Eilen sitten tuli totaalinen räjähdys itselläni ja annoin tulla. Alkoholistin iso eko, kaikki johtuu muista, ei hänestä itsestään. Hän on iso herra, joka panee ympärillä olevat ihmiset toimimaan hänen toiveidensa mukaan, mikä edesauttaa juomista.
Alkoi sitten kavereiden kuullen panettelemaan minua, kun minulta ei kuulemma saa seksiä. Totuus on se, ettei hän kykene harrastamaan seksiä, kun on aina krapulassa tai alkoholin vaikutuksen alainen. Juominen vie erektion. Alkoholi vaikuttaa myös tunteiden kokemiseen. Hän ei yleensä koske minuun koskaan mutta sanoo että yrittää opetella koskemaan....
Eikä minun kanssani voi seurustella, ei ole yhteistä aikaa. Totuus on se, ettei hän ole minun kanssani vaan kaljatölkin kanssa parisuhteessa. Sitten ei voi tehdä mitään, kun kunto on huono....ei voi ajaa autolla tms.
Huusin kurkku suorana hänelle muutamia totuuksia

. Yleensä siedän aika paljon, mutta kun raja tulee vastaan, se tulee sitten. Nyt hän jätti minut ties monennenko kerran. Totesin, että juu, tää oli tässä. Tottakai hän yrittää perua ja haluaisi kaiken olevan ok meidän välillä. Mutta en jaksa enään. . .