava toiminta.

Muumilasta tulee vähitellen maamula!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 16.1.2019 09:05:29

Kuva

The side of Tianmen mountain in Zhangjiajie National Forest Park, Hunan Province, China.

Joo, pudotusta alas tuolta lasista tehdyltä kävelysillalta on 1.403 metriä! - Aivan hirveältä näyttää käveleskely tyhjän päällä.

Kun ei nyt syyssiivousta saatu vietyä loppuun, niin nyt jatketaan sitten kevätsiivouksella. Mahtais sellanen imurointirobotti saada oikosulun heti kättelyssä näillä lattiapinnoilla.

Voi hyvä tavaton mää oon unohtanut koko ohjelmointikurssin. Ensimmäisen osan tehtävien viimeinen jättöpäivä on jo käsillä muutaman päivän päästä.
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haley » 17.1.2019 10:32:42

Mä en nyt hiffaa, että mitä tässä nyt seuraavaks harrastais? - Tekiskö tota kurssia ajallaan vaiko omassa aikataulussa? - Vaiko keskittyiskö kokonaan vaan Java scriptin opiskeluun? - Vaiko tekiskö vain kaikkea sekaisin sekalaisessa järjestyksessä mikä milloinkin huvittaa?

Tää viimeinen vaihtoehto kyllä soveltuu mulle parhaiten. Sekä toi kurssi omassa aikataulussa, sellaset määräpäivät ei sovi mulle kun ei mulla ole mitään tarvetta suorittaa mitään. - Sellattiista aikatauluista ja määräpäivistä on elämässään saanut jo aivan tarpeekseen tähän ikään mennessä.

Se on tää raittiuskin hienoo siinä vaiheessa kun se ei ole enää mitään suorittamista. Tulee sellanen vapaus elämään!
haley@aanetti.com
Haley
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 17.1.2019 11:24:10

Kävin pitkästä aikaa kurkkimassa mitä täällä tapahtuu. Onnittelut pahvivuoren selättämisestä!

Kuulin eräästä brittinaisesta, joka on keksinyt tosi pätevän ratkaisun samankaltaisiin ongelmiin kuin minkä kanssa sinä Haley painiskelet.
Tämä kekseliäs rouva myy siivous-dominatrix palveluita. Hänelle tulee kotiin mies (yksi kai kerrallaan), joka maksaa naiselle 120 puntaa siitä, että saa laittaa palvelijan puvun päälle ja siivota rouvan talon, samalla kun rouva vähän komentelee häntä. Nerokasta ! Siisti koti ja saa vielä rahaa siitä :lol: .
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6214005/Grandmother-67-reveals-DOMINATRIX-following-divorce.html

Olisiko kokeilemisen arvoinen idea?
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 17.1.2019 12:03:17

Pahus sentään Vilma1966! Minä hölmö maksan siivoufirmalle!

Käsittääkseni asumme Haleyn kanssa eri puolilla Suomea, joten en kai sotke markkinoitasi jos otan idean käyttöön täällä Itä-Suomessa?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat